>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Składy, kalendarz, opony 2016.

abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP

Pełne składy zespołów:​



Kalendarz wyścigowy 2016:

1. Grand Prix Australii: 20 Marca

Albert Park Circuit, Melbourne

2. Grand Prix Bahrajnu: 3 kwietnia

Bahrain International Circuit, Manama


3. Grand Prix Chin: 17 kwietnia

Shanghai International Circuit, Szanghaj
4. Grand Prix Rosji: 1 Maja

Sochi Circuit, Soczi

5. Grand Prix Hiszpanii: 15 maja

Circuit de Catalunya, Barcelona
6. Grand Prix Monako: 29 maja

Circuit de Monaco, Monte Carlo
7. Grand Prix Kanady: 12 czerwca

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal
8. Grand Prix Europy: 19 czerwca

Baku Street Circuit

9. Grand Prix Austrii: 3 lipca

Red Bull Ring, Styria
10. Grand Prix Wielkiej Brytanii: 10 lipca

Silverstone Circuit, Silverstone
11. Grand Prix Węgier: 24 lipca

Hungaroring, Budapeszt
12. Grand Prix Niemiec: 31 lipca

Hockenheimring, Hockenheim
13. Grand Prix Belgii: 28 sierpnia

Circuit de Spa-Francorchamps, Spa
14. Grand Prix Włoch: 4 września

Autodromo Nazionale di Monza, Monza
15. Grand Prix Singapuru: 18 września

Marina Bay Street Circuit, Singapur
16. Grand Prix Malecji: 2 październik


Sepang International Circuit, Kuala Lumpur

17. Grand Prix Japonii: 9 października

Suzuka Circuit, Suzuka
18. Grand Prix Stanów Zjednoczonych: 23 października

Circuit of the Americas, Austin

19. Grand Prix Meksyku: 30 październik


Autódromo Hermanos Rodríguez Mexico City, Meksyk

20. Grand Prix Brazylii: 13 listopada

Autódromo José Carlos Pace, Săo Paulo
21. Grand Prix Abu Zabi: 27 listopada

Yas Marina Circuit, Abu Zabi
 
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP
Opony Pirelli 2016


Pirelli w sezonie 2016 będzie wybierało trzy mieszanki na wyścig i każdy zespół weźmie ile zechce kompletów slicków poszczególnego typu z udostępnionych - oczywiście mieszcząc się w limicie opon na Grand Prix. Wynosi on 13 zestawów ogumienia na suchą nawierzchnię na kierowcę. Zawodnik dodatkowo ma 7 kompletów opon na mokry tor.
Opis opon.

Ultramiękka -stworzona z myślą o torach ulicznych. Ma być szybsza od supermiękkiej o 0,5-0,8s. Zadebiutuje w Monte Carlo.
Super-miękkie - Najbardziej miękka mieszanka jest idealnym rozwiązaniem na wolne i kręte tory, zwłaszcza przy niskich temperaturach – w warunkach, w których potrzebna jest maksymalna przyczepność mechaniczna. Super-miękkie opony bardzo szybko się rozgrzewają, przez co są idealnym rozwiązaniem na kwalifikacje, ale skutkiem ubocznym takiej charakterystyki jest oczywiście przyspieszona degradacja. Ta mieszanka pracuje w niższych temperaturach. Jedną z kluczowych była optymalizacja powierzchni kontaktu bieżnika z torem oraz dystrybucji ciepła. Lepszy kontakt z nawierzchnią oznacza poprawę przyczepności i prowadzenia.
Miękkie - Charakteryzuje się bardzo dobrym balansem pomiędzy osiągami i trwałością. Priorytetem jest raczej szybkość, a nie pokonywanie długiego dystansu, ale mimo tego te opony doskonale spisują się zarówno na początku wyścigu, przy dużym obciążeniu paliwem, jak i w końcowych „sprintach”. To ogumienie pracuje w wysokim zakresie temperatury.
Pośrednie (białe) -Teoretycznie jest to najlepiej zbalansowana mieszanka, o idealnym kompromisie pomiędzy osiągami i wytrzymałością. Jest bardzo wszechstronna, ale najlepiej sprawdza się na szybkich torach, mocno obciążających ogumienie. Pracuje w niskim zakresie temperatury.
Twarde - Najtwardsza mieszanka powstała z myślą o torach, na których temperatura otoczenia jest wysoka, ogumienie jest mocno obciążane w szybkich zakrętach lub nawierzchnia jest szorstka. To ogumienie dłużej się rozgrzewa, ale zapewnia maksymalną trwałość, co z kolei często odgrywa kluczową rolę w strategii wyścigowej. Ta mieszanka spisuje się optymalnie w wyższym zakresie temperatury pracy.
Przejściowe - Opony przejściowe są bardziej uniwersalne od deszczowych. Przy pełnej prędkości odprowadzają około 25 litrów wody na sekundę. Można z nich korzystać na mokrym oraz przesychającym torze.
Deszczowe - Przy pełnej prędkości deszczowe opony mogą odprowadzić do 65 litrów wody na sekundę, dzięki czemu są najlepszym rozwiązaniem na ulewę. Najnowsza ewolucja opon Cinturato „niebieskich” jest trwalsza i sprawdza się także na przesychającym torze. Deszczowe ogumienie ma nową mieszankę i przeprojektowany bieżnik tylnych opon – to jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko aquaplaningu.​
 
Do góry Bottom