Witam na tym forum jestem nowy udzielam się na innym forum, a gram od około 10 lat z różnym skutkiem raz lepiej raz gorzej ale zawsze do przodu
Teraz jestem akurat na etapie odrabiania 100 zł które jakiś czas temu straciłem na zakładzie tenisowym. Oprócz zakładów bukmacherskich grywam jeszcze na ruletce black jacku itd. ???? kase którą stracę w zakładzie właśnie w kasynie staram się odrobić i póki co jest ok ???? jako że 100 zł ciężko odrobić w kasynie bo trzeba mieć na to trochę środków moja taktyka opiera się na tym że gram kupony za 100 zł póki wchodzą gram ciągle za taką stawkę do pierwszej porażki jak już się zdarzy że jakiś kupon za 100 zł nie wejdzie wtedy staram się tę stówkę odrobić grając za stawki od 1 zł do 5 zł które staram się wygrać w kasynie aby odrabiać za "nieswoje". Gdy już stówka zostanie odrobiona to znowu gram za 100 zł dopóki znów nei zdarzy się porazka i wtedy znowu odrabiam i tak w kółko. Jak narazie jest dobrze.
A oto mój kupon na dziś
FC Basel - FC Sheriff Tiraspol typ na 1 kurs: 1,35
Partizan Belgrad - Anderlecht Bruksela typ na X2 kurs: 1,43
Red Bull Salzburg - Hapoel Tel Aviv typ na 1 kurs: 1,75
Real Salt Lake - CD Arabe Unido typ na 1 kurs: 1,45
KURS: 4,90
STAWKA: 5 zł
Do Wygrania: 24,49 zł
Zachęcam do komentowania. Wszystkie komentarze bardzo mile widziane.