>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e!

L 0

lu84

Użytkownik
Witam wszystkich
Chce Przedstawic Cala prawde o i4Poker badz tez o ludziach ktorzy tam pracuja.

Dnia 22 Pierwszy raz w zyciu udalo mi sie wygrac 4000euro wplacajac 20e grajac ciagle w ruletke. Moja radosc byla ogromna tym bardziej ze dwa dni pozniej zglaszajac wyplate 3700e za pozostawione pieniadze poszedlem grac dalej i po kilku godzinach mialem znowu niezla wygrana Ponad 2500euro jednak od tego czasu zaczelo sie...i4poker zawiesli mi konto oraz -do tej Pory nie wyplacil drugiej wyrganej... ponizej przedstawiam Rozmowe z supportem z i4poker Ciekawy Jestem Co o tym myslicie ... zachecam bardzo do kopiowania i wklejania na innych Forach aby ukazac Prawde o I4poker
Pozdrawiam
(z ponizszych listow zostaly usuniete Tylko i wylacznie moje dane personalne cala reszta jest pozostawiona w oryginale )
Ponizszy Text przedstawaim jako przestroge dla innych Graczy,
Dnia 24-10-2007, Moj pierwszy list
WITAM TO JAKIS SKANDAL I MEGA NIE PORZUMINIE JAK CZLOWIEK PRZEGRYWAL TO MOJE KONTO DZIALALO BEZ PROBLEMU I MOGLEM DALEJ WPLACAC JAK TRAFILY IS ESZCZESLIWE DNI ODRAZU BLOKUJECIE KONTO RZADAM POZADNYCH WYJASNIEN I O PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ODBLOKOWANIE KONTA ODRAZU POPROSZE INFORMCJE CZ Z MOJA WYPATA KTORA ZGLISLEM PRZED ZABLOKOWANIEM KONT AI CO Z PIENIEDZMI KTORE SA NA MOIM KONICEE!!! Dnia 24 października 2007 Re i4poker

Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że w chwili obecnej prowadzimy gruntowne śledztwo związane z Pana grą w naszym kasynie.Bardzo prosimy o zapoznanie się z paragrafami 17 i 18 Regulaminu kasyna.Cytujemy: i4poker nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe działanie komputera lub podejmowane przez Gracza próby uczestniczenia w Grach przy użyciu metod, środków lub sposobów innych, niż zalecanych przez i4poker.18. i4poker zastrzega sobie prawo do anulowania konta Gracza z jakiegokolwiek powodu i przesłania kwoty salda konta Gracza z chwili anulowania.&quot; W chwili obecnej nie jesteśmy Panu w stanie udzielić żadnych dodatkowych informacji. Ostateczne decyzje na pewno nie zostaną podjęte w dniu dzisiejszym. Nadmieniamy, że z chwilą podjęcia przez nas ostatecznych decyzji zostanie Pan natychmiast poinformowany emailem. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr Dnia 25-10-2007 Re. Moja witam kiedy moge doczekac sie odblokowania Konta oraz wyplaty!! nie sa to male pieniadze wiec czekam na jak najszybsza wiadomosc.
pozdrawiam Re i4poker
Dnia 25 października 2007 14:16 &quot;Support i4poker.com&quot; &lt; [email protected] &gt; Witam Prosimy skontaktować się z serwisem Moneybookers i wyjaśnić nie prawidłowości związane z Pana kontem. Jeżeli Moneybookers poinformuje nas że wszystko jest w porządku z Pana kontem to zrealizujemy pierwszą wypłatę. Pozostałe środki objęte są śledztwem i na bieżąco będziemy Pana &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; informować o sytuacji Pozdrawiam i4poker support Adam Re.Moja
Dnia 25-10-2007, czw o godzinie 14:30 ok juz jest wszystko wyjasnione z moneybookers prosze o przeslanie kwoty jaka zdeklarowalem &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; jezeli sa jeszcze jakies problemy z moim kontem prosze o przeslanie calaje kwoty jaka u panstwa wygralem Re. i4poker
Dnia 26 października 2007 11:32 &quot;Support i4poker.com&quot; napisał(a): Szanowny Panie, Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że wypłatę w kwocie 3700 EUR zrealizowaliśmy w dniu 2007.10.26 o godzinie W związku z awarią, która wystąpiła w dniu 2007.10.24 działająca wadliwie gra została wycofana. Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniżej cytowanym paragrafem Regulaminu Kasyna: &quot;6. Gracz uznaje, że i4poker nie bierze żadnej odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. i4poker nie bierze odpowiedzialności w przypadku: (i) działania siły wyższej, (ii) anulowania gry z jakiejkolwiek przyczyny, (iii) awarii systemu komputera centralnego kasyna i4poker lub jakiejkolwiek jego części, opóźnień, strat, błędów lub pominięć wynikających z awarii jakiegokolwiek systemu telekomunikacyjnego lub innego systemu transmisji danych, (iv) wybuchu działań wojennych, buntów, zamieszek wśród ludności cywilnej, aktów terroryzmu, (v) działań rządu lub władz (w tym odmowy lub odwołania jakiejkolwiek licencji lub zgody), (vi) pożaru, eksplozji, powodzi, kradzieży, złośliwego wyrządzenia szkód, strajku lub blokady jakiegokolwiek typu.&quot; W związku z cytowanym powyżej paragrafem środki zostały zamrożone. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Email kończymy ponowną informacją o zrealizowaniu wypłaty w wysokości 3700 EUR w dniu 2007.10.26. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr Re: Moja
Dnia 26-10-2007, pią o godzinie 18:35 &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; prosze o podanie powodu anulowania mojego konta oraz przeslania kwoty salda mojego konta w chwili anulowania (2007.10.24 ) Re.i4poker
Dnia 26 października 2007 18:59 &quot;Support i4poker.com&quot; napisał(a): &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie, &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że temat został gruntownie &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; omówiony w korespondencji mailowej i rozmowach na live czacie. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Pozdrawiamy. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; i4poker support &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Piotr Re. Moja
Dnia 27-10-2007, sob o godzinie 11:20 +0200, Witam, nie wiem czy tamten list dotarl wiec pisz do panstwa jeszcze raz Nie uważam, że temat został gruntownie wyczerpany w korespondencji emaliowej. 1) nie podali mi Państwo dokładnej sumy wygranej w kasynie, jak również 2) powodu dlaczego moje konto zostało anulowane. A to wynika z § 18. Z Państwa emaila dowiedziałem się tylko, że: - moje środki zostały zamrożone - prowadzą Państwo gruntowe śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie - gra została wycofana. Zadziwia mnie, dlaczego Państwo chcą przeprowadzać gruntowne śledztwo w związku z moją grą. Czy przeprowadziliby je Państwo w przypadku moich notorycznych przegranych? Chyba nie. Jeżeli powołują się Państwo na § 6 to na Państwa stronie powinna pojawić się jakaś informacja na ten temat. A takowej nie było. Uważam, że żadne z wymienionych w § 6 zakłóceń nie wystąpiło. Symulacja gry przebiegała prawidłowo, tzn.: obstawiałem wybrane liczby &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; i naciskałem przyciskspin;, maszyna losująca tj. ;koło do ruletki; losowała różne cyfry. Raz wygrywałem, raz&gt; przegrywałem. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Gdybym nie trafił żadnej z postawionych liczb zabraliby mi Państwo pieniądze z powodu przegranej i mieliby Państwo rację. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Nie widzę, więc żadnych podstaw do zablokowania moich pieniędzy, jak &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; również mojego konta. &gt; Wiadomo, Kasyna nastawione są na zysk (jak chyba każdy), ale czasami &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; zdarza się, że ktoś wygrywa i należy mu wypłacić wygraną, tak jest &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; bynajmniej w normalnych, uczciwych Kasynach. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Sądzę, że w przypadku każdej większej wygranej powołują się Państwo &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; na § &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; 6, 17 i 18, żeby tylko nie wypłacić pieniędzy. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; W związku z powyższym żądam: &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; - bezzwłocznej wypłaty 2550 euro &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; - oraz 20 euro bonusu + 30 euro za wyrobione punkty na koniec miesiąca &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; w Kasynie, czyli w sumie: 2610 euro. Re.i4Poker
&gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Dnia 29 października 2007 11:52 &quot;Support i4poker.com&quot; napisał(a): Szanowny Panie Pragnę poinformować Pana, iż Pańskie żądania zostały przez nas &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; odrzucone. i4poker nie ma obowiązku informować o wszystkich awariach &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; technicznych - szczególnie, gdy występują one w sposób nagły, tak jak &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; stało się w tym przypadku. Co więcej, szczegóły awarii objęte są &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; tajemnicą handlową, której wyjawiać nam nie wolno. Pańskie konto zostało &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; zamrożone, ponieważ istnieje wątpliwość co do uczciwości działań, które &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; podejmował Pan w czasie gry. We wszystkich umowach, jakie zawierają z &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; nami gracze zastrzegamy sobie prawo do podjęcia takiego działania w &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; razie jakichkolwiek wątpliwości - potwierdzonych, czy też nie. Proszę &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; jednak zwrócić uwagę na fakt, iż mimo tego, że takowe wątpliwości &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; zaistniały, nie zamroziliśmy wszystkich Pańskich środków, wypłacając &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Panu równowartość tego, co wcześniej zdeponował Pan w naszym serwisie. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Mam nadzieje, że zrozumie Pan iż w świetle zaistniałych okoliczności, &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; został Pan potraktowany w sposób nader uczciwy. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Pozdrawiam i4poker support Adam Re. Moja
Dnia 29-10-2007 &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie Adamie, &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Nadal nie rozumiem Państwa poczynań w stosunku do mojej osoby. W każdym emailu piszą Państwo coś innego. Raz jestem posądzany o oszustwo, raz zwalają Państwo na awarie wymienioną w § 6. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Widać miałem pecha, że wygrałem! &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Od 24.10.2007 r. prowadzą Państwo śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie. Z historii ewidentnie wynika, że nie za każdym razem wygrywałem, że podnosiłem stawki. Więc nie wiem o co Państwu w końcu chodzi. Chyba o nie wypłacenie mi wygranych pieniędzy. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Z tego wynika, że obowiązkiem Gracza jest tylko przegrywanie! Powinni Państwo taką informację zamieścić w regulaminie a w przypadku większej wygranej, że posądzacie Gracza o oszustwo. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Z § 6 wynika, że i4 nie ponosi odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. Jak również nie biorą Państwo odpowiedzialności w przypadkach wymienionych w paragrafie § 6. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Zgadzam się z Panem, że szczegóły awarii objęte są tajemnicą handlową, której wyjawiać Państwo nie mogą. Pytam po raz kolejny jak to się ma do mnie? Wydaje mi się, że taka informacja powinna się pojawić na stronie i gra powinna być zablokowania. Ale tak nie było. Skąd mogłem wiedzieć, że jest jakaś awaria??? Nie jestem jasnowidzem! Symulacja gry przebiegała w końcu prawidłowo. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Z doświadczenia swojego jak i moich kolegów z różnych forum buchmacherskich wiem doskonale, że w przypadku wygranej inne firmy wypłacają bez problemu. I tego samego oczekuję od Państwa. Proszę o potraktowanie mojej osoby poważnie. Re.i4Poker
Dnia 30 października 2007 14:03 &quot;Support i4poker.com &quot; napisał(a): &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w jej &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z ową &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte. Świadomie, czy też &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; została &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; premedytacją, czy też nie). Bardzo mi przykro, że to Pana spotkał taki &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; los - zdarzyło się to pierwszy raz w historii działania serwisu i mam &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; nadzieję, że ostatni. Nie mniej jednak, musimy pozostać nieugięci w &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; naszej decyzji - środki na Pana koncie pozostają zamrożone, a Pańskie &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; konto zamknięte. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Z poważaniem, &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; i4poker support &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Adam Re.Moja
Dnia 30-10-2007, wto &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Panie Adamie &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Panskie slowo Przykro mi niestety 2610 euro mi nie odadza. Wygralem Je Uczciwie jezeli mieli panstwo awarie... &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; nie powinenem byl nawet o tym wiedziec Powinni Panstwo wycofac GRE z Kasyna, a wygrane pieniadze Wyplacic zgodnie z regulaminem i duchem uczciwego postepowania... tym bardzie ze to pierwszy przypadek!! Gralem z i4 poker juz jakis czas i mialem jak najlepsze zdanie ale moze dlatego ze duzo wplacalem i raczej przegrywalem w momenice wygranej zosjate oszukany... &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; prosze wziasc tez pod uwage ze Kasyna nie sa mi obce w team chalange bylem 8 i wiekscosc z poskiich zawodinkow to znajomi z roznego rodzaju serwisow... wszyscy do tej pory mieli najlepsze zdanie o i4poker i nie wierze w to ze kto kolwiek by odpucil &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; uczicwie zdobyta wygrana... Wiec Prosze byc swiadomym ze nie zrezygnuje z mojej Wygranej. wiec Poraz kolejny i juz Naprawde Zirytowany Prosze o wyplacenia CALEJ wygranej na konto moneybookers przypomne 2610 euro &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; pozdrawiam Re. i4Poker
Dnia 30 października 2007 16:53 &quot;Support i4poker.com&quot; napisał(a): &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie , &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Dziękujemy za email. Informujemy, że wszelkie informacje zostały &gt; &gt; &gt; &gt; przekazane we wcześniejszej korespondencji. Nie mamy już nic do dodania &gt; &gt; &gt; &gt; w tej sprawie. Nasza decyzja o zamknięciu konta i zamrożeniu środków &gt; &gt; &gt; &gt; jest ostateczna. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Pozdrawiamy. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; i4poker support &gt; &gt; &gt; &gt; Adam &gt; &gt; &gt; &gt; Re.Moja
&gt; Dnia 30-10-2007, wto o godzinie 19:36 napisał(a): &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie Adamie, &gt; &gt; &gt; W dalszym ciągu nie rozumiem tej sytuacji. Pisze Pan: „Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w &gt; &gt; &gt; jej szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z &gt; &gt; &gt; ową awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte.” &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; To na jakiej podstawie Pan twierdzi, że moja gra była nieuczciwa, jeżeli Pan nie może się wgłębić w jej szczegóły? Kto w takim razie może się w nie wgłębić? &gt; &gt; &gt; Żądam więc przeprowadzenia dokładnego śledztwa. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Czy w przypadku przegranej mogę także powoływać się na paragraf 6? &gt; &gt; &gt; Chyba nie. Wydaje mi się, że Pana zachowanie jest trochę niepoważne. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; W regulaminie nie ma bowiem żadnego zapisu mówiącego o odpowiedzialności Gracza za straty (bo w tym wypadku wystąpiła strata Kasyna)Kasyna. &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; „ Ś wiadomie, czy też nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie &gt; &gt; &gt; została zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z premedytacją, czy też nie).” &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; &gt; Po raz kolejny pisze, że działałem w dobrej wierze. Skąd mogłem wiedzieć, że wystąpiła jakakolwiek awaria czy wadliwe oprogramowanie. Symulacja gry przebiegała prawidłowo. Przegrywałem i wygrywałem – to jest chyba normalne. &gt; &gt; &gt; czekam na przelew na Konto Moneybookers &gt; &gt; &gt; 2610 euro &gt; &gt; &gt; Re.I4poker
Dnia 30 października 2007 19:49 &quot;Support i4poker.com&quot; napisał(a): &gt; &gt; &gt; Szanowny Panie, &gt; &gt; &gt; &gt; Uprzejmie dziękujemy za email. Podtrzymujemy nasze stanowisko, że nie &gt; &gt; mamy w tej sprawie już nic do dodania i decyzja o zamknięciu konta i &gt; &gt; zamrożeniu środków jest decyzją ostateczną. &gt; &gt; &gt; &gt; Pozdrawiamy. &gt; &gt; &gt; &gt; i4poker support &gt; &gt; Adam Re.Moja
s zanowny Panie Adamie, &gt; &gt; Wnioskuje z tego, że Pan nie ma żadnych argumentów. Posądza mnie Pan o oszustwo, a do dnia dzisiejszego poza bełkotem żadnych argumentów Pan nie przedstawił. &gt; &gt; To jest żenujące i nadaje się tylko na opublikowanie na forach polskich i zagranicznych ku przestrodze innych graczy. Re.i4Poker
Dnia 31 pażdziernika 2007
Całą sytuację starałem się wytłumaczyć na tyle, na ile mogłem w świetle tajemnicy handlowej. Gdybym postawił się na Pana miejscu z pewnością również uważałbym każdy z argumentów za &quot;bełkotliwy&quot; - jedynym, który do mnie by przemówił, byłoby zapewne wypłacenie pieniędzy. Proszę jednak spojrzeć na sytuację z punktu widzenia osoby bezstronnej - być może wtedy zrozumie Pan, iż staraliśmy się sprawę załatwić polubownie - o czym świadczy chociażby zrealizowana przez nas pierwsza wypłata. Dalsze kontynuowanie dyskusji rzeczywiście nie ma sensu; przedstawiliśmy - wedle możliwości - na czym polegał cały incydent, licząc na zrozumienie z Pana strony. Nasza decyzja pozostaje niezmieniona, temat zaś uważamy za wyczerpany. Z poważaniem, i4poker support Adam
 
mazaq 2,8K

mazaq

Forum VIP
Ja ze swojej strony nie mogę im nic zarzucić.
Błyskawiczne wypłaty na konto bankowe (przedwczoraj wieczorem żądane, a wczoraj rano juz na koncie).
Co do posta : Myślę ,że moja rozmowa z nimi byłaby podobna do Twojej.
Zostałeś w jakiś sposób oszukany. Był to ICH błąd, więc te 2600 euro powinni Ci wypłacić.
PS: A tą pierwszą wyplate dostałeś normalnie? Bo jest juz późno, więc trochę niekontaktuję.
 
K 76

karlos83

Użytkownik
Hehe niezle sobie pogrywaja, no coz chyba wychodzi na to, ze gracze z zalozenia maja przegrywac ;)

Pozostaje Ci ta pierwsza wyplata na oslode...
 
rafalec 105

rafalec

Użytkownik
Jak dla mnie przekręt. Za błędy powstałe z ich winy (a raczej ich oprogramowania) powinni oni brać całą odpowiedzialność. Taka ich rola. Jak jeździsz taksówką i ci się samochó popsuje to nie płaci za to klient który nią obecnie jechał tylko właściciel...i jeszcze ci ciągle wypominają że zrobili ci łaske i ci zrealizowali jedną wypłate. Po prostu jedną przełkneli ale z drugą już sobi eporadzić nie mogli...

Bojkotujemy i4poker team chalange ???? ?
 
peter06 0

peter06

Użytkownik
Zgadzam się rafalcem. Za błędy powstałe z winy ich oprogramowanie powinni oni brać całą odpowiedzialność
 
S 11

support75

Użytkownik
zrob to co napisal sadam666
tak po za tym dostales ta pierwsza wyplate 3700E czy nie ?
bo w koncu sie pogubilem...
no ale pogrywaja nie zle...
wiadomo ze regulamin jest zrobiony pod nich...
zalosni sa...
 
stachu7 0

stachu7

Użytkownik
przekret na maxa:kwasny4565: nawet gdybys stawial caly czas na jedna liczbe i takowa liczba by wchodzila to i tak powinni Ci kase wyplacic bo nie dopatrzyli sie swojego wadliwego oprogramowania???? czemu Ty masz placic za ich bledy?!?! a to nie jest mala suma:cry:
 
fox71 2,2K

fox71

Forum VIP
Państwo chcą przeprowadzać gruntowne śledztwo w związku z moją grą. Czy przeprowadziliby je Państwo w przypadku moich notorycznych przegranych? Chyba nie
Tu masz całkowitą rację,żenujące jest ich postępowanie jak i wiele innych buków.Przegrywasz wszystko jest ok,wygrywasz?awaria,błąd, oszustwo,blokada konta tzw metody gestapowsko-stalinowskie.Wskażcie mi człowiek a znajdę na niego paragraf.Informuj na bierząco o dalszym postępowaniu.Pozdrawiam fox71
 
0 0

0vers

Użytkownik
Rada na przyszłość ? Nie ruszaj kasyna bo i tak zawsze wyjdziesz na minus. I4poker firma dobra, poker jeszcze lepszy, ale kasyn sie nie rusza. Ja nie wiem czemu w ogole ludzie ruszają kasyna, przecież w nich nic nie wygrasz a na dłuższą metę i tak zawsze wyjdziesz na minus. CIesz się , ze wypłacili Ci pierwszą wypłatę.
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Ich postępowanie pozostawia wiele do rzeczenia bo powinni odpowiadać za swoje błędy a niestety oni czują się bezkarni.
 
brigantos 0

brigantos

Użytkownik
Jedno jest pewne wygrać cos kolo 6500E wplacajac 20E,grajac on line progresja jak sie domyslam w ruletke jest raczej niemozliwe przy normalnie działajacym sofcie(normalnie czyli lewym sofcie ktory losuje czesto 15,20 razy podrzad czarne czy czerwone)wiec,soft im sie musial ewidentnie zje.bac(czyli inaczej mowiac działał uczciwie)
Jedno wiem kasyna to jeden wielki wal,na ktorym przewalilem pare razy ciezko zarobiona kasiure z pokera czy zakladow,po prostu grajac w kasynie NIDGY NIE BEDZIESZ NA DŁUSZA METE NA PLUS,kasyno to inaczej wał na wale
 
K 0

kacper21pl

Użytkownik
&quot;być może wtedy zrozumie Pan, iż staraliśmy się sprawę załatwić polubownie&quot;

to sie nazywa polubowne zalatwienie sprawy-zamrozic konto, zabrac pieniadze i posadzic o oszustwo ????
swoja droga czy w mysl tego punktu nie powinni uniewaznic wszystkich gier ktore mialy miejsce podczas tej awarii, lacznie z tymi gdzie gracze przegrywali?? na pewno nie byles jedynym ktory wtedy gral.
 
Do góry Bottom