>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

System na gole

duzy-kermit 35

duzy-kermit

Użytkownik
Witam,pokaże Wam pewien system którym gram od 2 miesięcy i jak narazie przynosi zyski.Polega na wybraniu 5 meczy w których kurs na over 2,5 jest ok 2,00.Wybieramy 5 meczy następujących po sobie, jeżeli dwa pierwsze typy nam nie wejdą (będzie under 2,5) zaczynamy grać progresją na pozostałe 3 mecze stawiając na over 2,5. Grałem to progresją 10,30,90.A zatem przegrywany jeżeli pomylimy sie 5 razy.Na początku odnosiłem sie sceptycznie do tego ale gdy po dwóch miesiącach było na plus to dlaczego nie robić tego dalej.Kasa z tego jest mała (wyszło ok 150 zł na msc).Zmiana stawek na 100,300,900 znacznie by ten bilans poprawiła ???? lecz narazie zostajemy przy tych niskich.Gram w Bet 365. Zatem 5 meczy które wybrałem

1.Caen-Lille
2.Newells Old Boys-Gimnasia L.P.
3.Górnik Łęczna-Zawisza Bydgoszcz
4.Lech Poznań-Pogoń Szczecin
5.Wisła Kraków-Lechia Gdańsk
 
H 13

hooma

Użytkownik
Coś nowego dla mnie, lecz nadal pachnie loterią, no i szanse procentowo nie duże. Co robi się w głowie, gdy jak mówisz 3 pierwsze nie wejdą i zostaną 2 pozostałe. Zagrasz progresją, pomnożysz, a się okaże pech, że żaden z tych 5ciu dziś nie wejdzie. Hm......
 
duzy-kermit 35

duzy-kermit

Użytkownik
Nie ważne jak grasz i jakim systemem ważne aby dawało to zyski.Zyski w skali miesiąca roku...cóż z tego jeżeli system daje zysk przez tydzień a później bankrut.Zainwestuj np 100 zł pomnóż do 200...100 wraca na konto bankowe. Stówe która wygrałeś znów pomnóż do 200 (wypłacając kolejne 100) zrób to razy kilka w skali roku. Później można myśleć o zwiększeniu stawek.Dwa miesiące było na plus trzeci będe dokumentował na forum.
 
duzy-kermit 35

duzy-kermit

Użytkownik
Rapid Vienna-Altach under
Toulouse-Lyon over
Estudiantes -Independiente
Śląsk Wrocław-Cracovia
Bordeaux-Monaco