>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Ważne informacje, newsy, pytania i rozmowy dotyczące skoków narciarskich

irtyko 168,5K

irtyko

Użytkownik
macio106 napisał:
Mam do was takie pytanie, nie znam się na skokach więc może banalne, ale Mnie to zastanawia. Jak to jest możliwe że w sobotnim konkursie Zografski w 1 i 2 serii skacze w tym samym kombinezonie i w 1 serii jest ok, a w 2 go dyskwalifikują?
Tam jest wszystko na milimetry na granicy przepisów. Źle staniesz, zgarbisz się i Ci wyjdzie 1mm za dużo i DSQ. W 1 serii mógł stanąć korzystniej i się zmieścił w ramach przepisowych. Mogło też tak być, że po 1 serii nie miał żadnej kontroli - kontrole na dole są wyrywkowe, nie każdego zawsze sprawdzają.
Dokładnie, zazwyczaj odpadają na mierzeniu stroju w kroku, podstawiają wihajsterek i jak dotykasz jajkami to odpadasz :)
Kiedyś żyła na zawodach drużynowych tak odpadł w pierwszej serii , przez co nasz Team skakał w trójkę , a w drugiej serii Żyła wyszedł w tym samym kostiumie ! i już było ok i co ciekawsze odrobił straty i jak się nie mylę to było wtedy chyba podium ;p
Ogólnie przepisy restrykcyjny ale są zawodnicy którzy rozciągają kostium siadając na belce startowej


edit:
myliłem się tam nie było podium
Koszmar Piotra Żyły. Polacy przeżyli szok, gdy dostali informację - WP SportoweFakty
 
Ostatnia edycja:
jozzy22 559,8K

jozzy22

Użytkownik
W wieku 37 lat zmarł Mateusz Rutkowski. To były mistrz świata juniorów, który przed laty uznawany był za następcę Adama Małysza. Informację o śmierci Rutkowskiego potwierdził Polski Związek Narciarski.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1020
irtyko 168,5K

irtyko

Użytkownik
pytanko

jeśli na Fortunie chcę zagrać skoki i wyskakuje komunikat " kupon nie został zapisany" to mnie zablokowali ? bo inne sporty mogę obstawiać
 
donald-young 17,5K

donald-young

Użytkownik