>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Total Casino

J 0

jola_80

Użytkownik
Cześć,

Potrzebuję Waszej porady, bo już ręce mi opadają.

Wygrałem w Total Casino 80 000 zł. Trzy tygodnie temu dostałem od nich maila, że przeszedłem pozytywnie weryfikację konta bankowego. Myślałem, że to oznacza, że wreszcie wypłacę pieniądze… ale nie. Konto wciąż zablokowane, a opcja wypłaty dalej niedostępna.

Dodam, że jestem osobą niesłyszącą i mogę kontaktować się z nimi tylko przez e-mail. Pisałem do nich kilka razy, informowałem o swojej sytuacji – zero odpowiedzi.
 
K 1,3K

kevin56

Użytkownik
Cześć,

Potrzebuję Waszej porady, bo już ręce mi opadają.

Wygrałem w Total Casino 80 000 zł. Trzy tygodnie temu dostałem od nich maila, że przeszedłem pozytywnie weryfikację konta bankowego. Myślałem, że to oznacza, że wreszcie wypłacę pieniądze… ale nie. Konto wciąż zablokowane, a opcja wypłaty dalej niedostępna.

Dodam, że jestem osobą niesłyszącą i mogę kontaktować się z nimi tylko przez e-mail. Pisałem do nich kilka razy, informowałem o swojej sytuacji – zero odpowiedzi.
Jeśli Total Casino potwierdziło już weryfikację Twojego konta bankowego, ale po trzech tygodniach nadal nie możesz wypłacić środków i nie otrzymujesz odpowiedzi, nie jest to normalne. Ważne jest, aby zachować wszystkie e-maile jako dowód. Możesz również wysłać oficjalną skargę do działu obsługi klienta, wpisując „reklamacja” w temacie wiadomości i poprosić o odpowiedź w określonym terminie. W przypadku braku odpowiedzi możesz skontaktować się z organem nadzoru hazardowego.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1316
C 1,3K

casperrossman

Użytkownik
Cześć,

Potrzebuję Waszej porady, bo już ręce mi opadają.

Wygrałem w Total Casino 80 000 zł. Trzy tygodnie temu dostałem od nich maila, że przeszedłem pozytywnie weryfikację konta bankowego. Myślałem, że to oznacza, że wreszcie wypłacę pieniądze… ale nie. Konto wciąż zablokowane, a opcja wypłaty dalej niedostępna.

Dodam, że jestem osobą niesłyszącą i mogę kontaktować się z nimi tylko przez e-mail. Pisałem do nich kilka razy, informowałem o swojej sytuacji – zero odpowiedzi.

To moja pierwsza taka sytuacja, ponieważ zazwyczaj wszystko działa bardzo szybko i sprawnie. Próbowałem różnych kasyn i nigdy nie miałem żadnych problemów. Jakiś czas temu postanowiłem spróbować innego, żeby porównać doświadczenia i znalazłem tę stronę https://kasynoanalyzer.com/recenzje, gdzie przeczytałem recenzje kasyn online i te informacje bardzo mi pomogły w wyborze nowego kasyna. Teraz zawsze staram się znaleźć takie informacje, ponieważ pomagają uniknąć problemów.
Zdecydowanie powinieneś złożyć skargę. To nie jest do końca normalna sytuacja. Nigdy nie byłem w takiej sytuacji i mam nadzieję, że wszystko ułoży się po Twojej myśli.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1316
Do góry Bottom