>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Sporty ktore uprawiacie

V 0

vidok

Użytkownik
Od czasu do czasu kolarstwo(planuję kiedyś pojechać długie trasy wycieczkowe..) i bieganie chociaż niedługo zacznę bardziej poważnie za sport się brać.
 
xdual 0

xdual

Użytkownik
Piłka nożna, dokładniej na bramce sobie gram od prawie 10 lat już. Szkoda że zawodowo nie wyszło.
Kiedyś również dobry byłem w jeździe na desce, w sumie ostatnio też wyszedłem i całkiem dobrze to wyglądało ????
Oprócz tego siłka wiadomo, zimą narty
 
D 0

darekz

Użytkownik
Chciałem być zawodowym piłkarzem, ale w wieku 19 lat musiałem ze względów zdrowotnych skończyć granie. Lubię wszystkie sporty zespołowe, do tego od pewnego czasu uczę się żeglowania.
 
I 66K

isaacofuluru

Użytkownik
Kiedyś piłka nożna (z malutkimi sukcesami w wieku trampkarza/juniora). Tenis ziemny (w przeciwieństwie do piłki nożnej grasz sam dla siebie i nikt nie zepsuje Ci zabawy) choć oglądanie meczu tenisowego jest tak przyjemne jak śledzenie wielogodzinnej partii szachów. Narty i rower - wolność i indywidualizm. Piłka nożna to piękny sport ale przymus współpracy z ludźmi na boisku trochę mi ją obrzydza, na ten moment uprawiam ją tylko biernie.
 
J 0

juantoo

Użytkownik
Uprawiam wiele sportów. Muszę z uwagi na to, że na co dzien pracuję przed komputerem i jakbym nie uprawiał sportów to pewnie zostałbym kaleką. Niekiedy mi sie nie chce ale się zmuszam tak aby przynajmniej wybrać się dziennie na jeden dłuzszy spacer. Oprócz tego oczywiśćie
rower - ale jedynie jeśli pogoda jest ladna bo zimą nie mogę się zmusić do uprawiania sportu
bieganie
jak również sporty siłowe
Ćwiczę głównie w domu, niestety ale mam zbyt daleko do siłowni aby na nią chodzić. 

Na stronie jest dobrze opisane jakie są dobre ćwiczenia na barki http://www.keepyour-balance.pl/najlepsze-cwiczenia-na-barki-3-propozycje-treningu/
 
D 0

dkdk

Użytkownik