>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Sezon 2021 - NEWSY

Status
Zamknięty.
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Nowe samochody pierwszy raz w tym roku w akcji. Rzut oka na nowe malowanie kazdej ekipy :giggle:

 
Otrzymane punkty reputacji: +7
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Eleven Sports traci F1! Wchodzi nowa płatna telewizja.
To raczej złe wiadomości dla kibiców Formuły 1 w Polsce. Od 2023 roku sport ten będzie transmitowany przez aplikację Viaplay. Viaplay to aplikacja skandynawskiej grupy NENT, która wystartuje w Polsce za 3 miesiące. Niedawno ogłoszono, że będzie ona pokazywać od przyszłego sezonu Bundesligę przez najbliższe 8 lat. Znajdą się tam również transmisje z innych lig w tym Ligi Europy. Oferowała będzie też seriale. Cena miesięcznej subskrypcji Viaplay będzie wynosiła 34 złote, co w porównaniu do obecnych 15 zł Eleven Sports jest bardzo wysoką kwotą. Prawa zostały wykupione na 3 sezony – do 2025 roku.
 
Otrzymane punkty reputacji: +8
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
FIA w nowej dyrektywie technicznej zapowiedziało nowe testy na elastyczność, które zostaną wprowadzone od GP Francji, a które mają ukrócić stosowany przez kilka zespołów proceder. Zespoły Red Bull, Ferrari, Alpine i Alfa Romeo będą musiały zmodyfikować swoje skrzydła, aby przejść nowe testy. Poniżej filmik porównujący zachowanie tylnego skrzydła Red Bulla i Mercedesa.

 
D 42,2K

daayvit

Użytkownik
Nowa dyrektywa dot. Pit-stopów od GP Węgier:
Jeżeli mechanik poinformuje o zakończeniu całego etapu pit-stopu w mniej niż 0,15 sekundy, wówczas czujnik uzna to jako nieważne i zażąda od niego powtórzenia całej czynności. Wszystko po to, aby upewnić się, że zostało to zrobione prawidłowo.

Gdy małe "grupki" mechaników przy wszystkich kołach samochodu zasygnalizują, że opony zostały już wymienione, dopiero wtedy sygnalizacja świetlna pozwoli zawodnikowi opuścić stanowisko postojowe. Dzięki temu cały proces wymiany przedłuży się o ok. 0,2-0,3 sekundy.
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Nowa dyrektywa dot. Pit-stopów od GP Węgier:
Jeżeli mechanik poinformuje o zakończeniu całego etapu pit-stopu w mniej niż 0,15 sekundy, wówczas czujnik uzna to jako nieważne i zażąda od niego powtórzenia całej czynności. Wszystko po to, aby upewnić się, że zostało to zrobione prawidłowo.

Gdy małe "grupki" mechaników przy wszystkich kołach samochodu zasygnalizują, że opony zostały już wymienione, dopiero wtedy sygnalizacja świetlna pozwoli zawodnikowi opuścić stanowisko postojowe. Dzięki temu cały proces wymiany przedłuży się o ok. 0,2-0,3 sekundy.
Niezla bzdura. Cos tak czuje, ze beda problemy z tym systemem na poczatku jego istnienia :D
 
Otrzymane punkty reputacji: +10
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Christian Horner zdradził, że wypadek Maxa Verstappena po kolizji z Lewisem Hamiltonem w Grand Prix Wielkiej Brytanii kosztował Red Bulla aż $1,8 mln. Spore będą również skutki sportowe. Jeżeli konieczna będzie wymiana elementów silnika, to Verstappen będzie na limicie i albo będzie musiał przekroczyć limit i otrzymać kary na starcie jednego z ostatnich wyścigów sezonu albo będzie musiał oszczędzać elementy, co oznacza zmniejszenie osiągów.

1627130298712.png
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Skutki kraksy na pierwszym okrążeniu w GP Węgier:
- Perez - zepsuty silnik
- Leclerc - zepsuty silnik
- McLaren - zniszczone wprowadzone dwa dni wcześniej zmodyfikowane boczne owiewki (badgeboardy) w obu samochodach.
Dodatkowo przed wyścigiem o Grand Prix Węgier w samochodzie Maxa Verstappena zamontowano nowy silnik - trzeci i ostatni dostępny z puli przeznaczonych na sezon dla każdego kierowcy. Jest to pokłosie wypadku Holendra z Silverstone. Oznacza to, że Red Bull prawdopodobnie zdecyduje się w pewnym momencie na zamontowanie czwartego silnika, skutkującego karą relegacji na polach startowych. Na 99% i Verstappen i Perez w ktoryms momencie sezonu beda musieli przyjac taka kare. Jest to bardzo istotne z punktu widzenia walki o tytul mistrza kierowcow i konstruktorow.

Teraz kilka slow ode mnie w kwestii skladu kierowcow Mercedesa w przyszlym sezonie, ktory wlasnie teraz sie rozstrzyga. Kandydatury sa dwie. Bottas i Russel. Ten pierwszy to gwarancja spokoju i harmonii w ekipie. Ten drugi to lepsza jakosc i wieksze zagrozenie dla Hamiltona a takze przyszlosc Mercedesa. Moim zdaniem kluczowe pytanie jakie Mercedes powinien sobie zadac to.. czy istnieje dobry moment na wsadzenie do drugiego bolidu Russela jesli w ekipie bedzie Hamilton? Odpowiedz to nie. Dlatego moim zdaniem nie ma sensu tego odwlekac bo Lewis ma kontrakt na jeszcze dwa sezony. Jesli rok 2022 nie jest dobry na umieszczenie Russela w Mercedesie to czy rok 2023 bedzie do tego lepszy? Sytuacja w dalszym ciagu bedzie taka sama bo w drugim samochodzie zawsze bedzie Hamilton. Kolejne odwlekanie tego co nieuniknione moze sprawic, ze George w koncu straci cierpliwosc i zerwie sie z lancucha Mercedesa i pojdzie do konkurencji no bo ile mozna czekac na ten lepszy fotel i wozic sie ciagle w ogonie stawki? Zobaczymy co postanowi Merc ale kazda decyzja bedzie miala swoje plusy i minusy.
 
Otrzymane punkty reputacji: +334
japapej 5,3K

japapej

Użytkownik
Red Bull prawdopodobnie zdecyduje się w pewnym momencie na zamontowanie czwartego silnika, skutkującego karą relegacji na polach startowych. Na 99% i Verstappen i Perez w ktoryms momencie sezonu beda musieli przyjac taka kare
Jak myślisz kiedy to może nastąpić ? Gdy Max obejmie prowadzenie w Mistrzostwach, czy przed wyścigiem o niepewnej prognozie pogody ?

czy istnieje dobry moment na wsadzenie do drugiego bolidu Russela jesli w ekipie bedzie Hamilton?
Według mnie Hamilton nie powinien się z marszu obawiać Russela bo ma większe doświadczenie i lepiej zarządza oponami. Wydaje mi się, że zagrożenie ze strony Georgea nie pojawi się od razu po jego przybyciu.Dopiero później. Jak to widzisz ranczo0123 i jak inni to widzą ?
 
Otrzymane punkty reputacji: +85
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Jak myślisz kiedy to może nastąpić ? Gdy Max obejmie prowadzenie w Mistrzostwach, czy przed wyścigiem o niepewnej prognozie pogody ?
W ostatnich latach idealnym miejscem na przyjmowanie kar byly zawsze Belgia, Wlochy i Rosja. W tym roku Wlochy odpadaja bo bedzie tam sprint kwalifikacyjny wiec to nie ma sensu. Belgia jest juz za moment wiec to chyba za szybko. Osobiscie obstawiam Rosje.

Według mnie Hamilton nie powinien się z marszu obawiać Russela bo ma większe doświadczenie i lepiej zarządza oponami. Wydaje mi się, że zagrożenie ze strony Georgea nie pojawi się od razu po jego przybyciu.Dopiero później. Jak to widzisz ranczo0123 i jak inni to widzą ?
Russel podczas zastepstwa pokazal, ze potrafi byc szybki z marszu. Zobaczymy jaka roznice zrobi wieksze doswiadczenie po stronie Hamiltona i proces adaptacyjny obu panow do nowych bolidow po rewolucji. Za rok kazdy zespol i kierowca bedzie zaczynal od zera. Kazdy przystapi do zawodow z czysta kartka. Podejrzewam, ze Russel w Mercedesie bylby bardzo grozny na pojedynczym kolku w kwalifikacjach dla Hamiltona ale za to w wyscigu przynajmniej na poczatku sezonu by od niego odstawal.
 
Otrzymane punkty reputacji: +8
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Tegoroczne GP Japonii oficjalnie odwołane, a decyzję podjął tamtejszy rząd. F1 ma wkrótce podać zmodyfikowany kalendarz.
 
Otrzymane punkty reputacji: +347
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Według Auto Motor und Sport Mercedes ogłosi decyzję odnośnie drugiego kierowcy po najbliższym potrójnym weekendzie wyścigowym (po GP Włoch). Powodem ma być fakt, że zespół do którego trafi kierowca, którego nie wybiorą nie jest teraz gotowy podać swojego składu na 2022 rok.
To praktycznie potwierdza Russella w Mercedesie w 2022 roku. Gdyby miał zostać Bottas, to nic nie stoi na przeszkodzie aby Russell podpisał nową umowę z Williamsem. Jeśli Bottas ma trafić do Alfy Romeo, to tamten zespół miał podejmować decyzję we wrześniu.
 
Otrzymane punkty reputacji: +361
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Sergio Perez zostaje w Red Bullu na sezon 2022. Zgodnie z oczekiwaniami Red Bull Racing potwierdził dziś, że Sergio Perez nadal będzie kierowcą tej ekipy w sezonie 2022.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom