haker_dream
Użytkownik
Czy jest mi ktoś w stanie pomóc, ponieważ wyraźnie william hill chyba przetrzymuje mi moje pieniądze. Co zrobić w sytuacji, kiedy mimo iż zweryfikowali moje konto, to "coś" sprawdzają? Jest może ktoś od nich tutaj i może pomóc?
Rozmowa z chatu:
Rozmowa z chatu:
Natalia: Dziękujemy za skontaktowanie się z Obsługą William Hill!
Artur: witam
Natalia: Witam
Natalia: Nazywam się Natalia. W czym mogę pomóc?
Artur: maksymalnie wyplata na neteller trwa 24h tak?
Natalia: Jeśli została wysłana przez nasz dział finansowy, tak.
Artur: moze mi pani powiedziec jak sie czuje moja wyplata, na jaki jest etapie?
Natalia: Pana wypłaty jeszcze nie zostały wysłane.
Natalia: Czekamy na zakończenie procesu sprawdzania konta przez nasz dział bezpieczeństwa.
Artur: a mozna ich popedzic?
Artur: co ta trzeba sprawdzac tak duzo?!?
Natalia: Sprawdzane są wszystkie dane na koncie oraz aktywność gracza.
Natalia: Niestety nie mamy ramy czasowej. Może to zająć nawet kilka dni.
Artur: no to moze ja dosle jakies jeszcze dokumenty?
Artur: zamrazacie mi moje pieniadze, ktore potrzebuje
Natalia: W tej chwili czekamy na odpowiedź działu. Jeśli będą potrzebne dodatkowe dokumenty otrzyma Pan od nas informacje mailowo.
Artur: ile moze potrwac to cale zamieszanie maksymalnie?
Natalia: Maksymalnie tydzień.
Artur: od daty zlecenia wyplaty, czy od teraz?
Natalia: Od teraz
Artur: paranoja, ale nie moge zrobic nic innego jak poczekac. pozdrawiam!
Artur: i dziekuje za rozmowe.
Natalia: Pozdrawiam serdecznie