Mija juz 5-ty dzień od zakończenia ostatniego zdarzenia na kuponie a zwrotu jak nie bylo tak nie ma, a niby do 24h od zakończenia ostatniego zdarzenia na kuponie mial byc zwrot. Liveczat tez wiecznie nie dostepny chyba sie w glowach poprzewracalo temu bukmacherowi odkad zyskal jakas tam renome na Polskim rynku.
* Jeśli pierwszy postawiony w ten sposób zakład zostanie przegrany, w ciągu pięciu (5) minut od zakończenia ostatniego meczu na kuponie gracz otrzyma zwrot stawki.
Rozumie ktoś ? Chodzi mi o regulamin oferty na La Ligę..
Mija juz 5-ty dzień od zakończenia ostatniego zdarzenia na kuponie a zwrotu jak nie bylo tak nie ma, a niby do 24h od zakończenia ostatniego zdarzenia na kuponie mial byc zwrot. Liveczat tez wiecznie nie dostepny chyba sie w glowach poprzewracalo temu bukmacherowi odkad zyskal jakas tam renome na Polskim rynku.
Wyślij im maila i powinni wówczas dać Ci zwrot.
Wczoraj tak zrobiłem i po kilku godzinach pieniądze zostały dopisane choć wcześniej informowali mnie na czacie, że pieniądze niebawem zostaną dopisane. Minęło 24h - poszedł mail i była gotówka.
* Jeśli pierwszy postawiony w ten sposób zakład zostanie przegrany, w ciągu pięciu (5) minut od zakończenia ostatniego meczu na kuponie gracz otrzyma zwrot stawki.
Rozumie ktoś ? Chodzi mi o regulamin oferty na La Ligę..
Co do tej promocji - obstawiasz kupon za maksymalną stawkę 40 PLN, na którym znajduje się przynajmniej jeden typ na spotkanie hiszpańskiej La Ligi. Jeśli kupon okaże się przegrany, otrzymujesz zwrot po pięciu minutach od jego rozstrzygnięcia.
I bardzo ważna rzecz - kupon musi być zawarty za pomocą aplikacji Tobet Mobile.
Mam problem z zakładem bez ryzyka na LaLigę. Wybieram wpłata, wchodzę w zakładkę kod promocyjny, wpisuję LALIGAMOB, ale kiedy go rejestruje to pokazuje mi że kod jest niepoprawny. Macie też taki problem?
Mam problem z zakładem bez ryzyka na LaLigę. Wybieram wpłata, wchodzę w zakładkę kod promocyjny, wpisuję LALIGAMOB, ale kiedy go rejestruje to pokazuje mi że kod jest niepoprawny. Macie też taki problem?
Także mam taki problem. Informowałem o tym na chacie i otrzymałem taką odpowiedź:
Zgłosiliśmy już ten problem do Działu IT i mamy nadzieję, że zostanie on rozwiązany jak najszybciej. Przepraszamy za opóźnienie i nieprzyjemności z tym związane.