Starcie Quebo z Matą, ekstraklasa od kulis i niezwykły obraz. Superbet mocno wspiera WOŚP!
Pięć goli, emocjonujące widowisko na wysokim poziomie, wygrana Mazura Radzymin 3:2 z Tajfunem Ostrów Lubelski i niezwykły konkurs rzutów karnych, w którym grający prezes Tajfuna – Mata – okazał się lepszy od grającego w Mazurze kumpla z rapowej sceny, Quebonafide. Najważniejsze w całym wydarzeniu było wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na którą udało się zebrać 100 000 złotych, również dzięki hojnej wpłacie w wysokości 30 tysięcy złotych od partnera głównego, bukmachera Superbet. To nie koniec działań bukmachera na rzecz Orkiestry – wystawione we współpracy z telewizją CANAL+ oraz klubami zaproszenia umożliwiające zobaczenie meczów Lecha Poznań, Górnika Zabrze i GKS Katowice od kulis cieszyły się dużym zainteresowaniem, trwa również jeszcze jedna niezwykła aukcja!
Fani Maty, Quebo i dobrego futbolu na pewno nie żałowali niedzielnego popołudnia spędzonego na śledzeniu transmisji spotkania Mazura z Tajfunem za pośrednictwem kanału Youtube Meczyki. Główni bohaterowie co prawda w regulaminowym czasie gry nie zdobyli bramek, jednak na zakończenie zmierzyli się w konkursie jedenastek, a Superbet, partner główny wydarzenia, wpłacał 5 000 złotych do wirtualnej puszki WOŚP za każdą wykorzystaną jedenastkę. W efekcie, bukmacher sięgnł głębiej do kieszeni, wręczając czek na aż 30 000 złotych. – To było piękne sportowe widowisko, i bardzo się cieszymy, że mogliśmy być jego częścią. Sam fakt, że łącznie zebraliśmy ponad 100 000 złotych na cel charytatywny pokazuje skalę zaangażowania. Jesteśmy dumni, że mogliśmy współtworzyć takie wydarzenie - podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska.
Zarówno Quebonafide, jak i Mata zagrali dobre zawody i byli widoczni na boisku. Quebo rozrywał na skrzydle szyki defensywne rywali, dobrze współpracując między innymi z Krzy Krzysztofem, występującym u jego boku. Nieustająco wprowadzał nerwowość w poczynania defensywne rywali, dzięki swoim dynamicznym rajdom. Mata z kolei rozpoczął spotkanie jako wysunięty napastnik, jednak w trakcie spotkania schodził głębiej do rozegrania, robiąc więcej miejsca Maleszykowi. Wykazywał się głębokim zrozumieniem gry na pozycji rozgrywającego/cofniętego napastnika, kontrolując tempo akcji i obsługując kolegów dokładnymi podaniami. Obaj wsparli też Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy swoimi wpłatami. Sumując środki od marki Superbet, samych artystów oraz fanów, którzy podczas transmisji w Meczykach hojnie dorzucali się do wirtualnej puchy, zebrana kwota przekroczyła okrągłe 100 000 złotych!
Spotkanie miało jeszcze jednego niespodziewanego bohatera, którym okazał się… sędzia. Piotr „Wąs” Wąsowski, reprezentujący warszawski wydział sędziowski, na co dzień jest youtuberem testującym między innymi catering na stadionach w całym kraju. Influencer współpracujący z marką Superbet skradł serca kibiców i samych graczy. Zaimponował czuciem meczu i znakomitym kontaktem z zawodnikami, stając się szybko jedną z gwiazd spotkania.
Ekstraklasa od kulis
- Zdajemy sobie sprawę z tego, że rola wiodącego sponsora polskiego sportu niesie za sobą też odpowiedzialność społeczną, dlatego co roku chętnie włączamy się w akcje charytatywne, w tym wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tegoroczne licytacje dały nam ponownie wiele dumy i radości. W tym roku mieliśmy również po raz pierwszy możliwość wsparcia tak oryginalnej inicjatywy jak Supermecz pomiędzy drużynami Maty i Quebonafide, podczas którego wspólnie zebraliśmy aż sto tysięcy złotych. To wyjątkowe doświadczenie. Na pewno nie będziemy ustawać w wyznaczaniu najlepszych standardów jeśli chodzi o działania CSR – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Mecz charytatywny Mazura z Tajfunem to nie koniec zaangażowania marki Superbet we wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z telewizją CANAL+ oraz przedstawicielami klubów, Superbet wystawił na licytację możliwość obejrzenia od kulis meczów ligowych trzech klubów, których jest sponsorem: Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS Katowice. Zwycięzcy licytacji będą mieli niespotykaną okazję żeby zobaczyć dzień meczowy z perspektywy dziennikarzy oraz pracowników klubu, jak również aby obejrzeć wybrane widowisko z wysokości murawy. Zakończone w dniu finału WOŚP licytacje tych niezwykłych doświadczeń przekroczyły łącznie 11 000 złotych.
To nie wszystko! Wciąż trwa licytacja niezwykłego portretu Lukasa Podolskiego z autografem samego zawodnika. Fani mistrza świata z 2014 roku mają okazję powalczyć o ten piękny obraz, autorstwa malarza Jana Czogały, do soboty, 1 lutego. Obecnie licytowana kwota przekracza już tysiąc złotych. Obraz można licytować tutaj: https://allegro.pl/oferta/wyjatkowy-portret-lukasa-podolskiego-z-autografem-17159444771
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.
Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.
Pięć goli, emocjonujące widowisko na wysokim poziomie, wygrana Mazura Radzymin 3:2 z Tajfunem Ostrów Lubelski i niezwykły konkurs rzutów karnych, w którym grający prezes Tajfuna – Mata – okazał się lepszy od grającego w Mazurze kumpla z rapowej sceny, Quebonafide. Najważniejsze w całym wydarzeniu było wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na którą udało się zebrać 100 000 złotych, również dzięki hojnej wpłacie w wysokości 30 tysięcy złotych od partnera głównego, bukmachera Superbet. To nie koniec działań bukmachera na rzecz Orkiestry – wystawione we współpracy z telewizją CANAL+ oraz klubami zaproszenia umożliwiające zobaczenie meczów Lecha Poznań, Górnika Zabrze i GKS Katowice od kulis cieszyły się dużym zainteresowaniem, trwa również jeszcze jedna niezwykła aukcja!
Fani Maty, Quebo i dobrego futbolu na pewno nie żałowali niedzielnego popołudnia spędzonego na śledzeniu transmisji spotkania Mazura z Tajfunem za pośrednictwem kanału Youtube Meczyki. Główni bohaterowie co prawda w regulaminowym czasie gry nie zdobyli bramek, jednak na zakończenie zmierzyli się w konkursie jedenastek, a Superbet, partner główny wydarzenia, wpłacał 5 000 złotych do wirtualnej puszki WOŚP za każdą wykorzystaną jedenastkę. W efekcie, bukmacher sięgnł głębiej do kieszeni, wręczając czek na aż 30 000 złotych. – To było piękne sportowe widowisko, i bardzo się cieszymy, że mogliśmy być jego częścią. Sam fakt, że łącznie zebraliśmy ponad 100 000 złotych na cel charytatywny pokazuje skalę zaangażowania. Jesteśmy dumni, że mogliśmy współtworzyć takie wydarzenie - podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska.
Zarówno Quebonafide, jak i Mata zagrali dobre zawody i byli widoczni na boisku. Quebo rozrywał na skrzydle szyki defensywne rywali, dobrze współpracując między innymi z Krzy Krzysztofem, występującym u jego boku. Nieustająco wprowadzał nerwowość w poczynania defensywne rywali, dzięki swoim dynamicznym rajdom. Mata z kolei rozpoczął spotkanie jako wysunięty napastnik, jednak w trakcie spotkania schodził głębiej do rozegrania, robiąc więcej miejsca Maleszykowi. Wykazywał się głębokim zrozumieniem gry na pozycji rozgrywającego/cofniętego napastnika, kontrolując tempo akcji i obsługując kolegów dokładnymi podaniami. Obaj wsparli też Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy swoimi wpłatami. Sumując środki od marki Superbet, samych artystów oraz fanów, którzy podczas transmisji w Meczykach hojnie dorzucali się do wirtualnej puchy, zebrana kwota przekroczyła okrągłe 100 000 złotych!
Spotkanie miało jeszcze jednego niespodziewanego bohatera, którym okazał się… sędzia. Piotr „Wąs” Wąsowski, reprezentujący warszawski wydział sędziowski, na co dzień jest youtuberem testującym między innymi catering na stadionach w całym kraju. Influencer współpracujący z marką Superbet skradł serca kibiców i samych graczy. Zaimponował czuciem meczu i znakomitym kontaktem z zawodnikami, stając się szybko jedną z gwiazd spotkania.
Ekstraklasa od kulis
- Zdajemy sobie sprawę z tego, że rola wiodącego sponsora polskiego sportu niesie za sobą też odpowiedzialność społeczną, dlatego co roku chętnie włączamy się w akcje charytatywne, w tym wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tegoroczne licytacje dały nam ponownie wiele dumy i radości. W tym roku mieliśmy również po raz pierwszy możliwość wsparcia tak oryginalnej inicjatywy jak Supermecz pomiędzy drużynami Maty i Quebonafide, podczas którego wspólnie zebraliśmy aż sto tysięcy złotych. To wyjątkowe doświadczenie. Na pewno nie będziemy ustawać w wyznaczaniu najlepszych standardów jeśli chodzi o działania CSR – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Mecz charytatywny Mazura z Tajfunem to nie koniec zaangażowania marki Superbet we wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z telewizją CANAL+ oraz przedstawicielami klubów, Superbet wystawił na licytację możliwość obejrzenia od kulis meczów ligowych trzech klubów, których jest sponsorem: Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS Katowice. Zwycięzcy licytacji będą mieli niespotykaną okazję żeby zobaczyć dzień meczowy z perspektywy dziennikarzy oraz pracowników klubu, jak również aby obejrzeć wybrane widowisko z wysokości murawy. Zakończone w dniu finału WOŚP licytacje tych niezwykłych doświadczeń przekroczyły łącznie 11 000 złotych.
To nie wszystko! Wciąż trwa licytacja niezwykłego portretu Lukasa Podolskiego z autografem samego zawodnika. Fani mistrza świata z 2014 roku mają okazję powalczyć o ten piękny obraz, autorstwa malarza Jana Czogały, do soboty, 1 lutego. Obecnie licytowana kwota przekracza już tysiąc złotych. Obraz można licytować tutaj: https://allegro.pl/oferta/wyjatkowy-portret-lukasa-podolskiego-z-autografem-17159444771
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.
Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.

