>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Typy by DonMatteo717

donmatteo717 6

donmatteo717

Użytkownik
Cześć! W tym temacie będę zamieszczał przede wszystkim typy żużlowe - najczęściej bazujące na ofercie STS. Jeśli kursy będą pochodziły od innego bukmachera - zasygnalizuje to. Jestem początkującym typerem, dlatego wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z moich typów ostrzegam - bądźcie ostrożni ????

Na początek biorę pod lupę finał MIMP w Lesznie. Moja propozycja jest następująca:

Pawlicki - Zamrzlik 1,5 ⛔ Nie doceniłem jednak Bartka
Przedpełski - Drabik 1,9
Woryna - Koza 1,7

AKO: 4,85
Stawka: 100 zł
Ew. wygrana netto: 426,8 zł ⛔
⛔100

Pokrótce objaśniam. Zamrzlik i Przedpełski wracają z dalekiego Lonigo, gdzie wczoraj ścigali się w finale IMŚJ. Rzut beretem to nie jest, a zawody skończyły się późnym wieczorem. Wybrałem H2H odpowiednio z Pawlickim - głównym faworytem do zwycięstwa i Drabikiem, który w tym roku znajduje się w świetnej formie. Jeden i drugi powinni wykorzystać przewagę jaką posiadają tj. brak zmęczenia. Woryna również jest w tym roku w gazie. Zarówno w lidze, jak i innych zawodach pokazuje się z bardzo dobrej strony. Koza moim zdaniem nie powinien mu zagrozić.

Otrzymane punkty reputacji: +6
donmatteo717 6

donmatteo717

Użytkownik
Pierwsze koty za płoty, to dziś coś na szybko ze szwedzkiej Elitserien:

Dackarna(-16.5)-Gislaved 1,80 ✅
Ew. wygrana netto: 158,4 zł
✅ 58,4 zł

Buczkowski - Musielak 1,72 ✅
Ew. wygrana: 172 zł
Buk: Bet365

✅ 72 zł

Easy

donmatteo717 6

donmatteo717

Użytkownik
Dzisiaj Nice PLŻ.
Kraków - Ostrów 1,83✅
Stawka 100 zł
Ew. wygrana: 183 zł
✅ 83 zł
Siadło łatwo. Na dzisiaj wystarczy.