Po co wogóle ta dyskusja ? Dziecko z podstawówki potrafi wyliczyć że nie ma takiego systemu. Nie wierze że jesteś jakimś geniuszem i złamałeś podstawowe prawa których nikt od początku istnienia ruletki nie złamał. Jeżeli udało stworzyć Ci jakiś system który daje 100% wygranej to czemu piszesz o tym na forum ?. Napisz do jakiegoś instytutu matematycznego czy czegos takiego i moze dostaniesz NOBLA a wtedy nie bd juz musiał grac po pare godzin dziennie.
Takich jak ty jest pełno. Wynika to z tego że albo nie potrafią prostej matematyki albo dopiero zaczynają grać i gra wydaje się być banalnie prosta. Jeżli było by tak jak mówisz to
kasyna nie miały by po co istnieć. Skończyłeś jakieś studia matematyczne ? Jesteś profesorem ? Próbujesz oszukać sam siebie, systemy do gry w ruletkę są dobre bo czasem zwiększają szanse na wygraną jednak żadnego systemu dającego 100 % pewności wygranej nie ma i nie było. Jedynym systemem który teoretycznie jest 100% jest progresja ale
kasyna już dawno o tym wiedzą i wprowadziły limity stawek wiec juz na poczatku ten system jest spalony.
A tak jak już kiedys napisałem liczby w ruletce internetowej nie sa generowane losowo. Tzn ze pomiędzy 2 losowaniami występuje kilka lub kilkadziesiąt innych oznacza to ze nastepna liczba nie jest wylosowaną kolejną tylko którąś z kolei np. wylosowałes liczby 12,24 to pomiędzy tymi dwoma liczbami odbyło się kilka lub kilkadziesiąt innych losowań, w zaleznosc ile aktualnie graczy znajdowało się w grze i kręciło kołem.
Taki mały szczegół zwiększa prawdopobieństwo wystąpienia np 100 raz pod rząd czerwonego kilkanaście razy więcej niż jak odbywało by się to losowo. Seria np 7 czerwonych pod rząd w grze losowej już była by trochę podejżana natomiast w grze pseudolosowej to nic dziwnego.
Generator liczb pseudolosowych (
Pseudo-Random Number Generator, lub
PRNG) to
program lub
podprogram, który na podstawie niewielkiej ilości
informacji (ziarno, zarodek, ang.
seed) generuje deterministycznie ciąg
bitów, który pod pewnymi względami jest nieodróżnialny od ciągu uzyskanego z prawdziwie losowego źródła.
Generatory liczb pseudolosowych nie generują
ciągów prawdziwie losowych – generator inicjowany ziarnem, które może przyjąć
k różnych wartości, jest w stanie wyprodukować co najwyżej
k różnych ciągów liczb. Co więcej, ponieważ rozmiar zmiennych reprezentujących wewnętrzny stan generatora jest ograniczony (zwykle decyzją programisty, do kilkudziesięciu lub kilkuset bitów; a rzadziej, po prostu rozmiarem pamięci komputera), i ponieważ w związku z tym może on znajdować się tylko w ograniczonej liczbie stanów, bez dostarczania nowych danych z zewnątrz musi po jakimś czasie dokonać pełnego cyklu i zacząć generować te same wartości. Teoretyczny limit długości cyklu wyrażony jest przez 2
n, gdzie
n to liczba bitów przeznaczonych na przechowywanie stanu wewnętrznego. W praktyce, większość generatorów ma znacznie krótsze okresy.
Na takiej podstawie są generowane liczby w ruletce