dobra pomogło mi banalne rozwiązanie - nie zmieniałem żadnego DNS, VPN tylko zainstalowałem aplikację na telefonie, telefon podłączyłem poprzez wi-fi za pomocą beet mobile (udostępnienia internetu z karty laptopa czyli ze stałego łącza po kablu a laptop służy jako punkt wi-fi)
napisałem na czacie aby mi konto odblokowali bo chcę się zalogować z poziomu aplikacji na telefonie - konto odblokowali i logowanie wypadło pomyślnie, wylogowałem się i spróbowałem na przeglądarce - działa
być może macie podobnie, konto zawieszone lub zablokowane więc musicie logowanie wykonać równocześnie jak piszecie na czacie z konsultantem tylko, że ja tak robiłem ale z poziomu przeglądarki nie pomogło tylko z poziomu aplikacji, dopiero jak odblokowali konto to mogłem przez przeglądarkę
napisałem na czacie aby mi konto odblokowali bo chcę się zalogować z poziomu aplikacji na telefonie - konto odblokowali i logowanie wypadło pomyślnie, wylogowałem się i spróbowałem na przeglądarce - działa
być może macie podobnie, konto zawieszone lub zablokowane więc musicie logowanie wykonać równocześnie jak piszecie na czacie z konsultantem tylko, że ja tak robiłem ale z poziomu przeglądarki nie pomogło tylko z poziomu aplikacji, dopiero jak odblokowali konto to mogłem przez przeglądarkę