>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Wpłaty /wypłaty Pytanko

2211kiler 2

2211kiler

Użytkownik
Jestem nowy w świecie internetowego obstawiania ;P ???? i chciałbym się zapytać czy jak nie mam konta bankowego to czy mogę poprostu kasę wpłacać i wypłacać przelewem żeby iśc na pocztę zrobić przelew a potem żeby przy wypłacie mi listonosz kasę przyniósł do domu ?? Jak tak to który netowy buk to umożliwia ?? Proszę o odpowiedzi b owczoraj miałem 18-stka i mogę legalnie się zabrać za zarabianie obstawiając ;)
Z góry dzięki pozdro
 
grzegorz78 0

grzegorz78

Forum VIP
Jestem nowy w świecie internetowego obstawiania ;P ???? i chciałbym się zapytać czy jak nie mam konta bankowego to czy mogę poprostu kasę wpłacać i wypłacać przelewem żeby iśc na pocztę zrobić przelew a potem żeby przy wypłacie mi listonosz kasę przyniósł do domu ?? Jak tak to który netowy buk to umożliwia ?? Proszę o odpowiedzi b owczoraj miałem 18-stka i mogę legalnie się zabrać za zarabianie obstawiając ;)
Z góry dzięki pozdro
Załóż sobie konto. Przecież skończyłeś 18 lat. Najlepiej chyba w mbank-u. Nie pobierają prowizji za prowadzenie konta. A z tą pocztą to wpłatę raczej przyjmą. Buki chętnie przyjmują kasę. Gorzej jak chcesz wypłacić to trzeba kilka formalności pozałatwiać ( np. scan dowodu)
 
2211kiler 2

2211kiler

Użytkownik
no właśnie chyba sobie te konto jednak założe ze skanem dowodu jest jeszcze problem bo dowodu nie mam narazie ???? :p a jak konto będe miał założone to skanu nie trzeba wysyłać ?? czyli czy używam z konta czy nie to i tak nie muszę nic płacić ?? ???? to bybyło dobre ???? dzięki za pomoc i proszę o odpowiedź :p ????
 
daimler 14

daimler

Forum VIP
Siemka :wink:

Tak jak napisał grzegorz78 zalóz sobie konto w mbanku albo w pko (zalezy od Ciebie ) informacje na temat kont w tych bankach znajdziesz na http://www.google.com :wink: