Wypłata na karte kredytową czy konto?Dwie zlecnone wypłaty w dniu 13.11.2023 jako tzw "szybkie wypłaty" do tej pory nie zrealizowane (obie wypłaty na kwotę łączną 1 700 zł) - Przy wielokrotnych kontaktach z konsultantami te same teksty, że to wina pośrednika, trzeba czekać, potrzeba cierpliwości, sprawa zostanie rozwiązana tak szybko jak to możliwe.
Pytanie czy ktoś ma też problem z otrzymaniem wypłaty z poniedziałku (13.11)?
Nie ukrywam, że pierwszy raz jestem w takiej sytuacji w Superbecie - grałem tu dość długo, sporo kasy u nich zostawiłem i jestem zszokowany takim olewczym podejście do klienta.
Wczoraj jeden z konsultantów napisał do działu bonusowego, żeby mi przyznać bonus w ramach rekomensaty za całe zajście - po kilku godzinach dopisali mi freebet na 10 zł XD a wypłat nadal brak.
Na konto (przez przelewy24). I jak widać nieszczególnie spieszą się z rozwiązaniem tej sprawy.Wypłata na karte kredytową czy konto?
Jakoś szczególnie mnie to nie dziwi - przez długi czas miałem dość dobre zdanie na temat tej firmy (głównie ze względu na promocje), ale w ostatnim czasie zdążyłem przekonać się jak beznadziejna jest to firma. Oprócz tego, że nie nadal nie wypłacili mi kasy to na początku października wystosowali do mnie pismo z wezwaniem do zapłaty , bo saldo na moim koncie było ujemne (zweryfikowali jeden z zakładów jako przegrany i odjęli mi od konta wcześniej przewidzianą wygraną) w którym grozili mi działaniami windykacyjnymi i sprawą w sądzie!(06:10:11 AM) konsultant: Witam, w czym mogę pomóc?
(06:11:23 AM) xxx: Dzień dobry, moja wypłata zlecona 21.lutego o godz. 18:57 czyli 13(słownie: TRZYNAŚCIE) dni temu jest wciąż niezrealizowana. Login: xxxxx
(06:11:55 AM) K: Sprawdzam.
(06:12:03 AM) xxx: Czy macie zamiar wypłacić mi moje pieniądze ?
(06:12:09 AM) k: Tak.
(06:13:15 AM) xxx: Czy jest jakaś informacja zwrotna z "odpowiedniego Działu" ? Bo mam informacje że sprawa została tam przekazana jakieś 10 dni temu
(06:13:16 AM) k.: Przekazałem sprawę do działu finansowego, otrzyma Pan maila w tej sprawie.
(06:13:39 AM) k.: Tak, zostanie do Panu wysłana wiadomość w trakcie realizacji tej wypłaty.
(06:13:39 AM) xxxx: Proszę Pana ta sprawa była przekazana 10 dni temu
(06:13:50 AM) k: Rozumiem.
(06:14:09 AM) xxx: Proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy zlamaliscie regulamin odnośnie terminu wypłaty ?
(06:14:21 AM) k: Proszę chwilę.
(06:19:53 AM) k: Dalsza korespondencja odbędzie się drogą mailową. Czekam na informację od działu finansowego w tej sprawie.
(06:20:20 AM) k.: Problem jest bardziej złożony, jako konsultant nie mogę go sam rozwiązać.
(06:20:26 AM) xxx: Złamaliście regulamin?
(06:20:32 AM) k: Jaki?
(06:20:39 AM) xxx: Terminu wyplaty
(06:21:15 AM) k: Pojawił się problem który staramy się naprawić, jeśli Pan potrzebuje tego potwierdzenia, to tak.
(06:22:07 AM) xxx: Czyli jesteście bezkarni, łamiecie regulaminy, które sami konstruuje cię i nic z tego nie wynika, nie ma żadnych konsekwencji
(06:22:19 AM) xxx: Gratuluję podejścia do Klienta
(06:22:30 AM) Paweł G.: Dziękujemy
Post automatycznie złączony:
To moje perypetie z lutego, konsultant otwarcie potwierdza , że złamali regulamin. I cow związku z tym? Nic
Ostatecznie po 22 dniach pieniądze wróciły na konto bukmacherskie
Już była taka firma która zawinęła kasę ludzi i tyle z tego było i co Państwo polskie nic z tym nie zrobiła więc zwykły człowiek to może ich straszyć tak jak kiedyś dziadkowie straszyli dzieci babajagami. Wszystko zamiecione pod dywanJakoś szczególnie mnie to nie dziwi - przez długi czas miałem dość dobre zdanie na temat tej firmy (głównie ze względu na promocje), ale w ostatnim czasie zdążyłem przekonać się jak beznadziejna jest to firma. Oprócz tego, że nie nadal nie wypłacili mi kasy to na początku października wystosowali do mnie pismo z wezwaniem do zapłaty , bo saldo na moim koncie było ujemne (zweryfikowali jeden z zakładów jako przegrany i odjęli mi od konta wcześniej przewidzianą wygraną) w którym grozili mi działaniami windykacyjnymi i sprawą w sądzie!
Ja tak traktować się nie dam, zostawiłem w ciągu roku u nich ponad 40 tys. zł (śmieszne bo nigdy nie dostałem od nich żadnego zaproszenia do VIPów czy jakiejkolwiek promocji innej niż te standardowe) i na tym KONIEC - nie dostaną ode mnie ANI GROSZA. W ten sposób odpada im klient, który regularnie przynosił im sporą kasę.
A tej sprawy nie odpuszczę! Działając tak dalej będą mieć problemy zarówno z rozpatrywaniem reklamacji, Rzecznikiem Praw Konkurecji Kosumenta oraz skargą w Ministerstwie Finansów - nie wiem na ile to przyiesie skutek, ale tłumaczyć się będą gęsto. Ponadto jestem ciekawy jak zareagują na przesłanie do nich "Przedsądowego Wezwania do Zapłaty".
Może po tych wszystkich działaniach ktoś w tej wieśniackiej firmie zrozumie, że tak nie można podchodzić do klienta.
EDIT: We wtorek, firma zwróciła mi środki na konto, przeprosiła za tą sytuację i nawet otrzymałem bonus w ramach rekompensaty. Dobrze, że chociaż na koniec zachowali się w odpowiedni sposób. Skorzystałem z bonusa i zleciłem wypłatę, którą otrzymałem jakość w ciągu godziny.