>>>WIOSNA W BETFAN, CZYLI DWIE OFERTY POWITALNE DO WYBORU! <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Rozgrywki kobiece

W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#54 Wlochy 15.10.2020 18:00
Campobasso - Battipaglia
Battipaglia(+10.5)
@1.75
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Aż dziwne, że ruszam cokolwiek w strone Batti, ale uważam, że jak najbardziej warto tutaj sprobowac.
Campobasso 1-3, Battipaglia 0-4, także jak widać, czeka nas pojedynek dwoch ekip z dolu tabeli. Campobasso poleglo wysoko ze Schio, Venezia oraz Empoli, miazdząc Vigarano. Vigarano to obok Battipaglii jedyna ekipa w lidze, ktora jeszcze nie wygrala, wiec w teorii mozna by przypuszczac, ze z Battipaglia skonczy sie tak samo. Nie sądze, bo jednak Vigarano to absolutnie najslabszy punkt ligi.
Campobasso mialo od poczatku sporo problemow ze skladem i kiedy wydawało się, że wszystko zaczyna sie stabilizowac, znowu pojawily sie przeszkody.
W grze są juz Mancinelli oraz Marangoni, z Empoli pojawila się takze Wojta. Niestety wlasnie z Empoli nie grala liderka druzyny, Bonasia. Teraz tak, Bonasia niewykluczone, że dzis wroci, ale nie jest pewne jak bedzie wyglądala jej gra po urazie.. Out z kolei na pewno są Wojta oraz Linskens, bardzo ważne ogniwo ekipy.
Caly czas Campobasso ma pod gorke ze skladem i akurat te problemy w jakims stopniu mysle, ze Battipaglia jest w stanie wykorzystac.
Przyjezdne jak wspomnialem jeszcze bez wygranej i kazda ta porazka to porazka by dd.. Warto jednak miec na uwadze to, ze i tutaj byly spore problemy kadrowe, ktore w koncu udalo sie jakos rozwiązac.
Z powodu kontuzji jakis czas temu wypadla Melgoza, ktora w tych dwoch rozegranych starciach wykrecala swietne cyferki. Johnson, ktora miala tutaj byc jedną z najwiekszych gwiazd nie przeszla testow medycznych. Ze Schio zabraklo znakomitej Bocchetti.
Bocchetti jednak wrocila juz z Broni i robi co do niej nalezy, a dodatkowo zespol podpisal Moroni oraz McCray, ktore dzis maja zadebiutowac w nowych barwach.
Sklad sie zoptymalizowal, luka po Melgozie wypelniona i ja uwazam, ze tutaj Battipaglia jest w stanie nawiązac wiekszą walke niz pokazują to kursy, szczegolnie jesli wziąc pod uwage to, ze Campobasso ma swoje problemy kadrowe.
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#55 Szwecja 26.10.2020 19:30
Visby - A3
Visby
@9.90
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Mecz juz za niedlugo, wiec bez rozpisywania się.
Szanse male, zagrane dla sprawdzenia, ale A3 po izolacji spowodowanej wykryciem wirusa u kilku zawodniczek, A3 po powrocie do treningow dopiero w ubieglym tygodniu, A3 z bardzo slabym rozpoczeciem sezonu, A3 bez znakomitej Stach, a także Foraste.
Visby sezon rozpoczelo bardzo kiepsko, ale co mi szkodzi sprobowac w obliczu tych paru problemow rywalek..
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#56 Polska 28.10.2020 18:00
Gdynia - Politechnika
Gdynia(-28.5)
@1.648
Stawka: 3j.
Bookie: 1x

#57 Polska 18.10.2020 18:00
Gdynia - Politechnika
Gdynia powyżej 23.5 1q
@1.856
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#58 Polska 28.10.2020 18:00
Gdynia - Politechnika
Gdynia powyżej 46.5 1st Half
@1.79
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Oba zespoly spotkaly sie dwukrotnie podczas okresu przygotowawczego, dwukrotnie Arka nie miala litosci.
Oczywiscie trzeba miec na uwadze, ze w obu tych meczach Polibuda nie grala najmocniejszym skladem, byly braki w postaci zagranicznych zaciągow, ale umowmy sie... Ten zespol nawet w pelnej wersji nie ma podjazdu do Arki.
Gdynianki robia poki co chcą i tak w skrocie można opisac poczynania tego zespolu wraz z poczatkiem sezonu..
Politechnika poki co ma 1-1, dziewczyny ograly GTK oraz by 10 polegly z Pszczolkami. Niby to -10 z Lublinem zle nie wygląda na pierwszy rzut oka, ale jakos Akademiczki poki co nie przypominają tej dobrej druzyny z pre.
Arka nie powinna miec tutaj najmniejszych problemow z kolejną, bardzo wysoka wygrana.


#59 Euroliga kobiet - kwalifikacje 28.10.2020 18:00
Girona - Sepsi
Girona(-15.5)
@1.80
Stawka: 2j.
Bookie: 1x


#60 Euroliga kobiet - kwalifikacje 28.10.2020 18:00
Girona - Sepsi
Sepsi poniżej 50.5
@4.24
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Girona fakt faktem nie do konca pokazala dotychczas ten swoj niemaly potencjal, ale bez przesadzy, wedlug mnie mając na uwadze, ze przegrany nie wchodzi do fazy grupowej, tutaj bedzie pokaz sily, niemalej przeciez.
Hiszpanki maja mocny sklad... Palau, Oma, Vasic, Reisingerova, Eldebrink, Elonu, Labuckiene, a od niedawna swietna Gray.. Może i w lidze dziewczyny z tak mocnym skladem niejednokrotnie juz w tym sezonie zawodzily, ale to jest kwestia czasu az taki zespol odpali.
Prawda jest taka, ze Rumunki nie maja podjazdu do tak solidnej druzyny.
Sepsi jeszcze nie zaczelo sezonu w Rumunii i to jest spory minus, bo dziewczyny w porownaniu do rywalek kompletnie nie sa w rytmie meczowym.. Kolejna sprawa to sklad.. Owszem, znajdziemy tu znajome twarze jak Tobin, Gardner, Mandache, Ruzickova, czy Toure, ale z calym szacunkiem do nich, to nie ten poziom co po drugiej stronie.
Sepsi w lidze last season nie mialo sobie rownych, jest to tez zespol ograny na europejskich parkietach, chociaz "tylko" w EC i jest to zespol, ktory w ubieglym sezonie potrafil ograc wlasnie w EC dwukrotnie Galate.. Wszystko fajnie, ale Galata last season nie byla wcale taka mocna, a chociazby nasza Bydzia potrafila trzykrotnie ten zespol ograc.
Jak dla mnie Hiszpanki powinny smialo zrobic tutaj +20.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +54
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#61 Francja 28.10.2020 20:00
Bourges - Lyon
Lyon
@2.42
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Bez opisu, bo mecz juz o 20.
Po takim kursie jednak warto sprobowac biorac pod uwage fakt, ze to jednak mecz na szczycie, a dla obu ekip do dopiero pierwszy mecz w lidze przez kwarantanny.
Z innej beczki, Lyon personalnie wedlug mnie na plus, wiec..
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
Kolejnych 20 kuponów za mną, pora na kolejne małe podsumowanie.

#41: -1j.
#42: -3j.
#43: +1.7j.
#44: -2j.
#45: -2j.
#46: -1j.
#47: +1.168j.
#48: -2j.
#49: +1.82j.
#50: -1j.
#51: +0.76j.
#52: +0.98j.
#53: +0.89j.
#54: -2j.
#55: -1j.
#56: +1.944j.
#57: +1.712j.
#58: +1.58j.
#59: +1.6j.
#60: -2j.

Ilość trafionych kuponów: 10 (1.85 ; 1.80 ; 1.91 ; 1.76 ; 1.98 ; 1.89 ; 1.648 ; 1.856 ; 1.79 ; 1.80)
Ilość nietrafionych kuponów: 10 (2.02 ; 1.69 ; 1.83 ; 5.25 ; 1.68 ; 3.24 ; 6.50 ; 1.75 ; 9.90 ; 4.24)
Skuteczność: 50%

Zysk/Strata: -3.846j.


#1 - #60:
Ilość trafionych kuponów: 33
Ilość nietrafionych kuponów: 27
Skuteczność: 55%

Zysk/Strata: +10.942j.
 
Otrzymane punkty reputacji: +34
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#62 Slowacja 29.10.2020 18:00
Samorin - Piestanske Cajky
Samorin poniżej 46.5
@3.32
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Czajki ostatnio może nie zbily az tak Bańskiej, co za tym idzie z Samorin mogłoby byc jeszcze ciezej, ale umowmy sie, Pieszczany to jednak poziom wyżej niz Samorin. Personalnie przyjezdne wyglądaja znacznie lepiej, a dzis w skladzie po raz pierwszy Miletic.
Nawet u siebie Samorin nie powinien poszalec punktowo, a Czajki z kolei w D powinny pokazac poziom podobny do Ruzomberok ze starcia wlasnie z dzisiejszymi gospodyniami jakis czas temu.
Krotko, bo krotko, ale mecz o 18.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +4
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#63 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow(-39.0)
@1.885
Stawka: 3j.
Bookie: 1x

#64 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow(-20.5) 1st Half
@1.83
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#65 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow powyżej 22.5 1q
@1.81
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#66 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Torun poniżej 50.5
@1.82
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Gorzow to moja perla na dzien jutrzejszy i wole pobrac to dzis bo do jutra te wszystkie handi, linie na over mogą pojsc w gore.
Akademiczki to jedna z lepszych ekip w Polsce, przynajmniej na papierze.. Poki co Gorzowianki rozegraly dwa mecze, z ktorych bilans to 1-1. Na dzien dobry dziewczyny ograly Bydzie, pozniej przegraly wysoko z Gdynia, choc w zasadzie po 30 minutach mialy tylko -6.
Jutro kolejny mecz i tutaj licze na absolutny deklas.
Oczywiscie tutaj może martwic nieco to, ze Akademiczki mialy przerwe w grze spowodowana kwarantanna z racji wirusa.. Z drugiej jednak strony juz troche czasu minęlo odkąd dziewczyny wrocily do wspolnych treningow i jutro powinna byc pelna mobilizacja.
Na przeciwko mamy Torun, o ktorym bylo juz tutaj sporo... Sklad sie posypal, sa problemy ze zdrowiem trenera, a wyniki? Lepiej o nich nie mowic. Last match to -54 z Gdynia.
Przy okazji meczu z Arka warto powiedziec, ze nie bylo Lewis, w skladzie bylo tylko osiem zawodniczek, ale zagralo tylko siedem, bo Wieczynska mimo, iz byla w skladzie, na parkiecie sie nie pojawila. Dodatkowo Wiewiorska i Brzezinska zagraly krotko, nie majac zadnego wkladu. Gre ciągnela w zasadzie tylko Fitzgerald.
No, ale wlasnie... Z Gorzowem i Feyonda nie zagra (powrot do Stanow z powodu rosnącej ilosci zakazen w PL) i to jest chyba juz dobicie tego bardzo slabego zespolu. Fitzgerald to absolutna liderka Torunia, ktora nie dosc, ze spedzala najwiecej czasu na parkiecie nie tylko w swoim zespole, ale w calej lidze, to jeszcze jest/byla najlepiej punktującą... w lidze, notując 22.8PPG. Dodajmy do tego jeszcze 3.0RPG oraz 3.4APG w jej wykonaniu i smialo mozna powiedziec, ze Torunia bez Amerykanki nie ma.
Gorzow nawet po kwarantannie powinien tutaj rozbic rywalki i tak po prawdzie na ten czas biorąc wszystkie informacje do kupy, to handi na mecz, linie na polowe, linie na overy, nie sa wcale wysokie..
Ja biore, dla mnie Gorzow to typ weekendu.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +64
Y 21,4K

yaz

Użytkownik
Dołączył
03/2018
Posty
237
#63 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow(-39.0)
@1.885
Stawka: 3j.
Bookie: 1x

#64 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow(-20.5) 1st Half
@1.83
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#65 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Gorzow powyżej 22.5 1q
@1.81
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#66 Polska 31.10.2020 18:00
Gorzow - Torun
Torun poniżej 50.5
@1.82
Stawka: 2j.
Bookie: 1x


Gorzow to moja perla na dzien jutrzejszy i wole pobrac to dzis bo do jutra te wszystkie handi, linie na over mogą pojsc w gore.
Akademiczki to jedna z lepszych ekip w Polsce, przynajmniej na papierze.. Poki co Gorzowianki rozegraly dwa mecze, z ktorych bilans to 1-1. Na dzien dobry dziewczyny ograly Bydzie, pozniej przegraly wysoko z Gdynia, choc w zasadzie po 30 minutach mialy tylko -6.
Jutro kolejny mecz i tutaj licze na absolutny deklas.
Oczywiscie tutaj może martwic nieco to, ze Akademiczki mialy przerwe w grze spowodowana kwarantanna z racji wirusa.. Z drugiej jednak strony juz troche czasu minęlo odkąd dziewczyny wrocily do wspolnych treningow i jutro powinna byc pelna mobilizacja.
Na przeciwko mamy Torun, o ktorym bylo juz tutaj sporo... Sklad sie posypal, sa problemy ze zdrowiem trenera, a wyniki? Lepiej o nich nie mowic. Last match to -54 z Gdynia.
Przy okazji meczu z Arka warto powiedziec, ze nie bylo Lewis, w skladzie bylo tylko osiem zawodniczek, ale zagralo tylko siedem, bo Wieczynska mimo, iz byla w skladzie, na parkiecie sie nie pojawila. Dodatkowo Wiewiorska i Brzezinska zagraly krotko, nie majac zadnego wkladu. Gre ciągnela w zasadzie tylko Fitzgerald.
No, ale wlasnie... Z Gorzowem i Feyonda nie zagra (powrot do Stanow z powodu rosnącej ilosci zakazen w PL) i to jest chyba juz dobicie tego bardzo slabego zespolu. Fitzgerald to absolutna liderka Torunia, ktora nie dosc, ze spedzala najwiecej czasu na parkiecie nie tylko w swoim zespole, ale w calej lidze, to jeszcze jest/byla najlepiej punktującą... w lidze, notując 22.8PPG. Dodajmy do tego jeszcze 3.0RPG oraz 3.4APG w jej wykonaniu i smialo mozna powiedziec, ze Torunia bez Amerykanki nie ma.
Gorzow nawet po kwarantannie powinien tutaj rozbic rywalki i tak po prawdzie na ten czas biorąc wszystkie informacje do kupy, to handi na mecz, linie na polowe, linie na overy, nie sa wcale wysokie..
Ja biore, dla mnie Gorzow to typ weekendu.
W handi meczowe bym sie nie bawil..u nas juz sie smija ze bedzie trening ale picki do ht i U Torunia jak najbardziej
 
Otrzymane punkty reputacji: +11
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#67 Slowacja 31.10.2020 18:00
SKP Banska Bystrica - Poprad
SKP Banska Bystrica(-11.5)
@1.71
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Zle to nie wygląda.
SKP 2-3, Poprad 1-3, oba zespoly z ujemnym bilansem, ale tutaj jednak Banska wygląda dla mnie duzo ciekawiej.
O gospodyniach tego meczu pisalem ostatnio przy okazji ich starcia z UMB.. Wowczas dziewczyny nie daly najmniejszych szans rywalkom wygrywając zdecydowanie. Tak dobrze z UMB nie poradzil sobie Poprad, bo choc wygral to "zaledwie" by 15, co jednak przy +49 SKP wygląda bardzo mizernie.
Oczywiscie mozna powiedziec, ze Poprad lepiej spisal sie w starciu z Koszycami, jedna z lepszych ekip, gdzie dziewczyny polegly by 28, przy porazce 08 by 51, ale powiem tak... jesli slabego UMB nie potrafi sie rozbic, ciezko jest liczyc na cud z lepszymi, to po pierwsze. Po drugie, może i Banska z Koszycami dostala wieksze lanie niz dzisiejsze rywalki, ale postawila sie bardziej niz przewidywano z jeszcze mocniejszymi Pieszczanami, podczas gdy Poprad nie mial absolutnie nic do powiedzenia z tym rywalem. Ruzomberok tez dzisiejszym przyjezdnym wybil kosza z glowy.
Generalnie Banska wygląda po prostu lepiej, a dodatkowo warto wspomniec, ze Poprad podobnie jak z MBK prawdopodobnie bez Tetemondovej.
Nie napalam sie moze, ale uwazam, ze tutaj Banska spokojnie powinna sobie poradzic.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +5
Y 21,4K

yaz

Użytkownik
Dołączył
03/2018
Posty
237
08 Banska Bystrica - Poprad
koszykówka/słowacja/1 liga kobiet
2020-10-31
18:00

Poprad + 51.5 1.77 STS


08 Banska Bystrica - Poprad
liczba punktów (z dogrywką) +116.5 STS


Wojtuś mnie uprzedził z tym meczem i szczerze mowiac nie podoba mi sie...
Osobiscie pojde w ta strone.Dla Popradu to nie mecz pokroju Koszyc czy Piestanskich i mimo ze ofensywa nie jest na wysokim poziomie badzmy powazni..Bańska to nie są mistrzynie obrony.wystarczy jedna dobra kwarta Popradu na poziomie 18 pktów i linia wg mnie spokojnie do zrobienia, tym bardziej ze nie widze tu wielkiej rozbieżnosci w potencjałach obu druzyn.Pozyjemy zobaczymy..

small play
Poprad to win 6.10 marathonbet
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#68 Turcja 31.10.2020 15:30
Besiktas - Galatasaray
Galatasaray powyżej 79.5
@1.67
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Bradford, Salvadores, czy Ivankovic to nie sa anonimy, ale mimo wszystko nawet z takimi nazwiskami Besiktas wygląda po prostu biednie i forma na kolana nie rzuca. Po meczu z Canik wciąz out jest tez Draskicevic, to warto przypomniec. Jasne, ze bilans 2-3 to nie 0-5, ale blowout z Canik to nie jest zadne osiagniecie, a wygrana z Cukurova to chyba jednorazowy wyskok.
Galata w tym sezonie to jest inna bajka. Sklad solidny i znakomite poki co wyniki, co bilans 5-1 zdaje sie potwierdzac. W zasadzie tutaj moglo byc nawet 6-0 bo niewiele braklo do ogrania Fener.
Nie chce jednak tutaj bawic sie w handi, sprobuje overa przyjezdnych.
D Besiktasu wygląda... raczej nieciekawie. Dziewczyny najmniej stracily w wygranym meczu z Canik - 49 oczek, ale wiadomo jakim zespolem w tym sezonie jest Canik. Poza tym Besiktas tracil:
vs Botas 71
vs Cukurova 81
vs Cankaya 98
vs Izmit 95
Fakt, Galata zaproponowana tutaj linie przekroczyla w tym sezonie tylko dwa razy, z Canik oraz Orman, ale poza meczem z Fener, gdzie ogolnie bylo nisko, wiele nie brakowalo:
vs Kayseri 79
vs Elazig 75
vs Botas 75
Przy takiej defensywie jak dzisiejsza to 80 punktow nie powinno stanowic problemu, szczegolnie, ze tak jak wspomnialem sklad solidny i ma kto tutaj punktowac.
Nie ma juz może Alarie, ale Russel godnie ja zastąpila także zespol nic nie stracil.
Sprobujemy.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +30
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#69 Szwecja 31.10.2020 16:00
A3 - Alvik
A3
@2.81
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Alvik swietne rozpoczecie sezonu, co potwierdza szczegolnie wyjazdowa wygrana z Hogsbo. W skladzie jest juz takze James, a co za tym idzie personalnie przyjezdne w optymalnym zestawieniu.
A3 sezon zaczelo powiem szczerze duzo ponizej oczekiwan, porazka z Lulea, wymeczone zwycięstwo z EOS i wygrana by 19 z Visby, choc dopiero zapewniona w drugiej polowie..
Mimo wszystko w tej druzynie jest potencjal na duzo lepsze wyniki i walke o najwyzsze cele.. Z Visby mimo +19 nie bylo latwo, ale tez pamietac trzeba o tym, ze A3 gralo mocno oslabione.
Dzis w skladzie juz Foraste, przede wszystkim liderka Stach i wedlug mnie biroąc te informacje pod uwage, A3 nie stoi tutaj na straconej pozycji.
Bez dwoch zdan warto sprobowac gospodyn po takim kursie, choc oczywiscie nie ma co tutaj inwestowac wszystkich pieniedzy.
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#70 Polska 31.10.2020 19:00
Polkowice - Poznan
Polkowice powyżej 22.5 1q
@1.81
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Na szybko na 19. Polkowice lubią w tym sezonie zacząc z wysokiego C, a ze linia stosunkowo niska warto sprobowac. Tutaj 25+ punktow po 10 minutach nie powinno byc zaskoczeniem.
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#71 Rosja - students 01.11.2020 08:30
Samara University - Atlanta Cheboksary
Atlanta Cheboksary powyżej 107.5
@4.00
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#72 Rosja - students 01.11.2020 08:30
Samara University - Atlanta Cheboksary
Atlanta Cheboksary powyżej 112.5
@7.20
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Tak na szybko, bo mecz juz za parenascie minut.
E: Mecz o 08 30, jakoś zle spojrzalem.
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#73 Rosja 01.11.2020 13:00
Dynamo Kursk - Spartak Moskwa
Dynamo Kursk(-26.5)
@3.01
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Jakiś czas temu, stosunkowo niedawno Dynamo wygralo w Moskwie zaledwie by 1 i tutaj pojawia sie pytanie, czy dzis Spartak tez sie tak postawi..
Z calym szacunkiem do Moskwianek, moim zdaniem nie.
Spartak to nie jest mocna druzyna i jednak od Dynama, czy UMMC sporo ja dzieli.. Owszem, porazka by 1 w domu z Dynamem wygląda naprawde niezle, ale tylko +5 z Nika, ktora gra bez swojej najwiekszej gwiazdy, Turner, czy -40 z UMMC pokazują dyzo bardziej mozliwosci tego zespolu.
Rosjanki plus dwa Amerykanskie zaciągi nie są gwarantem wiekszych sukcesow tego zespolu i to jest fakt.
Dynamo to jest inna bajka i tutaj mysle, ze wlasnie po tym ostatnim wymeczonym zwycięstwie ze Spartakiem, w domu dziewczyny będa chcialy pokazac zdecydowanie, ktora druzyna jest lepsza.
Ogunbowale, Mavunga, Musina, Zahui, Bentley to jest zupelnie inna liga i takie zawodniczki nie powinny miec wiekszych problemow z pewnym odprawieniem rywalek.
Sprobujemy.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +49
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#74 Rosja 01.11.2020 13:00
Rostov - Kazanochka
Kazanochka
@2.12
Stawka: 2j.
Bookie: 1x

#75 Rosja 01.11.2020 13:00
Rostov - Kazanochka
Kazanochka/Kazanochka (HT/FT)
@3.10
Stawka: 1j.
Bookie: 1x

#76 Rosja - students 01.11.2020 12:50
Vladimir - Medvedi
Medvedi powyżej 99.5
@7.60
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



W Superlidze mecz na szczycie, bo na przeciwko siebie staną pierwsza i druga druzyna.
Rostov faworytem bookiego, ale ja pojde w druga strone.
Gospodynie maja 3-0, ale one na dobra sprawe na rozkladzie mialy samych slabszych przeciwnikow. Dodatkowo tylko w jednym meczu zagrala Kuzmina, ktorej i dzis nie ma.
Kazanochka 4-0 i na rozkladzie Petersburg, Medvedi, czy Neftyanik. Do tego blowout z juniorkami UMMC. Dla mnie mimo wszystko wygląda to lepiej, a dodatkowo trzeba tez powiedziec, ze sklad pelny, z Kuzmina, Brych oraz Khusainova.
Mysle, ze warto tutaj sprobowac, kursy bardzo atrakcyjne.
Co do meczu studentek musze po takim kursie i tyle.
 
Ostatnia edycja:
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#77 Lotwa/Estonia 06.11.2020 18:00
TTT Riga - RSU
TTT Riga powyżej 29.5 1q
@3.30
Stawka: 3j.
Bookie: 1x


Albo rybka albo pipka jak mawiał Sofronov.
Dla mnie wygląda to rewelacyjnie, wiec i stawka maksymalna.
Oba zespoly spotkaly sie na poczatku pazdziernika, wowczas gora bylo TTT. Stawialem wtedy zreszta na zespol z Rygi i sie nie zawiodlem.
TTT to jest inny poziom w tej lidze, druzyna, ktora kilkukrotnie przewyzsza skladem oraz mozliwosciami pozostale ekipy. Poki co dziewczyny maja 3-0, a najnizszy wymiar kary to +22 z Latvijas.
Poza tym z Liepaja skonczylo sie na +55, a z RSU na +58.
Tutaj w handi bawil sie jednak nie bede, chociaz uwazam, ze powtorka wyniku z pazdziernika jest formalnoscią..
Pojde w over TTT w 1q. Fakt, w tym meczu sprzed miesiąca Ryga po 10 minutach na konicie miala 29 oczek, ale nie wierze, ze tutaj nie peknie 30 oczek ze strony dziewczyn, szczegolnie w domu.
W pazdziernikowym meczu Ryga zaliczyla maly przestoj od stanu 20-1, w trakcie ktorego nie zdobyla punktu przez jakies 3 minuty jak dobrze pamietam.. Mimo to jednak nie przeszkodzilo to dziewczynom w zdobyciu 29 oczek w calej kwarcie, czy 20 punktow w nieco ponad 3 minuty kwarty.
Jutro mecz w domu i mysle, ze tutaj koncentracja bedzie duzo wieksza, choc jak pokauje mecz sprzed miesiaca, nawet przy wiekszym rozluznieniu mając na przeciwko tak slabego rywala o punkty nie trudno.
RSU wygląda bardzo slabo i tutaj przyjezdzne nie beda w stanie w zaden sposob postawic sie zdecydowanie mocniejszemu zespolowi.
Wedlug mnie bez najmniejszych problemow Ryga powinna sobie z ta linią poradzic..


#78 Lotwa/Estonia 06.11.2020 18:00
TTT Riga - RSU
Race to 60 points 1st Half: TTT Riga
@6.00
Stawka: 2j.
Bookie: 1x


No i doloze tak. Mam przeczucie, ze to bedzie miazga.
Zobaczymy, czy slusznie..
 
Otrzymane punkty reputacji: +5
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#79 Chorwacja 15.11.2020 16:00
Zadar - Ragusa
powyżej 164.5
@7.10
Stawka: 2j.
Bookie: 1x



Przepraszam, że bez slowa komentarza, ale mecz juz niebawem. Wroce na Kangurzyce, jak pojawi sie oferta na jutro.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +38
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
#80 Czechy 21.11.2020 17:00
Slavia Praga - USK Praga
USK Praga powyżej 59.5 1st Half
@4.12
Stawka: 2j.
Bookie: 1x


#81 Czechy 21.11.2020 17:00
Slavia Praga - USK Praga
USK Praga powyżej 63.5 1st Half
@7.80
Stawka: 1j.
Bookie: 1x



Spore linie, ale..
Wrocily Czeszki na parkiety, wrocila tez w zasadzie ta najmocniejsza wersja USK.
Jeszcze przed ta przerwa dziewczyny robily spokojnie swoje, grając bardzo waskim skladem, bez tych najwazniejszych strzelb.. Teraz, po powrocie do gry w skladzie sa juz Thomas, Jones, czy Oblak. Ten naprawde juz mocny sklad dal po przerwie popis, dwukrotnie nie tyle wygrywając, co rozbijając Zabiny.
Dzis kolejny mecz w krotkim odstępie czasu, ale to raczej nie powinno miec tutaj wiekszego znaczenia.. Praga jest na tyle mocna, ze bez zająknięcia powinna zbic.
Slavia bilans ma niezly, zgadza sie, ale dziewczyny nie maja zadnego podjazdu do USK, taka jest prawda. Ponad miesiąc bez gry, na tapecie mimo 3-1 tak naprawde zaden powazny rywal nie ograny, także trudno przypuszczac, aby tutaj gospodynie mialy nawiązac walke.
USK ma taka sile, ze rywalki nie będa w stanie odpowiedziec i tutaj 30 punktow na kwarte ze strony przyjezdnych spokojnie jest w zasiegu.
Zobaczymy.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +19
W 21,4K

.Wojtek_89

Znawca - Koszykówka
Dołączył
07/2020
Posty
213
Kolejnych 20 kuponów za mną, pora na kolejne podsumowanie.

#61: -1j.
#62: -2j.
#63: +2.655j.
#64: +1.66j.
#65: +1.62j.
#66: +1.64j.
#67: 0j.
#68: +0.67j.
#69: -1j.
#70: -1j.
#71: -2j.
#72: -1j.
#73: +4.02j.
#74: -2j.
#75: -1j.
#76: -2j.
#77: -3j.
#78: -2j.
#79: -2j.
#80: +6.24j.

Ilość trafionych kuponów: 7 (1.855 ; 1.83 ; 1.81 ; 1.82 ; 1.67 ; 3.01 ; 4.12)
Ilość nietrafionych kuponów: 12 (2.42 ; 3.32 ; 2.81 ; 1.81 ; 4.00 ; 7.20 ; 2.12 ; 3.10 ; 7.60 ; 3.30 ; 6.00 ; 7.10)
Ilośc kuponów ze zwrotem: 1 (1.71)
Skuteczność: 35%

Zysk/Strata: -1.495j.

Bardzo słaba "20", ale trzeba byc konsekwentnym w swoich podsumowaniach. Sporo wysokich kursów, sporo strzałów do wróbla i wyszło jak wyszło.


#1 - #80:
Ilośc trafionych kuponów:
40
Ilość nietrafionych kuponów: 39
Ilość kuponów ze zwrotem: 1
Skuteczność: 50%

Zysk/Strata:
+9.447j.
 
Otrzymane punkty reputacji: +180