>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher Superbet - wpłaty/wypłaty

F 498

Forza_Juve

Użytkownik
Witam. Czy to jest możliwe, że te mośki mają dzienny limit wypłat? A może to ja takowy mogłem ustawić, mając pomroczność jasną? (oczywiście u nich w ustawieniach tylko podstawowe, mało potrzebne informacje są "na wierzchu") Bo martwię się coraz bardziej, gdyż nie mogę wykonać wypłaty, a "support" ma oczywiście wyrąbane...
 
Waldi1979 2,1M

Waldi1979

Administrator
Członek Załogi
PayPal to kolejna z metod płatności, która została wprowadzona na naszej stronie. PayPal to portfel elektroniczy, który umożliwia procesowanie płatności za pomocą konta internetowego. Konto pozwala także na przechowywanie zgromadzonych środków. Serwis pozwala na integrację z kontem bankowym lub kartami kredytowymi i debetowymi, co oznacza, że nasze konto bankowe oraz ww. karty mogą zostać bezpośrednio powiązane z kontem, ułatwiając przy tym proces wpłat i wypłat.
Płatności można realizować za pomocą portfela PayPal (saldo musi zostać uprzednio doładowane poprzez przelew bankowy lub serwis Trustly) oraz kartą powiązaną z kontem PayPal.


Zalety korzystania z usługi PayPal:
-jeden z najbezpieczniejszych systemów płatności;
-numery kart kredytowych/kont bankowych nie są podawane przy procesowaniu płatności;
-szybkie wpłaty i wypłaty – wpłaty i wypłaty trafiają bezpośrednio do odbiorców;
-łatwy w użyciu zarówno przy korzystaniu z aplikacji mobilnej, a także stronie internetowej;
-powiązanie z kontami bankowymi i kartami kredytowymi/debetowymi – brak konieczności wpisywania numerów kont przy każdej transakcji;
-ochrona przed nielegalnymi transakcjami.


Dostępne metody płatności(11) w odniesieniu do wpłat:

-Visa
-Mastercard/Maestro
-BLIK
-P24
-PayPal
-TPay
-Skrill
-Neteller
-Paysafecard
-Open Banking
-Przelew tradycyjny


Liczba “wpłat” u konkurencji:

STS​
NobleBet​
LV Bet​
Totalbet​
9​
5​
6​
4​
9​
9​
5​
9​


STS, Noblebet i LV Bet również mają w swojej ofercie PayPal.


Wypłaty w Superbet.pl

-Visa
-P24
-PayPal
-Skrill
-Neteller
-Paysafecard
-Przelew tradycyjny


W Superbet.pl rozróżniamy siedem metod płatności przeznaczonych do wypłat; pięć z nich (P24, PayPal, Skrill, Neteller, Paysafecard) pozwala na procesowanie środków w trybie natychmiastowym – w zaledwie kilka minut wygrane znajdą się na koncie bankowym/kontach e-wallet naszych klientów.


W Superbet.pl najczęściej używaną metodą płatności do procesowania wypłat są Przelewy24. P24 to nasza najszybsza metoda płatności – wygrane zlecane są na rachunek bankowy i trafiają do odbiorcy w czasie 15 minut. Transakcje są błyskawicznie przetwarzane, także w weekendy. Przelewy24 są bezpieczną metodą płatności; posiadają szereg zabezpieczeń, a każda płatność posiada swój numer transakcyjny
 
B 10

bartass19

Użytkownik
Ile zwykle czekacie na wypłatę z superbet?
Tak jak w innych bukach praktycznie wypłata na koncie z automatu, tak tu już chwilę czekam
Wypłata do mbanku

Z góry dzięki za info
 
M 0

michm7

Użytkownik
Czy ktoś się może orientuje, co się dzieje, że znikła możliwość wypłaty na Skrill? Myślałem, że chwilowy problem, a tu już z tydzień brak opcji wypłaty na Skrilla. Oczywiście wpłata możliwa w każdy sposób...
 
SolarisPL 111,9K

SolarisPL

Użytkownik
Miał ktoś sytuacje typu, że zawsze praktycznie każda wypłata przychodziła w kilka minut, a teraz zleciłem wypłatę większej kwoty (14k) i od godziny nadal nie została zaakceptowana przez Superbet? Zaczynam się niepokoić, bo zawsze odbywało się to ekspresowo, a naczytałem się, że pare razy robili ludziom problemy.
 
M 672

martinmix

Użytkownik
Dwie zlecnone wypłaty w dniu 13.11.2023 jako tzw "szybkie wypłaty" do tej pory nie zrealizowane (obie wypłaty na kwotę łączną 1 700 zł) - Przy wielokrotnych kontaktach z konsultantami te same teksty, że to wina pośrednika, trzeba czekać, potrzeba cierpliwości, sprawa zostanie rozwiązana tak szybko jak to możliwe.
Pytanie czy ktoś ma też problem z otrzymaniem wypłaty z poniedziałku (13.11)?
Nie ukrywam, że pierwszy raz jestem w takiej sytuacji w Superbecie - grałem tu dość długo, sporo kasy u nich zostawiłem i jestem zszokowany takim olewczym podejście do klienta.
Wczoraj jeden z konsultantów napisał do działu bonusowego, żeby mi przyznać bonus w ramach rekomensaty za całe zajście - po kilku godzinach dopisali mi freebet na 10 zł XD a wypłat nadal brak.
 
miki19 8,1K

miki19

Użytkownik
Dwie zlecnone wypłaty w dniu 13.11.2023 jako tzw "szybkie wypłaty" do tej pory nie zrealizowane (obie wypłaty na kwotę łączną 1 700 zł) - Przy wielokrotnych kontaktach z konsultantami te same teksty, że to wina pośrednika, trzeba czekać, potrzeba cierpliwości, sprawa zostanie rozwiązana tak szybko jak to możliwe.
Pytanie czy ktoś ma też problem z otrzymaniem wypłaty z poniedziałku (13.11)?
Nie ukrywam, że pierwszy raz jestem w takiej sytuacji w Superbecie - grałem tu dość długo, sporo kasy u nich zostawiłem i jestem zszokowany takim olewczym podejście do klienta.
Wczoraj jeden z konsultantów napisał do działu bonusowego, żeby mi przyznać bonus w ramach rekomensaty za całe zajście - po kilku godzinach dopisali mi freebet na 10 zł XD a wypłat nadal brak.
Wypłata na karte kredytową czy konto?
 
M 672

martinmix

Użytkownik
Właśnie mija 7 dzień od zlecenia wypłaty i superbet nadal działa tak jakby nie było żadnej sprawy. Jeżeli dzisiaj nie zrealizują zaległych wypłat to złamią swój własny regulamin, w którym jest zawarta informacja, że wypłaty realizują maksymalnie do 7 dni od daty żadania wypłaty.
Przedwczoraj konsultant podpisany imieniem Filip - zagroził, że jeśłi dalej będę kontaktował się w tym temacie to zostanie to potraktowane jako spam i zablokują mi dostęp do czata. Mocno mnie to zszokowało, ponieważ jak się okazuje upominanie się o własne pieniądze jest dla obsługi superbetu tematem bardzo niewygadnym (dodam tylko, że maksymalna liczba kontaktów jaką podejmowałem to 2 na dzień) na tyle istotnym, żeby traktować klienta jako intruza.
Już nie wspomnę o tym, że ta wieśniacka firma nawet nie raczy podać jakichkolwiek informacji na ten temat, poza tekstem "to awaria pośrednika" oraz "dział płatności i pośrednik pracują nad rozwiązaniem problemu". Oczywiście nie ma możliwości przyspieszenia rozwiązania sprawy bo support jak to kosultanci ujmują "nie ma wpływu na działanie innego działu" (co jest oczywiście bzdurą, bo nie raz po kontakcie z konsultantami sprawa się rozwiązywała niemal natychmiastowo) oraz nie ma możliwości kontaktu z działem płatności.
Czy ktoś z Was ma ten sam problem?
 
J 22K

joseph_lit_bet

Użytkownik
(06:10:11 AM) konsultant: Witam, w czym mogę pomóc?
(06:11:23 AM) xxx: Dzień dobry, moja wypłata zlecona 21.lutego o godz. 18:57 czyli 13(słownie: TRZYNAŚCIE) dni temu jest wciąż niezrealizowana. Login: xxxxx
(06:11:55 AM) K: Sprawdzam.
(06:12:03 AM) xxx: Czy macie zamiar wypłacić mi moje pieniądze ?
(06:12:09 AM) k: Tak.
(06:13:15 AM) xxx: Czy jest jakaś informacja zwrotna z "odpowiedniego Działu" ? Bo mam informacje że sprawa została tam przekazana jakieś 10 dni temu
(06:13:16 AM) k.: Przekazałem sprawę do działu finansowego, otrzyma Pan maila w tej sprawie.
(06:13:39 AM) k.: Tak, zostanie do Panu wysłana wiadomość w trakcie realizacji tej wypłaty.
(06:13:39 AM) xxxx: Proszę Pana ta sprawa była przekazana 10 dni temu
(06:13:50 AM) k: Rozumiem.
(06:14:09 AM) xxx: Proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy zlamaliscie regulamin odnośnie terminu wypłaty ?
(06:14:21 AM) k: Proszę chwilę.
(06:19:53 AM) k: Dalsza korespondencja odbędzie się drogą mailową. Czekam na informację od działu finansowego w tej sprawie.
(06:20:20 AM) k.: Problem jest bardziej złożony, jako konsultant nie mogę go sam rozwiązać.
(06:20:26 AM) xxx: Złamaliście regulamin?
(06:20:32 AM) k: Jaki?
(06:20:39 AM) xxx: Terminu wyplaty
(06:21:15 AM) k: Pojawił się problem który staramy się naprawić, jeśli Pan potrzebuje tego potwierdzenia, to tak.
(06:22:07 AM) xxx: Czyli jesteście bezkarni, łamiecie regulaminy, które sami konstruuje cię i nic z tego nie wynika, nie ma żadnych konsekwencji
(06:22:19 AM) xxx: Gratuluję podejścia do Klienta
(06:22:30 AM) Paweł G.: Dziękujemy
Post automatycznie złączony:

To moje perypetie z lutego, konsultant otwarcie potwierdza , że złamali regulamin. I cow związku z tym? Nic :)

Ostatecznie po 22 dniach pieniądze wróciły na konto bukmacherskie
 
M 672

martinmix

Użytkownik
(06:10:11 AM) konsultant: Witam, w czym mogę pomóc?
(06:11:23 AM) xxx: Dzień dobry, moja wypłata zlecona 21.lutego o godz. 18:57 czyli 13(słownie: TRZYNAŚCIE) dni temu jest wciąż niezrealizowana. Login: xxxxx
(06:11:55 AM) K: Sprawdzam.
(06:12:03 AM) xxx: Czy macie zamiar wypłacić mi moje pieniądze ?
(06:12:09 AM) k: Tak.
(06:13:15 AM) xxx: Czy jest jakaś informacja zwrotna z "odpowiedniego Działu" ? Bo mam informacje że sprawa została tam przekazana jakieś 10 dni temu
(06:13:16 AM) k.: Przekazałem sprawę do działu finansowego, otrzyma Pan maila w tej sprawie.
(06:13:39 AM) k.: Tak, zostanie do Panu wysłana wiadomość w trakcie realizacji tej wypłaty.
(06:13:39 AM) xxxx: Proszę Pana ta sprawa była przekazana 10 dni temu
(06:13:50 AM) k: Rozumiem.
(06:14:09 AM) xxx: Proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy zlamaliscie regulamin odnośnie terminu wypłaty ?
(06:14:21 AM) k: Proszę chwilę.
(06:19:53 AM) k: Dalsza korespondencja odbędzie się drogą mailową. Czekam na informację od działu finansowego w tej sprawie.
(06:20:20 AM) k.: Problem jest bardziej złożony, jako konsultant nie mogę go sam rozwiązać.
(06:20:26 AM) xxx: Złamaliście regulamin?
(06:20:32 AM) k: Jaki?
(06:20:39 AM) xxx: Terminu wyplaty
(06:21:15 AM) k: Pojawił się problem który staramy się naprawić, jeśli Pan potrzebuje tego potwierdzenia, to tak.
(06:22:07 AM) xxx: Czyli jesteście bezkarni, łamiecie regulaminy, które sami konstruuje cię i nic z tego nie wynika, nie ma żadnych konsekwencji
(06:22:19 AM) xxx: Gratuluję podejścia do Klienta
(06:22:30 AM) Paweł G.: Dziękujemy
Post automatycznie złączony:

To moje perypetie z lutego, konsultant otwarcie potwierdza , że złamali regulamin. I cow związku z tym? Nic :)

Ostatecznie po 22 dniach pieniądze wróciły na konto bukmacherskie
Jakoś szczególnie mnie to nie dziwi - przez długi czas miałem dość dobre zdanie na temat tej firmy (głównie ze względu na promocje), ale w ostatnim czasie zdążyłem przekonać się jak beznadziejna jest to firma. Oprócz tego, że nie nadal nie wypłacili mi kasy to na początku października wystosowali do mnie pismo z wezwaniem do zapłaty , bo saldo na moim koncie było ujemne (zweryfikowali jeden z zakładów jako przegrany i odjęli mi od konta wcześniej przewidzianą wygraną) w którym grozili mi działaniami windykacyjnymi i sprawą w sądzie!
Ja tak traktować się nie dam, zostawiłem w ciągu roku u nich ponad 40 tys. zł (śmieszne bo nigdy nie dostałem od nich żadnego zaproszenia do VIPów czy jakiejkolwiek promocji innej niż te standardowe) i na tym KONIEC - nie dostaną ode mnie ANI GROSZA. W ten sposób odpada im klient, który regularnie przynosił im sporą kasę.
A tej sprawy nie odpuszczę! Działając tak dalej będą mieć problemy zarówno z rozpatrywaniem reklamacji, Rzecznikiem Praw Konkurecji Kosumenta oraz skargą w Ministerstwie Finansów - nie wiem na ile to przyiesie skutek, ale tłumaczyć się będą gęsto. Ponadto jestem ciekawy jak zareagują na przesłanie do nich "Przedsądowego Wezwania do Zapłaty".
Może po tych wszystkich działaniach ktoś w tej wieśniackiej firmie zrozumie, że tak nie można podchodzić do klienta.

EDIT: We wtorek, firma zwróciła mi środki na konto, przeprosiła za tą sytuację i nawet otrzymałem bonus w ramach rekompensaty. Dobrze, że chociaż na koniec zachowali się w odpowiedni sposób. Skorzystałem z bonusa i zleciłem wypłatę, którą otrzymałem jakość w ciągu godziny.
 
Ostatnia edycja:
K 5,6K

kajo88

Użytkownik
Od paru dni nie działa Skrill jako metoda wypłat (wpłacać można) - pisałem na czacie i podobno taka awaria była już kiedyś i ją naprawili - kojarzy ktoś ile to trwało?
 
M 7K

makalele007

Użytkownik
Jakoś szczególnie mnie to nie dziwi - przez długi czas miałem dość dobre zdanie na temat tej firmy (głównie ze względu na promocje), ale w ostatnim czasie zdążyłem przekonać się jak beznadziejna jest to firma. Oprócz tego, że nie nadal nie wypłacili mi kasy to na początku października wystosowali do mnie pismo z wezwaniem do zapłaty , bo saldo na moim koncie było ujemne (zweryfikowali jeden z zakładów jako przegrany i odjęli mi od konta wcześniej przewidzianą wygraną) w którym grozili mi działaniami windykacyjnymi i sprawą w sądzie!
Ja tak traktować się nie dam, zostawiłem w ciągu roku u nich ponad 40 tys. zł (śmieszne bo nigdy nie dostałem od nich żadnego zaproszenia do VIPów czy jakiejkolwiek promocji innej niż te standardowe) i na tym KONIEC - nie dostaną ode mnie ANI GROSZA. W ten sposób odpada im klient, który regularnie przynosił im sporą kasę.
A tej sprawy nie odpuszczę! Działając tak dalej będą mieć problemy zarówno z rozpatrywaniem reklamacji, Rzecznikiem Praw Konkurecji Kosumenta oraz skargą w Ministerstwie Finansów - nie wiem na ile to przyiesie skutek, ale tłumaczyć się będą gęsto. Ponadto jestem ciekawy jak zareagują na przesłanie do nich "Przedsądowego Wezwania do Zapłaty".
Może po tych wszystkich działaniach ktoś w tej wieśniackiej firmie zrozumie, że tak nie można podchodzić do klienta.

EDIT: We wtorek, firma zwróciła mi środki na konto, przeprosiła za tą sytuację i nawet otrzymałem bonus w ramach rekompensaty. Dobrze, że chociaż na koniec zachowali się w odpowiedni sposób. Skorzystałem z bonusa i zleciłem wypłatę, którą otrzymałem jakość w ciągu godziny.
Już była taka firma która zawinęła kasę ludzi i tyle z tego było i co Państwo polskie nic z tym nie zrobiła więc zwykły człowiek to może ich straszyć tak jak kiedyś dziadkowie straszyli dzieci babajagami. Wszystko zamiecione pod dywan
 
M 0

Makakił

Użytkownik
Cieszcie się że chociaż możecie wypłacać. U mnie od 9 dni weryfikują prosty wyciąg bankowy i nic się w tej sprawie nie dzieje. Na czacie zbywają formułkami że przekażą ponaglenie do działu weryfikacji i sprawa otrzyma wyższy priorytet i oczywiście nadal nic. Zero kontaktu. Muszę się bezsilnie dopominać aby w końcu mieć możliwość wypłaty środków. Pomijam fakt że weryfikowali mnie już dwukrotnie. Ostatnio ponad rok temu bardzo dokładnie że zdjęciem z dowodem i kartką w ręku. Parodia
 
Do góry Bottom