>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Sezon 2011 - dyskusja

Status
Zamknięty.
Baqu 957,6K

Baqu

Forum VIP
Rosberg przedłużył umowę z teamem Mercedes GP



26-letni Nico Rosberg przedłużył do końca 2013 roku umowę z teamem Mercedes GP startującym w Formule 1. Niemiecki kierowca związany jest z tym zespołem od 2010 roku, a zdobył w tym czasie w jego barwach 217 punktów w mistrzostwach świata.

W obecnym sezonie, na dwa starty przed końcem, z dorobkiem 75 pkt jest siódmy w klasyfikacji indywidualnej, tuż przed kolegą z ekipy i siedmiokrotnym mistrzem świata Niemcem Michaelem Schumacherem - 70. Mercedes GP jest czwarty w MŚ konstruktorów.

 
Baqu 957,6K

Baqu

Forum VIP
Brudne pieniądze w Formule 1



Bernie Ecclestone przyznał w sądzie, że zapłacił 23 mln dol. byłemu menadżerowi banku Bayerische Landesbank. Zaprzeczył, by była to łapówka.

Przez sądem w Monachium toczy się proces Gerharda Gribowsky - menadżera bawarskiego banku Bayerische Landesbank (BayernLB) German. Jest on oskarżony o finansowe machinację oraz łapownictwo przy sprzedaży w 2006 r udziału BayernLB (46,6 proc.) w firmie władającej prawami na organizację brytyjskiego wyścigu F1. Pakiet kupiła brytyjska firma inwestycyjna CVC Capital Investment za 839 mln dol..

Jak podał Financial Times śledczy ustalili, że bankier miał otrzymać w sumie 44 mln dol. od Ecclestone wprost oraz od związanego z żoną szefa F1 funduszu Bambino. Gribovsky, miał pomóc zorganizować wypłatę dla Ecclestone wynagrodzenia w kwocie 66,5 mln dol. od banku BayernLB za „konsultacje&quot; w czasie przeprowadzania transakcji.

Promotor F1 twierdzi, że wręczył Gribovskiemu 23 mln dol., ale nie była to łapówka lecz próba wykupienia się od menadżera, który miał grozić Berniemu prześladowaniem ze strony brytyjskiego fiskusa.

Gribovsky został aresztowany 5 stycznia. Grozi mu 10 lat więzienia.

 
Baqu 957,6K

Baqu

Forum VIP
Ecclestone: Grand Prix USA będzie odwołane



Grand Prix Formuły 1, jakie miało się odbyć w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych, zostanie odwołane. Pogląd taki wyraził szef F1 Bernie Ecclestone - powodem jest wstrzymanie prac budowlanych na torze w Austin, w Teksasie.

Ecclestone nie ma najmniejszych wątpliwości, że 7 grudnia na najbliższym posiedzeniu zarządu &quot;Międzynarodowej Federacji Samochodowej&quot; (FIA), zostanie podjęta decyzja o wycofania z kalendarza na 2012 rok zawodów w USA. - Tak będzie na pewno - powiedział Brytyjczyk zapytany przez dziennikarzy.

We wtorek pojawiła się informacja, że prace na torze w Austin zostały wstrzymane z powodu sporu pomiędzy deweloperami, Formułą 1 i promotorami GP USA. Oświadczenie takie wydał zarząd toru, a kilka godzin później kolejny cios zadały władze stanu Teksas. Poinformowały one, że nie wypłacą - tak jak wcześniej zapowiadały - 25 milionów dolarów dotacji.

Budowa będzie wstrzymana dopóki nie zostanie podpisana ostateczna umowa między zainteresowanymi stronami. Z kolei zdaniem Ecclestone&#39;a żaden kontrakt nie zostanie zawarty dopóki nie będzie gwarancji lub chociaż &quot;listu zaufania&quot; zapewniającego, że na konto F1 wpłyną pieniądze za organizację wyścigu.

Ostatni raz Formuła 1 gościła w Stanach Zjednoczonych w 2007 roku na słynnym torze w Indianapolis. W październiku gubernator stanu New Jersey zapowiedział z kolei budowę toru nad brzegiem rzeki Hudson. Wyścig miałby się tam odbywać na tle panoramy Manhattanu.

 
rajdowiec75 1,8K

rajdowiec75

Użytkownik
FIA zatwierdza zmiany przed sezonem 2012
Fédération Internationale de l&#39;Automobile (Międzynarodowa Federacja Samochodowa) w skrócie FIA podczas spotkania Światowej Rady Sportów Motorowych oprócz uchwalenia kalendarza F1 na sezon 2012, poinformowała o kilku znaczących zmianach wprowadzonych do Regulaminu Technicznego oraz Regulaminu Sportowego F1.
I tak w regulaminie technicznym przed sezonem 2012 najważniejszą zmianą jest wprowadzenie zakazu stosowania dmuchanych dyfuzorów, poprzez uregulowanie sposób poprowadzenia końcówki wydechu do góry.
Zmiany w Regulaminie Technicznym F1:
- wszystkie ustawienia i parametry kontrolne standardowego ECU (centralnej jednostki sterującej),
które były poprzednio zawarte w Dyrektywie Technicznej, są teraz zawarte w odpowiednich
częściach Regulaminu Technicznego;
- układ końcówek wydechów jest teraz uregulowany, aby zapewnić, że efekt aerodynamiczny
uzyskiwany poprzez gazy wydechowe jest utrzymywany na absolutnie minimalnym poziomie;
- przewidziane są lepsze oznaczenia przełączników bezpieczeństwa używanych przez marszali;
- boczne struktury zderzeniowe będą teraz musiały przejść kolejny (w górę) test zderzeniowy;

Dużo ważniejsze zmiany z punktu widzenia kibiców, po długim sezonie 2011, FIA postanowiła wdrożyć w Regulaminie Sportowym. Wydaje się, że Federacja uczy się na swoich błędach i powraca do możliwości oddublowania się maruderów podczas okresu neutralizacji oraz wprowadza maksymalny czas trwania wyścigu podczas jego zawieszenia (GP Kanady 2011).
Zmiany w Regulaminie Sportowym F1:
- bolidy nie mogą teraz brać udziału w przedsezonowych testach bez przejścia wszystkich testów
zderzeniowych;
- zostanie wprowadzony maksymalny czas trwania wyścigu, który wyniesie 4 godziny, aby uniknąć
sytuacji, w której przedłużające się zawieszenie wyścigu przedłużyłoby go nawet do 8 godzin, gdyby
nie było uregulowane;
- zanim samochód bezpieczeństwa zjedzie do boksów, wszystkie zdublowane bolidy, będą mogły
oddublować się i dołączyć do stawki na jej końcu, zapewniając czysty restart i nie blokując ścigającej
się czołówki;
- bolidy, które znajdowały się na alei serwisowej podczas zawieszenia wyścigu, będą teraz mogły
dołączyć do stawki, na pozycji, w której znajdowali się podczas zawieszenia wyścigu;
- kierowcy nie mogą teraz bez wyraźnego powodu opuścić toru, np. ściąć szykany na okrążeniu
zapoznawczym czy na zjazdowych okrążeniach, aby zaoszczędzić paliwo;
- kierowcy nie będą mogli teraz powrócić na linię wyścigową, po tym, gdy z niej zjechali, aby jej
obronić;
- jeden trzydniowy test odbędzie się w trakcie sezonu, podczas gdy poprzednio nie było żadnego;
- wszystkie decyzje stewardów, które nie podlegają apelacji znajdują się teraz w jednym miejscu,
zamiast w różnych miejscach regulaminu;
- wszystkie opony przypisane dla kierowcy mogą być teraz używane podczas pierwszego dnia
treningów; poprzednio tylko trzy zestawy były dozwolone
Źródło: formula1.pl
 
Baqu 957,6K

Baqu

Forum VIP
GP Walencji zagrożone. Miasto nie ma pieniędzy na organizację wyścigu



Rząd Walencji chce renegocjować kontrakt z Formułą 1 dotyczący dofinansowywania Grand Prix Walencji. Miasto tłumaczy, że nie ma pieniędzy na organizację imprezy. W 2012 roku wyścig ten może się nie odbyć.

Jose Ciscar, wiceprezydent rządu wspólnoty autonomicznej Walencji, powiedział, że rząd musi zredukować koszty związane z Grand Prix Walencji. W dobie kryzysu finansowego prowincja musi oszczędzać środki i postanowiła, że redukcje w największym stopniu dotkną sport, w tym organizowane od 2008 roku wyścig Formuły 1.

- Wszystkie duże imprezy, które odbywają się Walencji są pod pełną i absolutną rewizją. W tym momencie nie są opłacalnymi inwestycjami. Kiedyś było inaczej - twierdzi Ciscar. - Niegdyś wielkie wydarzenia sportowe miały olbrzymią wartość. Teraz to się diametralnie zmieniło - obecna sytuacja na świecie każe nam szukać nowych priorytetów.

Ciscar powiedział, że rząd Walencji napisze wniosek o renegocjację kontraktu warunkującego szczegółowy finansowe organizacji GP Walencji, a pismo trafi do samego Berniego Ecclestone&#39;a.

Ciscar nie chce dywagować nad przyszłością Grand Prix Walencji, uważa, że za wcześnie by mówić o odwołaniu imprezy. Jednocześnie wiceprezydent &quot;Generalitat Valenciana&quot; stwierdził, że &quot;niczego nie można wykluczyć&quot;.

- Obecne warunki kontraktu są dla nas nie do przyjęcia. Koszty są zbyt wielkie. Musimy szukać rozsądnych rozwiązań - zakończył swoją wypowiedź Ciscar.

Obecna umowa dotycząca organizacji Grand Prix Walencji została podpisana w 2009 roku. Umowa opiewa na pięć lat. Miasto dopłaca do organizacji imprezy 25 milionów euro rocznie.

 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom