Witam ponownie
Dzisiaj chciałbym przedstawić trochę inny system chyba nie było takiego opisanego na tym forum (niestety nie mam tyle czasu żeby przekopać wszystkie tematy i upewnić się czy już ktoś coś podobnego opisał).
Do rzeczy opis systemu
Gramy na tuziny d'alambert-em podpórka polega na tym ze jednocześnie obstawiamy ewent ta samą ilością żetonów, a dokładniej kolumna 2 z czarnymi lub kolumna 3 z czerwonymi. Dlaczego tak, bo na stole wynika pewna niesymetryczność w kolumnie 2 więcej jest koloru czarnego tj. 8 czarnego, 4 czerwone; w kolumnie 3 - 8 czerwonego, 4 czarnego.
Przebieg rozgrywki:
1. czekamy aż 13 razy nie wypadnie kolumna
2. obstawiamy stawką początkowa po jednym żetonie kolumnę i kolor
3. jeżeli nie trafiliśmy zwiększamy stawkę o 1
4. jeżeli trafimy kolor ale nie tuzin to nic nie zmieniamy obstawiamy jak poprzednio
5. jeżeli trafiliśmy to zmniejszamy stawkę o 1
6. jeżeli stawka równa 0 koniec progresji
7. jeżeli wygraliśmy i wyszliśmy na plus choćby jeden żeton też kończymy progresje
8. korektor czyli coś takiego co skoryguje nam stawkę, w zmiennej koszt wpisane są koszty gry dla poszczególnych kroków progresji i jeżeli np. będziemy w dziesiątym kroku progresji gdzie koszt gry wynosi 110 żetonów a w między czasie wygraliśmy na którymś kroku i koszta nam się zmniejszyły to automatycznie korektor obniży stawę do poziomu odpowiadającemu danemu kosztowi gry np. mamy 10 krok koszt 110, wygraliśmy w międzyczasie coś i koszt nam się zmniejszył do np 70 żetonów czyli stawka zostanie skorygowana na 8 - bo koszt na 8 kroku progresji to 72.
- korektor działa od 6 kroku progresji (wiem że trochę zamotane ale mam nadzieję że da się zrozumieć )
poniżej symulacja skrypcik php 1000 losowań efekt dość ciekawy polecam zobaczyć:
ps. mam nadzieję że nie wkradł się żaden błąd do programu jeżeli ktoś coś zauważy proszę dać znać.
jednak wkradł się błąd test nie uwzględniał wygranych jak padł tylko kolor
Dzisiaj chciałbym przedstawić trochę inny system chyba nie było takiego opisanego na tym forum (niestety nie mam tyle czasu żeby przekopać wszystkie tematy i upewnić się czy już ktoś coś podobnego opisał).
Do rzeczy opis systemu
Gramy na tuziny d'alambert-em podpórka polega na tym ze jednocześnie obstawiamy ewent ta samą ilością żetonów, a dokładniej kolumna 2 z czarnymi lub kolumna 3 z czerwonymi. Dlaczego tak, bo na stole wynika pewna niesymetryczność w kolumnie 2 więcej jest koloru czarnego tj. 8 czarnego, 4 czerwone; w kolumnie 3 - 8 czerwonego, 4 czarnego.
Przebieg rozgrywki:
1. czekamy aż 13 razy nie wypadnie kolumna
2. obstawiamy stawką początkowa po jednym żetonie kolumnę i kolor
3. jeżeli nie trafiliśmy zwiększamy stawkę o 1
4. jeżeli trafimy kolor ale nie tuzin to nic nie zmieniamy obstawiamy jak poprzednio
5. jeżeli trafiliśmy to zmniejszamy stawkę o 1
6. jeżeli stawka równa 0 koniec progresji
7. jeżeli wygraliśmy i wyszliśmy na plus choćby jeden żeton też kończymy progresje
8. korektor czyli coś takiego co skoryguje nam stawkę, w zmiennej koszt wpisane są koszty gry dla poszczególnych kroków progresji i jeżeli np. będziemy w dziesiątym kroku progresji gdzie koszt gry wynosi 110 żetonów a w między czasie wygraliśmy na którymś kroku i koszta nam się zmniejszyły to automatycznie korektor obniży stawę do poziomu odpowiadającemu danemu kosztowi gry np. mamy 10 krok koszt 110, wygraliśmy w międzyczasie coś i koszt nam się zmniejszył do np 70 żetonów czyli stawka zostanie skorygowana na 8 - bo koszt na 8 kroku progresji to 72.
- korektor działa od 6 kroku progresji (wiem że trochę zamotane ale mam nadzieję że da się zrozumieć )
poniżej symulacja skrypcik php 1000 losowań efekt dość ciekawy polecam zobaczyć:
PHP:
<?php
//czerwone,czarne,par,npar,low,hi
$event=array(array(0,0,0,0,0,0), array(1,0,0,1,1,0),array(0,1,1,0,1,0),array(1,0,0,1,1,0), array(0,1,1,0,1,0),array(1,0,0,1,1,0),array(0,1,1,0,1,0), array(1,0,0,1,1,0),array(0,1,1,0,1,0),array(1,0,0,1,1,0), array(0,1,1,0,1,0),array(0,1,0,1,1,0),array(1,0,1,0,1,0), array(0,1,0,1,1,0),array(1,0,1,0,1,0),array(0,1,0,1,1,0), array(1,0,1,0,1,0),array(0,1,0,1,1,0),array(1,0,1,0,1,0), array(1,0,0,1,0,1),array(0,1,1,0,0,1),array(1,0,0,1,0,1), array(0,1,1,0,0,1),array(1,0,0,1,0,1),array(0,1,1,0,0,1), array(1,0,0,1,0,1),array(0,1,1,0,0,1),array(1,0,0,1,0,1), array(0,1,1,0,0,1),array(0,1,0,1,0,1),array(1,0,1,0,0,1), array(0,1,0,1,0,1),array(1,0,1,0,0,1),array(0,1,0,1,0,1), array(1,0,1,0,0,1),array(0,1,0,1,0,1),array(1,0,1,0,0,1));
//t1,t2,t3,k1,k2,k3
$event12=array(array(0,0,0,0,0,0), array(1,0,0,1,0,0),array(1,0,0,0,1,0),array(1,0,0,0,0,1), array(1,0,0,1,0,0),array(1,0,0,0,1,0),array(1,0,0,0,0,1), array(1,0,0,1,0,0),array(1,0,0,0,1,0),array(1,0,0,0,0,1), array(1,0,0,1,0,0),array(1,0,0,0,1,0),array(1,0,0,0,0,1), array(0,1,0,1,0,0),array(0,1,0,0,1,0),array(0,1,0,0,0,1), array(0,1,0,1,0,0),array(0,1,0,0,1,0),array(0,1,0,0,0,1), array(0,1,0,1,0,0),array(0,1,0,0,1,0),array(0,1,0,0,0,1), array(0,1,0,1,0,0),array(0,1,0,0,1,0),array(0,1,0,0,0,1), array(0,0,1,1,0,0),array(0,0,1,0,1,0),array(0,0,1,0,0,1), array(0,0,1,1,0,0),array(0,0,1,0,1,0),array(0,0,1,0,0,1), array(0,0,1,1,0,0),array(0,0,1,0,1,0),array(0,0,1,0,0,1), array(0,0,1,1,0,0),array(0,0,1,0,1,0),array(0,0,1,0,0,1));
$wyg=array(2,3,3,4,5,5,5);
$czek=array(0,0,0,0,0,0);
$czek12=array(0,0,0,0,0,0);
//koszt gry dla kolejnych kroków progresji
$koszt=array(0,2,6,12,20,30,42,56,72,90,110,132,156,182,210,240,272,306,342,380,420);
//k2,k3,czarne,czerwone
$obst=array(0,0,0,0);
$ilosc=array();
$kasa=0;
$kk=0;
$progresja=false;
for ($i=0; $i<1000; $i++)
{
if ($progresja)
{
//obstawianie stołu
foreach ($obst as $val)
{
$kasa-=$val;
$kk-=$val;
}
}
$n=mt_rand(0,36);
for ($j=0; $j<6; $j++)
{
if ($progresja)
{
if ($obst[0]>0)
{
$kasa+=$obst[0]*3*$event12[$n][4]+$obst[2]*2*$event[$n][1];
$kk+=$obst[0]*3*$event12[$n][4]+$obst[2]*2*$event[$n][1];
if ($event[$n][1]==0 && $event12[$n][4]==0)
{
$obst[0]++;$obst[2]++;
}
if ($event[$n][1]==1 && $event12[$n][4]==1)
{
$obst[0]--;$obst[2]--;
}
if ($obst[0]>5)
{
for($k=1;$k<21;$k++)
{
if (abs($kk)<=$koszt[$k] && $obst[0]>$k)
{
$obst[0]=$k;
$obst[2]=$k;
}
}
}
if($obst[0]>20 || $kk>0 )
{
$obst[0]=0;$obst[2]=0;
$kk=0;
}
}
if ($obst[1]>0)
{
$kasa+=$obst[1]*3*$event12[$n][5]+$obst[3]*2*$event[$n][0];
$kk+=$obst[1]*3*$event12[$n][5]+$obst[3]*2*$event[$n][0];
if ($event[$n][0]==0 && $event12[$n][5]==0)
{
$obst[1]++;$obst[3]++;
}
if ($event[$n][0]==1 && $event12[$n][5]==1)
{
$obst[1]--;$obst[3]--;
}
if ($obst[1]>5)
{
for($k=1;$k<21;$k++)
{
if (abs($kk)<=$koszt[$k] && $obst[1]>$k)
{
$obst[1]=$k;
$obst[3]=$k;
}
}
}
if ($obst[1]>20 || $kk>0)
{
$obst[1]=0;$obst[3]=0;
$kk=0;
}
}
if (!$obst[0] && !$obst[1])
$progresja=false;
}
if ($event12[$n][$j]==1)
{
$ilosc[$czek[$j]]++;
$czek[$j]=0;
}
else
{
$czek[$j]++;
if ($czek[$j]>12)
{
if ($j==4)
{
$progresja=true;
$obst[0]=1;$obst[2]=1;
}
if ($j==5)
{
$progresja=true;
$obst[1]=1;$obst[3]=1;
}
}
}
}
}
return $kasa;
?>
jednak wkradł się błąd test nie uwzględniał wygranych jak padł tylko kolor