>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

wypłata kartą skrill - bankomat nie wypłacił gotówki!!!

ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Witam i od razu napiszę POMOCYYY!
Dziś poszedłem do bankomatu KBS Kraków i chciałem wypłacić 540 zł.
Wkładam kartę, wpisuję pin, bankomat przetwarza i wysuwa karte, komunikat że transkcja ok a pieniędzy brak ;( ???? ????
Przychodzę do domu, oczywiście ściągnęło kasę ;(
Ból i rozpacz....
Dzwonię do skrilla, dziś niedziela to tylko po angielsku. Jakiś Jimmy mówi, że wszystko wygląda ok ale zrobią dochodzenie i odpiszą meilowo...
Dzwonię do operatora bankomatu (Bzwbk), gość mówi że składa się reklamację do swojego banku i on przesyła do tego do którego należy bankomat... Łatwo powiedzieć SKRILL W ANGLII ????
Co mam robić Panowie? Jutro chcę iść do banku i próbować coś załatwić ale nie widzi mi się żeby mieli zwrócić...
5 dni temu wypłacałem nią stówkę i wszystko było ok...
Pozdro i dzięki za wszystkie rady i odpowiedzi...
 
B 66

brokers

Użytkownik
Poczekasz pewnie kilka tygodni znając Skrill i ich dochodzenia. Co raz gorzej z tą firmą a konkurencji brak.
Bank Ci nic nie zwróci, nie ma takiej opcji
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
jak bank będzie sprawdzał operacje z bankomatu, to przecież zobaczą nadwyżke i to nie 10, ale 540.. zapytam jutro w placówce
Zadzwonie też jutro na polską obsługę skrilla może czegoś niezrozumiałem..
Ogólnie nigdy nie sądziłem, że takie coś mnie może spotkać i że w ogóle jest to możliwe.. ;(
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
nie przejmuj się tez miałem kiedyś podobną sytuację. Chciałem wypłacić 900 zł i podobnie jak Ty bankomat nie wypłacił mi kasy tylko zwrócił kartę i oczywiście pobrało szajs ze Skrilla. No to poszedłem do banku (PKO) złożyłem wyjaśnienia dostałem wydruk z tego bankomatu ze tego dnia została dokonana transakcja i że pieniądze nie wypłacono. I napisałem do supportu Skrilla z prośbą o wyjaśnienie i po kilku dniach kasa wróciła na moje konto.
 
Otrzymane punkty reputacji: +4
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Dzięki za odpowiedzi,
Jutro dam znać co się udało załatwić
Zwrócą zwrócą nic nie zginie caly problem polega na tym że jak kiedyś miałem podobną sytuację to 3 tyg musiałem czekać na zwrot. Może teraz szybciej to załatwiają nie wiem ale zwrócą napewno.
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Byłem w banku (w tym od bankomatu), wiedzą że taka sytuacja miała miejsce i oczywiście mam składać reklamację w swoim banku..
Dzwoniłem do skrilla, jakaś ukrainka powiedziała że wczoraj sprawe zgłaszałem i poszło do odpowiedniego działu i pozostaje czekać
zobaczymy ile to potrwa, w statusie na skrillu jest że w toku..
 
kuchcik 4,6K

kuchcik

Użytkownik
Sylwek już Ci napisał - masz pewność, że wszystko będzie okej, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość. Niestety Skriil często się ślimaczy.
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dziś dostałem odpowiedź od Skrilla ( 24 h od zgłoszenia - to na plus)
The following payment with your Skrill card has been successfully authorized:

dane transakcji...

However, we have yet to receive the financial settlement for it. This is the reason why you can’t see it in your Skrill transaction history. If the transaction is not debited by the merchant and we do not receive a financial statement for it, we will automatically return the money back to your balance within 10 days after the date the payment was initiated.

Please be kindly asked to inform us in case you see this payment in your Skrill transaction history.
Kind regards,
No nic czekam 10 dni i dam znać po jakim czasie zwrócą
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Robi się co raz ciekawiej, dziś skrill autoryzował transkację czyli wyszedł z założenia, że bankomat mi wypłacił te pieniądze. Obsługa powiedziała, że skrill będzie osobiście kontaktował się z bankiem w którym jest ten feralny bankomat..
Dodam jeszcze tylko, że w poniedziałek nastąpiła awaria bankomatu i go naprawiali..
Przypadek 1:1000 000 chyba ;/

_____________________________________________________________________________________
SPRAWA ROZWIĄZANA
Po drugim kontakcie z Obsługą polską, dziś pieniądze co do grosza wróciły na konto.
Trzeba było trzymać rękę na pulsie ale skrill potrzebował 3 dni robocze więc naprawdę się postarali ;)
Dzięki i pozdrawiam
 
shingper 563

shingper

Użytkownik
Miałem podobną sytuację jednak reklamację składałem w euronecie (akurat ten bankomat był). Po około tygodniu kasa wróciła na Skrill.
 
L 0

lukas11

Użytkownik
Gdzie zgłaszałeś całą sprawę? Do polskiego supportu czy angielskiego? Czy pisałeś e-maila do SKRILL czy tylko dzwoniłeś telefonicznie? Proszę o szybką odpowiedź, bo sam mam niemal identyczny problem ????
 
Do góry Bottom