>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

wpłacilem już 29.04

C 0

cu474

Użytkownik
Jak skontaktować się z nimi, przez e-mail najlepiej, albo przez polski telefon ewentualnie (tylko nie przez ten formularz który lekceważą)?
 
jawek 313

jawek

Użytkownik
Nie panikuj. Wpłacałeś przed długim weekendem, czyli 2-3 dni robocze wychodzą dzisiaj - jutro. Poczekaj, na pewno dojdzie.
 
C 0

cu474

Użytkownik
No ok, nie panikowałem, ale dalej nie ma pieniędzy na moim koncie. 11-ty dzień!
2 zgłoszenia wysłałem przez formularz zostały zbyte jakimś tam &quot;proszę jeszcze poczekać&quot; a na 3 w ogóle jeszcze nie zareagowano.
Napisałem im na ich (niby) główny email (ps: zna ktoś ich PRAWDZIWY e-mail na który odpisują? bo możliwe że ten na który napisalem to poprostu jeden z wielu.
Co im napisać?
 
A 0

antek.bucik

Użytkownik
Ale czym wpłacałeś i gdzie bo nic na ten temat nie piszesz...podaj więcej szczegółów to może coś poradzimy ????
 
C 0

cu474

Użytkownik
Wpłaciłem bankiem spółdzielczym na konto moneybookers by sobie porozdzielać do różnych buków. Ale narazie nie mam czego rozdzielać nawet, niedługo miną 2 tygodnie...
 
C 0

cu474

Użytkownik
Czy sytuacja jest aż tak beznadziejna?! Kilka stów poszło się je... Zostały przywłaszczone przez MB, czy może nie wyszły z banku?
Jak to rozumieć?!
 
R 2

robsonikk

Użytkownik
Złóż reklamację w swoim banku jak przelew nie doszedł do mb, sprawdź też czy podałeś poprawny numer konta i swój numer ID. W wypadku niepoprawnych danych przelew mógł wrócić do banku.
 
C 0

cu474

Użytkownik
Co to znaczy w PEŁNI? Kliknąłem w link aktywacyjny na e-mail.
Odpisali mi że zmienili konto na które przyjmują przelewy(odpisali po 2 tygodniach w środę) - pokazałem im screen dowodu wpłaty, w środę czy nawet wcześniej, ale jeszcze nie raczył nikt się nawet ze mną skontaktować.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Czy wpłacałeś ze swojego konta bankowego do MB? Oni nie przyjmują wpłat od osób trzecich?
Podałeś poprawnie nr konta oraz swoje ID?

Powodzenia.
 
C 0

cu474

Użytkownik
Tak, ze swojego konta wpłaciłem.
Tak, podałem poprawne, wysłałem im dowód wpłaty przedwczoraj, ale nikt nawet nie odpisał czy wpłata została poprawnie zrobiona. (chociaż sami poprosili o dowód wpłaty)
Dzięki za pomoc, ma ktoś jeszcze jakieś rady
 
C 0

cu474

Użytkownik
Żadnej nawet wiadomośći od nich w dalszym ciągu nie dostałem, czy jest jakaś możliwość żeby odebrać co zostało mi ukradzione(?) prawie 3 tygodnie temu?!
Czy komuś też ukradli bez wyjaśnienia ani słowa?!
 
C 0

cu474

Użytkownik
W tej chwili mam ochotę zainwestować 3 razy tyle co mi ukradli(?) w kampanię przestrzegającą ludzi przed tą &quot;firmą&quot;...
Widzę że sytuacja beznadziejna, bo nikt nawet nic nie zaproponuje.
Czy w stosunku do Ciebie byli zawsze uczciwi czy też miałeś taką sytuację, lub podobną?
 
martinho19 8,4K

martinho19

Użytkownik
Kolego zanim nazwiesz kogos zlodziejem (piszesz ze ci ukradli) to zastanow sie czy aby to nie ich wina ze ci nie zaksiegowali. Byc moze to wina banku. Ale najlepiej zwyzywac. Co do kampanii to powodzenia napewno sie uda ????
Ja nigdy nie mialem z nimi problemow.
 
C 0

cu474

Użytkownik
Pisali o screena - podałem.
przypominałem przez ten ich cudowny formularz w 3, 7 i 11 dzień i. NIC
Pisałem, prosiłem chyba z 5 razy- NIC
A owszem - nazwę złodziejem &#39;firmę&#39; który lekceważy wszystkie moje pytania i nie odpowiada na moje już BŁAGALNE i kompromitujące nawet mnie prośby i trzyma moje pieniądze nie wiadomo gdzie.
Zawsze mam opory przed rzucaniem oskarżeniami, bo wiem jak łatwo skrzywdzić osądem, ale to przechodzi ludzkie pojęcie, sam kontakt z nimi jest jak z wzorowym oszustem z allegro o którym tyle mówi się w tv - napisałem = &quot;kontakt się urwał na amen&quot;.
Bo dlaczego mnie OLEWAJĄ?! I co mam o tym myśleć?
 
kanas 400

kanas

"Gram grubo"
Nie pisz do nich co dziennie, bo możliwe że mają dużo zgłoszeń, a każdy Twój nowy formularz zgłoszeniowy cofa Cie na koniec kolejki. A poza tym walcz o swoje ????
 
C 0

cu474

Użytkownik
Kanas o tym wiem, dlatego już nie wysyłam do nich formularzy, po tym jak odpisali na moją wiadomość &quot;proszę wysłać nam screena&quot;, więc wysłałem w środę już prawie tydzień temu, od tej pory się nie odzywają.
Więc jakie poza &quot;przesuwaniem na koniec kolejki&quot; jest wytłumaczenie, tego że trzymają mojego screena nie wiem... pod poduszką, na szczęscie go wzięli jako breloczek?
Jak można nie zaregować przez tydzień(a czuje że to dopiero początek) na dowód wpłaty o który sam się prosiło?!
 
buzzerbeater 894

buzzerbeater

Użytkownik
Niestety serwis Moneybookers ma to do siebie, iż bardzo długo odpowiadają na maile. Spróbuj może jakoś się do nich dodzwonić, albo po prostu czekaj cierpliwie na odpowiedź.
 
Do góry Bottom