możesz rozkręcić kompa i wyciągnąć kase ze środka, ewentualnie sprawdz czy cd-romie jej nie maJeśli mam tam na koncie przykladowo 450 $ to co mam zrobić by tą kase wyplacic
:-D:-D:-D:-D:-D:jezora: dobremożesz rozkręcić kompa i wyciągnąć kase ze środka, ewentualnie sprawdz czy cd-romie jej nie ma
mamy mistrza ciętej riposty na FB :spokodfhgfh:możesz rozkręcić kompa i wyciągnąć kase ze środka, ewentualnie sprawdz czy cd-romie jej nie ma
heheheh :jezora: swietne :-D :-D :-D :-Dmożesz rozkręcić kompa i wyciągnąć kase ze środka, ewentualnie sprawdz czy cd-romie jej nie ma
Karte w każdym kasynie wymagają tylko i wyłącznie jesli na nią wypłacasz, lub robiłes depo, po za tym nie jest wymagany żaden skan karty(to chyba logiczne, nie każdy musi mieć) A takiego maila dostałeś bo to standard.However, we would like you to know that we would still require you to send in a scan of the back of your ID card, and also a (paper)bill or statement that verifies your name and address, and is no more than 2 months old.
Dostalem od nich takiego maila,wyslalem im skany rachunkow z 2 ost miechow, myslicie ze wystarczy czy musze jeszcze fotke karty kredytowej??? oczywiscie skany dowodi juz poszly
mi kazali za pierwszym razem wyslac swoje foto z dowodem w reku.However, we would like you to know that we would still require you to send in a scan of the back of your ID card, and also a (paper)bill or statement that verifies your name and address, and is no more than 2 months old.
Dostalem od nich takiego maila,wyslalem im skany rachunkow z 2 ost miechow, myslicie ze wystarczy czy musze jeszcze fotke karty kredytowej??? oczywiscie skany dowodi juz poszly
ile czekałeś na zatwierdzenie? Bo ja od miesiąca wysyłam meile i jeszcze tego nie zrobili. Raz tylko dostałem meila:mi kazali za pierwszym razem wyslac swoje foto z dowodem w reku.
a tak po za tym to wciaz nie płaca
Przypomnij na Live Chat, że wysłałeś dokumenty i od x dni czekają one na zatwierdzenie. Powinno się coś ruszyć. Ja od 16 września wysyłałem dokumenty do nich 2x dziennie i nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi. Dzisiaj sprawdzam MB i kasa jestile czekałeś na zatwierdzenie? Bo ja od miesiąca wysyłam meile i jeszcze tego nie zrobili. Raz tylko dostałem meila:
Regarding your security documents.
We have received your security documents and they have been forwarded to the department concerned with reviewing them.
Normally you should get an update by email regarding the status within 1 to 2 business days however due to a conference this might be slightly more delayed.
A dalej nic się nie dzieje
No koleś na livechacie napisał mi że wysłali mi tego meila powyżej i żebym robił tak jak jest w meilu ;DPrzypomnij na Live Chat, że wysłałeś dokumenty i od x dni czekają one na zatwierdzenie. Powinno się coś ruszyć. Ja od 16 września wysyłałem dokumenty do nich 2x dziennie i nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi. Dzisiaj sprawdzam MB i kasa jest
mnie zweryfikowali tego samego dnia. a w nocy juz byl hajs. dlatego sie dziwie ze teraz juz tak to dlugo trwa.tak jak mowilem wczesniej sie rzucili multikontowcy i juz maja opuznienia w platnosciach.puenta taka poki bonus nie byl podany na fb wszystko bylo gitara :-Dile czekałeś na zatwierdzenie? Bo ja od miesiąca wysyłam meile i jeszcze tego nie zrobili. Raz tylko dostałem meila:
Regarding your security documents.
We have received your security documents and they have been forwarded to the department concerned with reviewing them.
Normally you should get an update by email regarding the status within 1 to 2 business days however due to a conference this might be slightly more delayed.
A dalej nic się nie dzieje
Powinien być kraj przy rejestracji. Jeśli nawet promocja nie jest dla Polaków, to mimo wszystko konto powinno się utworzyć (najwyżej nie dostalibyśmy promo). Nie wiem czy to coś da, ale spróbuj później zobaczyć.Ja mam pytanie z innej beczki. Próbuję utworzyć konto, wypełniam dane i...na liście krajów do wyboru nie ma Polski. Też to mieliście czy po prostu promo juz zablokowane dla Polaków?
Niemożliwe. Sprawdź jeszcze raz, dokładnie.Ja mam pytanie z innej beczki. Próbuję utworzyć konto, wypełniam dane i...na liście krajów do wyboru nie ma Polski. Też to mieliście czy po prostu promo juz zablokowane dla Polaków?
pogadaj na live chacie...;] 100% wyplacalnezaczyna mnie to kasyno denerwowac zrobilem obrot wyslalem odpowiednie dokumenty zlecilem wyplate po 5 dniach laskawie sie odezwali ze nie pasi im drugi rachunek wyslalem im w niedziele rachunek zeskanowany z tego miesiac i do tej pory ani widu ani slychu mam na mysli doslij nam Pan jeszcze cos albo oddamy depozyt i wez Pan sp.. a tu nic wrecz trzeba sie prosic aby odpisali
No niestety (a może stety), RIVAL-e skrupulatnie weryfikują konta. Na szczęście (przynajmniej w moim wypadku) jednorazowa weryfikacja wystarczy.zaczyna mnie to kasyno denerwowac zrobilem obrot wyslalem odpowiednie dokumenty zlecilem wyplate po 5 dniach laskawie sie odezwali ze nie pasi im drugi rachunek wyslalem im w niedziele rachunek zeskanowany z tego miesiac i do tej pory ani widu ani slychu mam na mysli doslij nam Pan jeszcze cos albo oddamy depozyt i wez Pan sp.. a tu nic wrecz trzeba sie prosic aby odpisali
Teraz pozostaje tylko czekać, skoro zaakceptowali już dokumenty, to teraz na pewno Ci pieniądze przyjdą w ciągu kilku dni :spokodfhgfh:no okej przyszlo mi ze dokumenty zakceptowane i wyplaty jesli jakies mam zostana zrealizowane czyli mam sie spodziewac w przeciagu paru dni pieniedzy na MB?? czy jescze jakas niespodzianke mi zrobia