>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

sts zabral mi pieniądze z depozytu?

Z 0

zielony01

Użytkownik
Witam, wydaje mi sie ze mialem 16zl a teraz mam 12. Mozliwe ze za cos mi je wzieli? Wiadomo ze to zaden pieniadz ale jeśli tak to z jakiej racji... mial ktos podobna sytuacje?
 
adhemar 374

adhemar

Użytkownik
Tam jest tak,że nieobstawiane pieniądze po jakimś czasie przepadają.
Innymi słowy,nie można tam wpłacić i sobie trzymać, tylko trzeba grać.
 
M 0

mkestragar

Użytkownik
Czy to prawda ze sa pobierane jakies oplaty? a jak mam na koncie 0 i nie bede gral jakis czas bo np mam przerwe i pozniej wplace? Czy tylko jak jest na koncie jakas kwota to pobieraja i co jaki czas, co miesiac? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.
 
I 0

iskra

Użytkownik
To jest jawne kurewstwo. Nie dość że obracają kasą którą macie w depozycie to jeszcze bezpowrotnie zabierają. jaki tam jest regulamin, czy to jest prawnie dozwolone?
 
adhemar 374

adhemar

Użytkownik
Więc z tego co widzę w regulaminie to o zabieraniu depozytu nie ma ani słowa,natomiast niewypłacona wygrana przepada po 3 miesiącach &quot;bezczynności&quot;,ergo jak ktoś wpłacił 100 i leży to będzie miał dalej tą stówkę,natomiast jak ktoś wpłacił i wyobracał a potem to zostawił to bankowo policzą mu,że to co ma to jest w całości nieodebrana wygrana,więc po 3 miesiącach przepada.
 
lolian 96

lolian

Użytkownik
Nie chce tworzyć nowego tematu więc podczepie się pod ten. W czwartek przelalem 200zl po czym puscilem kupon za 113 zl. Dzisiaj wchodze, a tu ani pieniedzy, ani kuponu który zagralem. Mial ktos tak? Napisalem juz do nich na pomoc online(aktualnie offline bo jest polnoc). Bede pisac jak rozwiazali ta sprawe.
 
lolian 96

lolian

Użytkownik
Zmieniony zostal nr konta w mbanku, a ja wyslalem jeszcze na ten stary bo wysylalem przez odbiorcy zdefiniowani. Napisali, ze w przeciagu 5 dni roboczych kasa powinna wrocic na konto.
 
interbulls 15

interbulls

Użytkownik
Zmieniony zostal nr konta w mbanku, a ja wyslalem jeszcze na ten stary bo wysylalem przez odbiorcy zdefiniowani. Napisali, ze w przeciagu 5 dni roboczych kasa powinna wrocic na konto.
Mam taki sam problem co Ty i podobno wiele innych osób , czekam już 6 dzień i w dalszym ciągu nic , podobno to wina banku ,ale kto uprzedził nas ? Ja przynajmniej żadnej wiadomości mejlowej o zmianie nie dostałem.
 
piotrex007 91K

piotrex007

Użytkownik
Mam taki sam problem co Ty i podobno wiele innych osób , czekam już 6 dzień i w dalszym ciągu nic , podobno to wina banku ,ale kto uprzedził nas ? Ja przynajmniej żadnej wiadomości mejlowej o zmianie nie dostałem.
Mi na maila coś takiego przyszło, niby nawiązanie do Fortuny, a pewnie w każdym buku trzeba zmienić numer konta:

&quot;Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że w związku ze zmianami niezależnymi od Transferuj.pl, na kanale mBank oraz Multibank następuje zmiana numeru rachunku, na który można dokonywać wpłat w celu zasilenia swojego konta w Fortuna zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. oraz godzin działania systemu w trybie online. Nowe godziny, w których transakcje będą księgowane natychmiastowo to 2 - 19 od poniedziałku do piątku. Płatności dokonane w pozostałych godzinach oraz w weekendy księgowane będą następnego dnia roboczego po 2 w nocy. Jeżeli przelewali Państwo środki na konto w mBanku lub Multibanku, to prosimy o ponowne wygenerowanie danych do transakcji, tak jak przy dokonywaniu pierwszego przelewu. Prosimy mieć na uwadze, że zaksięgowanie online w soboty i niedziele nie będzie możliwe. Aby zapewnić sobie odpowiednią ilość środków na koncie, przelew należy zlecić najpóźniej do godziny 19 w piątek. Jeżeli nastąpi możliwość przywrócenia w mBanku oraz Multibanku księgowania online w trybie 24/7, na pewno Ciebie o tym poinformujemy. Obecne rachunki na powyższych kanałach zostały wyłączone.

Pozdrawiamy, Zespół Transferuj.pl&quot;
 
interbulls 15

interbulls

Użytkownik
Dostałem podobną wiadomość . Jednak uważam ,że wiedząc o zmianie konta powinni poinformować nas o tym . Mi &quot;niby&quot; wysyłali mejla z informacją o zmianie numeru konta jak się okazała owej wiadomości nie dostałem. Troszeczkę zaczynam mieć wątpliwości co do Sts online przez ostatnie wydarzenia , do tej pory nie było żadnych problemów ,ale jak się już zaczęły to kilka na raz.
 
Do góry Bottom