PRZED WAMI DRUGA EDYCJA KONKURSU IMITUJĄCEGO PIŁKARSKĄ RYWALIZACJĘ TURNIEJOWĄ!
W PULI AŻ 1600 PLN OD BETFAN i 125.000 PUNKTÓW REPUTACJI!
Wyłaniamy forumowego typera EURO 2024. Zasady gry są identyczne jak na turnieju w Niemczech. 24 uczestników odpowiada na pytania konkursowe i zdobywa gole dokładnie jak na turnieju. Wygrasz, przegrasz, zremisujesz? Rywalizujemy w 6 grupach po 4 graczy, którzy rozegrają 3 mecze (kolejki). Spośród nich wyłonimy 16 uczestników, którzy zagrają w parach w 1/8 finału, następnie zwycięzcy każdej pary rozegrają ćwierćfinał, potem półfinał i wreszcie finał.
W PULI AŻ 1600 PLN OD BETFAN i 125.000 PUNKTÓW REPUTACJI!
Wyłaniamy forumowego typera EURO 2024. Zasady gry są identyczne jak na turnieju w Niemczech. 24 uczestników odpowiada na pytania konkursowe i zdobywa gole dokładnie jak na turnieju. Wygrasz, przegrasz, zremisujesz? Rywalizujemy w 6 grupach po 4 graczy, którzy rozegrają 3 mecze (kolejki). Spośród nich wyłonimy 16 uczestników, którzy zagrają w parach w 1/8 finału, następnie zwycięzcy każdej pary rozegrają ćwierćfinał, potem półfinał i wreszcie finał.
Regulamin konkursu
Prosty udział:
. Zapisujesz się do konkursu jako jeden z 24 uczestników. Jeśli uczestników będzie więcej, bierzesz udział w kwalifikacjach.
. Czekasz na post konkursowy i odpowiadasz na proste pytania (po 7 pytań w każdym z nich).
. Czekaj na rozstrzygnięcie zdarzeń i zdobywaj punkty!
Cel
Celem konkursu jest wyłonienie mistrza Forum, który najtrafniej wytypuje wybrane zdarzenia na piłkarskim turnieju EURO 2024 w Niemczech.
Organizator
Organizatorem konkursu jest Forum Bukmacherskie, a fundatorem nagród Betfan.
Prowadzącym konkurs jest successful
Uczestnicy i przystąpienie do konkursu
Uczestnikiem może być dowolny zarejestrowany użytkownik Forum Bukmacherskie. Zapisy do konkursu rozpoczną się w momencie ogłoszenia konkursu. Wtedy też pojawi się osobny dział "Zapisy" (dział ten będzie otwarty do 25 maja do końca dnia). W konkursie weźmie udział dokładnie 24 uczestników (23 wyłonionych w kwalifikacjach + gospodarz, którym będzie Prowadzący konkurs). Warunkiem przystąpienia będzie wstawienie postu z komunikatem: "Zapoznałem się z Regulaminem i zgłaszam udział w konkursie. Posiadam konto w Betfan".
Termin
Zapisy do konkursu rozpoczną się z chwilą jego ogłoszenia.
Ogłoszenie i rozpoczęcie kwalifikacji nastąpi w dniach 26-27 maja.
Rozstrzygnięcie kwalifikacji, przypisanie do grup i uruchomienie pytań konkursowych na pierwszą kolejkę nastąpi w okolicach 5-8 czerwca.
Konkurs potrwa do 14 lipca br. Dzieli się na 7 kolejek. W każdym etapie typowaniu podlegają wybrane zdarzenia na EURO 2024.
Terminy kolejek konkursowych (daty rozpoczęcia):
I) 14 czerwca godz. 21:00 (faza grupowa);
II) 19 czerwca godz. 15:00 (faza grupowa);
III) 23 czerwca godz. 21:00 (faza grupowa);
IV) 29 czerwca (1/8 finału);
V) 5 lipca (ćwierćfinały);
VI) 9 lipca (półfinały);
VII) 14 lipca (finał).
Kwalifikacje
Gdyby do konkursu zapisało się więcej niż 24 uczestników, wówczas finałową listę uczestników wyłoni się za sprawą kwalifikacji. Będą one miały formę pytań i odpowiedzi w zakresie typowania zdarzeń piłkarskich (opcjonalnie: nie tylko piłkarskich) z okresu około 31 maja - 6 czerwca.
Będzie można zdobyć dodatkowy punkt poprzez polubienie postu na Facebooku (odnośnik zostanie wskazany w dziale z Kwalifikacjami).
Wyłonienie finalistów kwalifikacji, którzy "awansowali" do fazy zasadniczej konkursu nastąpi w okolicach 4-8 czerwca.
Drabinka turniejowa
Przynależność każdego uczestnika do danej grupy odbędzie się w drodze losowania. Po wyłonieniu uczestników, którzy przeszli kwalifikacje, utworzonych zostanie 6 grup po 4 uczestników w każdej. Podczas całego okresu trwania zabawy, Opiekun konkursu w każdej kolejce ogłasza typowanie siedmiu zdarzeń w ramach mistrzostw EURO 2024. Na każdą fazę turnieju będzie tworzony osobny temat konkursowy. W każdym temacie Uczestnicy konkursu typują rozstrzygnięcia tych zdarzeń.
Każdy uczestnik ma pewność rozegrania 3 kolejek (meczów). Po trzech kolejkach wyłonionych zostanie po 2 najlepszych graczy w każdej grupie (plus czterech najlepszych z trzecich miejsc), którzy zagrają w parach w 1/8 finału. Następnie zwycięzcy każdej pary rozegrają ćwierćfinał, kolejni - półfinał i wreszcie finał (wygrani w półfinałach). Zatem w najlepszym razie dany Uczestnik zagra 7 razy (7 kolejek).
Podobnie jak na turnieju, nie przewiduje się meczu o trzecie miejsce.
Zasady
Możemy typować najpóźniej minutę przed rozpoczęciem kolejki. Jeśli dana kolejka rozpocznie się o godzinie 19:00, a typ pojawi się równo o 19:00 bądź później, zostanie uznany za niezaliczony (uczestnik nie otrzymuje punktów, niezależnie od rozstrzygnięcia).
Dla porządku w każdym temacie zostanie podany dokładny termin, do kiedy możemy odpowiadać na pytania konkursowe.
Wiążący jest regulaminowy czas gry. Jeśli w danym zdarzeniu dojdzie do dogrywki i rzutów karnych, wiążący jest wynik meczu po 90 minutach (+ doliczonym czasie gry w drugiej połowie), chyba że pytanie konkursowe będzie dotyczyło bezpośrednio tej części gry (np.: czy mecz zakończy się po rzutach karnych?).
Tabela konkursu (tabele w fazie grupowej oraz drabinka turniejowa) będzie publikowana w osobnym temacie i aktualizowana z maksymalnie kilkunastogodzinnym opóźnieniem.
Jak będziemy grać?
Prowadzący, ogłaszając kolejkę, zadaje uczestnikom 7 pytań dotyczących zdarzeń związanych właśnie z tą kolejką, na przykład:
1) Czy Polska strzeli gola przeciwko Holandii (TAK/NIE)?
2) Czy w meczu Słowenia - Dania będzie remis (TAK/NIE)?
3) Ile goli strzeli Belgia przeciwko Słowacji (dokładna ilość)?
4) Czy Kylian Mbappe strzeli gola przeciwko Austrii (TAK/NIE)?
5) Czy Anglia, Portugalia lub Hiszpania przegrają mecz (TAK/NIE)?
6) Kto wygra w meczu Chorwacja - Włochy (Szwajcaria/remis/Kamerun)?
7) Czy Niemcy wygrają ze Szwjcarią co najmniej dwiema bramkami (TAK/NIE)?
Uczestnicy w każdej grupie rozgrywają między sobą mecze w parach i zdobywają bramki. Każda poprawna odpowiedź na pytanie konkursowe równa się strzelony gol.
Przykład: Uczestnik w danej kolejce poprawnie odpowiada na 5 pytań. Oznacza to, że strzelił w tym meczu 5 goli. Jego bezpośredni rywal odpowiedział na 3. Pojedynek ten kończy się wynikiem 5:3 i pierwszy gracz dostaje 3 punkty w grupie, drugi - zero.
Przykład 2: Pada remis (np. 3:3). Obydwaj rywale otrzymują po jednym punkcie w grupie.
Dodatkowy gol
Każdy uczestnik ma szansę (nieobowiązkowo) w każdej z siedmiu kolejek uzyskać dodatkową bramkę. Aby tego dokonać, należy:
- postawić kupon w Betfan, na którym będzie minimum jedno dowolne zdarzenie związane z którymkolwiek meczem z pytań konkursowych w danej kolejce za minimum 30 zł po kursie min. 1.50 za pojedyncze zdarzenie
- wkleić screen bądź odnośnik do kuponu w poście pod swoimi odpowiedziami.
Otrzymujesz gola wówczas, gdy zdarzenie na kuponie jest trafione. Na kuponie mogą znaleźć się również dowolne inne zdarzenia o dowolnym kursie (np. 1.01 z koszykówki). Nie można wklejać screena do kuponu w osobnym poście ani prosić Prowadzącego o edycję.
Jeśli na kuponie znajdą się dwa lub więcej zdarzenia kwalifikujące się do gola, po kursie minimum 1.50, wówczas pod uwagę brane jest pierwsze (występujące wyżej na kuponie) zdarzenie.
Można będzie otrzymać po jednym dodatkowym golu w każdej kolejce. Maksymalnie w jednym meczu (kolejce) można uzyskać osiem goli (7 za pytania i 1 za kupon).
Przykład: wybierasz dowolny mecz, z udziałem dowolnego kraju, który znalazł się w pytaniu konkursowym w tej kolejce (np. Hiszpania z pytania nr 5). Stawiasz kupon za min. 30 zł na przykład na under/over 2.5 gola w meczu z Chorwacją (po kursie minumum 1.50). Jeśli Twój typ będzie trafiony, masz zaliczonego dodatkowego gola w tej kolejce.
Klasyfikacja fazy grupowej i wyjście z grupy
Standardowo z grupy wychodzą dwaj uczestnicy, którzy zdobyli największą ilość punktów, a także czterech najlepszych z trzecich miejsc. Przy równej liczbie punktów decydować będzie:
1. Liczba punktów uzyskana w meczach między zainteresowanymi drużynami;
2. Bilans bramek uzyskany w meczach między zainteresowanymi drużynami;
3. Liczba goli strzelonych w meczach między zainteresowanymi drużynami;
4. Jeżeli po zastosowaniu kryteriów 1-3 pozostają drużyny, dla których nie rozstrzygnięto kolejności, kryteria 1-3 powtarza się z udziałem tylko tych drużyn; jeżeli kolejność jest nierozstrzygnięta, stosuje się dalsze punkty;
5. Lepszy bilans zdobytych i straconych bramek w meczach w grupie;
6. Większa liczba bramek zdobytych we wszystkich meczach w grupie;
7. Większa liczba wygranych meczów we wszystkich meczach w grupie;
8. Wyższa liczba punktów reputacji w momencie rozstrzygnięcia.
Faza pucharowa
W fazie pucharowej ujemnym punktem karane będzie podanie identycznego zestawienia typów jak przeciwnik w meczu.
W rywalizacji w danej parze (w danym meczu) co najmniej jeden typ dwudrogowy (czyli taki z dwiema możliwymi odpowiedziami) musi być inny od bezpośredniego meczowego rywala (czyli odpowiedź na co najmniej jedno pytanie musi być inna niż podał w tej kolejce bezpośredni rywal meczowy). To będzie dotyczyć osoby, która w danej parze podaje typy jako druga (czyli już zna i widzi wyżej typy swojego rywala). W przypadku gdyby typy były identyczne, odejmuje się jeden gol od wyniku. Gdyby taka sytuacja oznaczała remis w meczu fazy pucharowej, zwycięzcą zostaje osoba, która pierwsza podała typy.
Uczestnicy przypisani są w drabince pucharowej do par meczowych zgodnie z zasadą obowiązującą na turnieju tj.:
1/8 finału:
Pary z zakwalifikowanymi zespołami, które zajęły trzecie miejsce, w 1/8 finału przedstawiają się następująco:
Drabinka 1/8 finału:
1) Zwycięzca grupy A - 2. drużyna grupy C
2) 2. drużyna grupy A - 2. drużyna grupy B
3) Zwycięzca grupy B - 3. drużyna grup A/D/E/F
4) Zwycięzca grupy C - 3. drużyna grup D/E/F
5) Zwycięzca grupy F - 3. drużyna grup A/B/C
6) 2. drużyna grupy D - 2. drużyna grupy E
7) Zwycięzca grupy E - 3. drużyna grup A/B/C/D
8) Zwycięzca grupy D - 2. drużyna grupy F
Ćwierćfinał:
1) Zwycięzcy meczów 1 i 3
2) Zwycięzcy meczów 5 i 6
3) Zwycięzcy meczów 7 i 8
4) Zwycięzcy meczów 2 i 4
Półfinał:
1) Zwycięzcy ćwierćfinałowych meczów 1 i 2
2) Zwycięzcy ćwierćfinałowych meczów 3 i 4
Finał:
Zwycięzcy w półfinałowych meczach 1 i 2
Rozstrzygnięcia remisów w fazie pucharowej
W meczach fazy pucharowej mogą zdarzyć się remisy (np. 3:3). Wówczas o awansie do kolejnej fazy zadecydują rzuty karne. Polegają one na rozstrzygnięciu, kto z uczestników w danej parze meczowej jako jedyny udzielił poprawnej odpowiedzi na pierwsze spośród siedmiu pytań. Jeśli obaj odpowiedzieli poprawnie bądź niepoprawnie na pierwsze pytanie, wówczas bierze się pod uwagę odpowiedzi na pytanie nr 2. Analogicznie - jeśli obaj odpowiedzieli poprawnie bądź niepoprawnie na drugie pytanie, wówczas bierze się pod uwagę odpowiedzi na pytanie nr 3. I tak dalej, po kolei, aż do momentu, w którym jeden uczestnik udzieli poprawnej odpowiedzi, a drugi - błędnej. Ten pierwszy zostaje zwycięzcą meczu.
Brak typów
Jeśli uczestnik w dowolnej kolejce nie poda typów (odpowiedzi), wówczas przegrywa swój mecz walkowerem. Wynik ustala się na 0:4 na jego niekorzyść.
Nagrody
1. Warunkiem otrzymania nagród w konkursie jest posiadanie konta u bukmachera. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta, możesz je założyć klikając tutaj: [ Betfan ].
2. Nagrody będą wypłacane w formie freebetu na Wasze konto u bukmachera Betfan.
3. Najlepsi uczestnicy konkursu otrzymują nagrody oraz punkty reputacji:
- Mistrz - 500 zł i 30.000 punktów reputacji + ranga Mistrz Typer EURO Niemcy 2024,
- Wicemistrz - 350 zł i 15.000 punktów reputacji,
- 3-4 miejsce - 175 zł i 8.000 punktów reputacji,
- 5-8 miejsce - po 100 zł i 6.000 punktów reputacji,
- 9-16 miejsce - po 5.000 punktów reputacji.
4. Zwycięzcy (miejsca 1-8 w klasyfikacji generalnej) wysyłają wiadomość prywatną do Prowadzącego konkurs ( successful ) wraz ze swoim loginem/mailem do konta Betfan. Nagrody zostaną przyznane w ciągu kilku dni po zebraniu wszystkich danych od zwycięzców.
Postanowienia końcowe
1. Przed przystąpieniem do zabawy należy zapoznać się z Regulaminem, gdyż każdy Uczestnik potwierdza zapoznanie się z jego treścią w momencie zapisów.
2. Wszelkiego rodzaju próby oszustwa i nieuczciwej gry (przede wszystkim typowanie z różnych kont) będą skutkowały wykluczeniem z konkursu i okresowym banem na Forum.
3. Prosimy o uważne sprawdzenie typu przed wysłaniem. Zablokowana jest samodzielna edycja wpisów. Stąd przed wysłaniem posta prosimy o upewnienie się, że typ został napisany właściwie.
4. W przypadku oczywistych pomyłek (np. przegapienie odpowiedzi na jedno z pytań), dopuszcza się (w ciągu godziny od wstawienia typów) wysłanie prośby o edycję posta w dziale "Problemy, pytania, zgłoszenia błędów" o poprawienie typu. W takich sytuacjach zostanie ona rozpatrzona pozytywnie. Nie będą zaś uwzględniane prośby o poprawienie typów, które wystosowano na zasadzie rozmyślenia się/zmiany decyzji co do typu, oraz o ewentualne dodanie kuponu.
5. W sytuacjach spornych lub nieuwzględnionych w niniejszym regulaminie decydujące zdanie ma opiekun konkursu ( successful ).
6. Gramy fair play. Grunt to zdrowa rywalizacja!
7. Prowadzący zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. O wszelkich zmianach Uczestnicy będą informowani w temacie: Problemy, pytania, zgłoszenia błędów.
Powodzenia!
Załączniki
-
47,6 KB Wyświetlenia: 4
Ostatnia edycja: