>>> 600 zł CASHBACK - ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Wasp & speedway

W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
G.Walasek 6,5 pkt/ under @ 2,03 forbt. 6/10

Po dlugim namysle postanowilem dorzucic under Grega.To wciaz dobry zawodnik na 1-sza lige, ale by punktowal na wysokim poziomie musi byc spelnionych kilka warunkow...kasa,kasa i jeszcze raz kasa, - to oczywiscie pol zartem.Niemniej z wiekiem taki zawodnik musi byc wjezdzony , a to dop. 2-gi mecz w dod.wyjazd, tor bedzie ciezki po opadach, ale co najwazniejsze rywale mlodzi i glodni zwyciestw.Jesli starty beda slabsze na dystansie nie ma czego szukac z takimi rywalami.Mysle sobie ze moze pojechac tylko 4 biegi, jesli Gapinski bedzie w formie po wczorajszym upadku w Danii.Jesli maialbym cos zmienic w moich typach to zamiast over 6,5 Gapy dalbym jego win z Walaskiem ale juz nic nie kombinuje.Duzo typow jak na jeden mecz ale licze ze bedzie dobrze, oby!!!!
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
To typ dla rozluznienia sytuacji w oczekiwaniu na mecz;)

Bartoch +1 hc - Szostak 1 @ 2,25 bet 365 1,5/10
Bartoch+1 - Szostak X @ 5,5 bet365 0,5/10

Ostatnio byly EDMPJ i Bartoch pojechal fajnie zdobyl 11 pkt fakt ze u siebie w Bdg. Szostak w tych eliminacjach tylko na innym torze zdobyl 9 pkt ale to Bartoch mial bardziej wymagajacych rywali.Jednak jak wspomnialem to typ dla relaksu, bo Szostak w jednym biegu bedzie mial za rywala ....Gasiora i mysle ze zje go spokojnie na obiad(trasie) W innym razie bym zwiekszyl stawke.GL
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Apator - GKM hc+14,5 2 @ 1,85 EWINNER 8/10
Apator - GKM hc+12,5 @ 2,2 ewinn. 6/10

K.Kasprzak 6.5 powyzej @ 2,2 ewinner 6/10
K.Kasprzak 6 powyzej @ 2.0 forb. 8/10

P.Pawlicki 7,5 powyzej @ 1,7 forb. 8/10
P.Pawlicki 8,5 pow. ewinner 6/10

Pierwszym wyborem mial byc over ....Bjerre, ale musze cos zmienic w moim typowaniu , bo buki podstawiaja mi typ ktory chca bym zagral , a to podpucha chyba, chcociaz linia b. niska nie skusze sie.Niby Bjerre w Danii pojec hal przyzwoicie , niby pkt sie zgadzaly ale zdobyl jesli sie nie myle tylko jedna 3 w dodatku ich liga bardziej luzacka.Zdecydowana wiekszosc ekspertow stawia na wielkie lanie gosci , ja tradycyjnie ide pod prad.Nie ma watpliwoscvi ze pkt zostana w Toruniu , niemniej wbrew wszystkiemu stawiam na b.wyrownany mecz!!!! Jak na derby przystalo.Spogladalem na 2 ostatnie mecze tj w 18 i 19 roku niby to wiecznosc ale raz wygrali goscie, pewnie sklady byly zupelnie inne, ale b. dobrze radzili sobie zarowno Pawlicki jak i Kasprzak w barwach Gorzowa.Do tej pory sporadyczne przeblyski (okolice 10 pkt) mieli Pawlicki i Kasprzak - rzecz w tym ze mijali sie raz jeden jechal lepiej , raz drugi .Mysle ze tor ktory jest raczej powtarzalny i rowny bedzie ich sprzymierzencem, jesli Nicki pojedzie na swoim poziomie, na co b.licze bo jest w formie , do tego solidni juniorzy, to uwazam ze mecz moze byc na styku.Nawet wspomniany Bjerre lub Krakowiak moze cos ugrac kazdy punkcik bedzie mial znaczenie, bo miedzy tymi druzynami + Z.G rozegra sie walka o byc albo nie byc.W Z.G sie nie udalo ale licze ze dzisiaj bedzie lepiej mam na mysli porazke nie wieksza niz 8-10 pkt, wiem ze to moze szokowac, ale to zuzel i bylo juz kilka niespodzianek , wiec obym mial racje.
Post automatycznie złączony:

K.Kasprzak 5 pkt powyzej @ 2,6 bet365 8/10
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Z meczu Z.G - Lublin

M.Michelsen 9,5 under @ 2,0 forb. 8/10
M.Michelsen 9 ponizej @ 2,45 bet 365 5/10

Zagar - Michelsen 1 @ 1.95 ewinner 6/10

Z tego co zaobserwowalem Michelsen , ale i ekipa Lublina niezbyt radza sobie na torze w Z.G. W ostatnich 2-ch sezonach zdobywal tam 9 pkt w 6-sciu biegach i bodajze 5 pkt? Trudno mi wskazac faworyta , na papierze niby goscie , ale ekipa gosp. to druzyna z charakterem, wiec licze na bardzo wyrownany boj i moze nie byc R/T tak wiec Michelsen raczej pojedzie tylko 5 b. a nich ma z kim przegrywac.Co do Zagara widac ze powoli wraca do formy tylko pech odebral mi jego over 9.5 pkt ( Czewie - zdobyl 9 pkt i w oststnim 5 biegu mial defekt), ale co najwazniejsze pojawily sie 3 na jego koncie , wiec to juz nie jakies ciulanie pkt a walka o win w kazdym biegu.Mam nadzieje ze dzisiaj bedzie podobnie i wygra rywalizacje z Michelsenem.A jeszcze taki smaczek ze jedzie przeciw ekipie ktora go odrzucila a to moze byc dodatkowy bodziec do lepszej jazdy - oby!!!
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Fricke+Zagar - Michelsen+Laguta 1 @ 2,0 Forb.7/10

Z.G - Motor 1 @ 2,10 forb. 7/10

W tym meczu licze na 5/5 trafionych typow , w innym wypadku koncze z liga polska i skupie sie na ...angielskiej , bo kleska goni kleske
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Krosno - Budgoszcz 2 @ 3,5 ewinner 5/10
Krosno -Bydgoszcz +4,5 2 @ 1,85 7/10

Wczoraj pisalem ze tylko wynik 5/5 trafionych typow pozwoli mi pisac nadal.Wyszlo 4/5 wiec...jeszcze sprobuje ten tydzien pociagnac, ale musi sie zazielenic w temacie, Bo na ta chwile czerwien goruje.Co do meczu , skad taki typ? Otoz obie ekipy maja po meczu wyjazdowym i o ile wygrana Krosna w Ostr. = to niespodzianka , ale nie umniejszajac wspanialego wyniki Wilkow, to Ostrovia przegrala na wlasne zyczenie.Dlugo prowadzila, a nalezy zwrocic uwage ze liderzy gosp. wygrali tylko 5 biegow, zawiodl glownie Klindt9co jemu sie sporadycznie zdarza) nie wspominajac o Berntzonie.Tak wiec szanuje dokonanie Krosna , ale Ostr. troszke jakby pomogla.Na drugim biegunie mecz Gdansk - Bydg. 50-40 i tu moze wydawac sie deklasacja.Niemniej Gdansk ma silna pake, ale tez nalezy zwrocic uwage ze w Gdsk. dobra robote zrobili juniorzy, zdobyli 9 pkt? w dodatku Tarasienko mial dwa wykluczenia i zdobyl ...tylko jak na niego 9 kt.Bellego i Lyager byli zawodnikami Wilkow w 17 r. o ile Lyager nie scigal sie w zawodach to Bellego juz wowczas byl liderem Krosna( zdobywal 10-12 pkt) mysle ze od tego czasu poczynil progres i to spory.Nigdzie nie znalazlem zadnego info , to tylko moje przypuszczenie ze Bydzia na rezerwe powola....Sajdulina, tak bym zrobil na ich miejscu i puszczal go zamiast Gasiora ktory jest w skladzie.Jesli bedzie taki manewr , to nie spodziewam sie cudow po debiutancie ale ten gosc ma papiery na jazde ma 21 lat a w lidze rosyjskiej w ub. roku mial srednia 1,8 wiec to b, dobry wynik.Oczywiscie to tylko moje fantazje ale licze na b.dobry wystep gosci jesli mecz w ogole sie odbedzie.bo sa opady seszczu w Krosnie.
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
G.Zengota -1 - P.Wojdylo+1 1 @ 2,6 bet 365 5/10

Zengi w ostatnim meczu mnie troszke rozczarowal , liczylem na jego lepsze wyjscia spod tasmy , ale sam byl tym rozczarowany i obiecywal ...poprawe.Okazja nadarza sie juz dzisiaj, bo stac go na dobra jazde taka jak w Gdansku= zdobyl 9 pkt, wiec b.dobry wynik punkty tracil 2 x z Kulakowem , Pieszczkiem i Jensenem wiec z zawodnikami na swoim torze groznymi dla wszystkich przyjezdnych.Licze ze bieg 12 okaze sie dla niego zwycieski, bo tam Wojdylo bedzie jego rywalem.Rozwazalem dac remis przy tym hc @ 6,5 za 1 j. ale co ma byc ...kurs 2,6 wart sprobowania na Zengote.
Post automatycznie złączony:

Wojdylo 5,5 under @ 2,0 forbet 6/10
Milik 9 under @ 1.83 forbet 6/10
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Bellego 9 pkt over @ 1,8 bet365 6/10
Bellego rowne 9 pkt @ 5,5 bet365 1/10

Lebiediev 10,5 under @ 1,85 ewinner 4/10

Bardzo dzisiaj licze na Bellego , ale tez na cala ekipe z Bydg. Francuz pojedzie prawie jak u siebie wiec 10 pkt jest w jego zasiegu.Pewnie bedzie to ciezki mecz , bo zakotraktowanie Musielaka to strzal w 10 .To powinni byli uczynic w Grudzadzu, no chyba ze Apator nie dal zgody na wzmacnianie rywali w E lidze
Post automatycznie złączony:

Wojdylo - Sajdulin +2,5 typ 2 @ 2,35 forbet 9/10
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Kosciuch 8 pkt under @ 2,2 bet 365 6/10

M.Nowak 5,5 over @ 1,75 forbet 5/10
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Dzisiaj albo juz......woz albo.....

Gniezno - Gdansk +4,5 2 @ 1,85 ewinner 7/10
Gniezno - Gdansk +2,5 2 @ 2,1 ewinner 4/10
Gniezno - Gdansk 2 @ 3,1 ewinner 2/10

K.Pieszczek 8,5 over @ 2,02 ewinner 6/10
K.Pieszczek 9 over @ 2,45 bet365 3/10 9pkt szkoda 0 w ost.b.
Jakobsen 8,5 under @ 2,0 ewinner 6/10

Jamrog 8 over @ 2,15 bet 365 5/10
Jamrog rowne 8 pkt @ 5,5 bet 365 2/10

Kulakow -0,5 - Lahti+0,5 1 @ 1,6 ewinner 4/10
Jakobsen - Jamrog 2 @ 1,9 ewinner 3/10

Studzinski + Czapla - Szczotka+ Gryszpinski 2 @ 1,7 forbet 2/10


Mam naddzieje ze dzisiaj dopisze troszke wiecej szczescia jak 2 dni temu, gdy obstawialem under Wojdyly.Wowczas zdobyl 11 pkt i ustanowil rekord toru, by na drugi dzien zdobyc tylko 4 oczka.Wlasnie wtedy liczylem na 4-6 pkt w jego wykonaniu, a tu klapa.Tym bardziej zal ze Zengota pojechal super a mimo to porazka , no trudno.Czemu tak typuje? Dla gosci tor w Gnieznie raczej nie stanowi duzego problemu, no moze z wyj.ub. roku gdy przegrali 57-33 niemniej wowczas juniorzy pomogli zdobyli 8 pkt.Dzisiaj obie formacje sa na zblizonym poziomie ze wskazaniem na gosci.Pisalem o torze , bo goscie w latach 18-19 raz przegrali 46-44 ale tez wygrali 49-40.Spodziewam sie b.zacietego meczu i moze biegi nomin. dop. rozstrzygna.Miejscowi przechodzili COVID , moze nie kazdy jeszcze w formie, moze miec znaczenie ze to dop. ich drugi mecz w sezonie , a pierwszy u siebie.Znaczenie moze miec przygotowanie toru inne z obawy o deszcz.Zabawie sie w punktacje gosci.Jensen 8 , Jamrog 8 , Fienhage 3 , Pieszczek 10(dobry startowiec, dzisiaj moze to miec d.znaczenie jesli cos pokropi) Kulakow 12 juniorzy 4-5 razem okolice remisu.Oczywiscie to tylko zabawa i gdybanie.Nie chce tez wyrokowac ale odnioslem wrazenie ze Lahti - w Tarnowie pojechal w granicach 10-11 pkt niby b. dobry wynik , niemniej chyba brakuje mu jeszcze jazdy by krecic sie w ok.kompletu , a rywal dzisiaj mocny.Wiem ze moge sie kolejny raz wyglupic , ale skoro goscie mysla o Elidze to wypada walczyc o zwyciestwo, bedzie trudno ale licze na wynikmin 42 pkt, a jak cos wiecej to bedzie to miod na moje skolatane nerwy i serce hehe/Pozdr. GL


Ps.male sprostowanie: Lahti w Tarnowie zdobyl 3,3,1,1,1= 9 pkt+ 2bonusy

Ps2 wyszlo jak zawsze, zal wykluczenia Kulakowa , ale przy takim Fajferze(15p=komplet) nie bylo szans na dobry wynik
 
Ostatnia edycja:
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Z ligi dunskiej

M.hansen 8,5 under @ 1,85 STS 5/10

K.Huckenbeck - Lyager 1 @ 2.25 STS 3/10

Sonderjylland - Slangerup+4,5 2 @ 1,95 STS 5/10

Gospodarze maja 2 zwyciestwa , odniesione jednak ze slabszymi ekipami.Goscie natomiast maja 1 winner, ale tez przytrafila sie porazka u siebie.Jednak slabo spisujacego sie M.J.Jensena zastapi dzisiaj Michelsen i licze na ciekawe pojedynki z gospodarzami zarowno jego jak i Tungate-a ,
 
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Puchar Czech

D.Klima - H.Stichauer 2 @ 2,25 STS 4/10

W pierwszych zawodach gora byl Kima , zdobyl 13 pkt i o 3 byl lepszy od Hynka.Dzisiaj wynik moze byc zgola inny gdyz to Sichauer pojedzie na wlasnym torze, uwazam ze mozna sprobowac za delikatna stawke.
 
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Falubaz +4,5 @1.9 forb. 5/10
Falub.+2,5 @ 2,3 forb. 4/10


Thomason 9 under @ 2,0 forb. 8/10
Zagar 8 over @ 1.75 forb. 7/10
Fricke - Thomas. 1 @ 1.95 forb. 6/10

Licze ze Falubaz powalczy nawet o czysty winner @ 3.10 !
 
W 1,3K

wasp40

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
225
Pepe 6,5 over @ 1,75 forb. 6/10
PAWLICZAK 3,5 OVER
@ 1.95 FORB.2/10

Przed sez.myslalem ze FALubaz bedzie calkiem slabiutki,ale nie wygkada to az tak zle.Fricke,aleijuniorzy robia postepy,bedzie ok!