Witaj!
Tydzień temu przechodziłem przez to samo. Wysłałem im skany , pierwszą stronę prawa jazdy + rachunek. Pierwszy raz oba skany nie przeszły procesu weryfikacji :-( Nie poddałem się i wysłałem im znowu pierwszą stronę prawa jazdy ( i tutaj taka moja rada , skan powinien mieć co najmniej 300 DPI , gdy już ma wystarczy zwiększyć rozdzielczość np. w GIMP ). Po przyjęciu dowiaduje się , że Moje konto zostało ograniczone :-( Po wyjaśnieniu sytuacji na
LIVE CHAT z Panem Arturem , którego bardzo polecam , pomógł mi naprawdę , przeprowadził weryfikację telefoniczną , sprawdził ponownie rachunek oraz udzielał mi dalszych wskazówek , jak mam dalej postępować. Oba skany zostały zaakceptowane. Pierwsza moja wypłata doszła dość szybko , teraz czekam na realizację drugiej wypłaty. Od siebie mogę powiedzieć , że weryfikacja mnie trochę zdenerwowała ale po jej przejściu , myślę , że teraz już będzie wszystko w porządku. Tak jak Ci napisałem wcześniej , prześlij może te same skany tylko w większej rozdzielczości oraz jak będziesz potrzebował pomocy skontaktuj się z nimi na
LIVE CHAT i od razu poproś o
sprawdzenie dokumentów i weryfikację telefoniczną. Nie wiem czy Ci tam pomogą ale najlepiej jak byś trafił na Pana Artura , naprawdę w porządku facet , zresztą jak i cała firma , która udzielała mi wskazówek na email ???? Nie denerwuj się tylko spokojnie z nimi porozmawiaj i prześlij im skany w wyższej rozdzielczości ????