Dalej bez sensu pytanie. Jak grać w ruletkę, no ludzie... Ale ok, widzę, że nie macie żadnej wiedzy na ten temat, to powiem w skrócie od początku. A więc jeśli chcecie urządzić sobie turniej potrzebujecie kogoś, kto będzie krupierem. Krupier musi przyjąć każdy zakład jaki zażyczą sobie inni gracze, pod warunkiem, że mieści się on w limicie stołu. Limit stołu od góry ustalona kwota minimalna i maksymalna, np pozwala się graczom na różne zakłady od 1 euro do 50 euro. Krupier musi przyjąć każdy zakład i w momencie, kiedy któryś gracz dobrze wytypował zakład krupier zobowiązany jest wypłacić mu wygraną. Do zadania krupiera należy też zakręcanie kołem oraz wpuszczanie kulki w ruch w przeciwną stronę niż kręci się koło. Kiedy zatrzyma się kulka, krupier stawia na owej liczbie statyw informujący, że wszystkie zakłady związane z tą liczbą wygrywają, reszta zabierana jest przez krupiera.
Na co mogą stawiać gracze?
1. Równa kwota/even- jest to obstawienie koloru czerwonego lub czarnego (RED, BLACK), liczb z przedziału 1-18 lub 19-36, liczb parzystych lub nieparzystych (EVEN, ODD). Gracz, który poprawnie wytypował zakład otrzymuje wygraną 1:1, czyli np. jeśli obstawił 1 zł wygrywa 1 zł oraz otrzymuje zwrot stawki, razem otrzymuje 2 złote
2. Tuziny, kolumny (DOZEN, COLUMN)- zarówno kolumn jak i tuzinów są 3. Tuziny to liczby z przedziału 1-12, 13-24, 25-36 ale zawierane w jednym prostym zakładzie bez konieczności obstawiania każdej liczby osobno. Po prostu jeden żeton na pierwszy tuzin i wszystkie liczby z przedziału 1-12 wygrywają. Kolumny, inaczej słupki z góry do dołu. Początek kolumny to 1 a koniec 34, następna kolumna to 2-35, trzecia 3-36. Zasada działania podobna jak w tuzinach, jeden żeton i wszystkie liczby z danej kolumny wygrywają. Wygrane wypłacane są w stosunku 1:2, czyli jeśli gracz obstawił jakiś tuzin za 1 zł i wygrał, otrzymuje wygraną 2 zł plus zwrot stawki, razem 3 złote.
3. Sixline: to połączenie 6 liczb w kupie, np liczby 1-6 czy też 4-9. Wygrana rozliczana jest 1:5 czyli jeśli gracz obstawił 1 zł wygrywa 5 zł plus zwrot stawki, razem 6 zł.
4. Street: to trzy kolejne liczby, np liczby od 1 do 3 czy też od 4 do 6. Wygrana rozliczana jest w stosunku 1:11, czyli jedenastokrotność stawki plus jej zwrot, razem przy obstawieniu jeden zł otrzymuje z powrotem 12 zł.
5. Róg: czyli 4 liczby w obrębie połączenia. Przykład rogu to liczby 1,2,4,5 czy też 5,6,8,9 (razem na planszy tworzą one róg). Wypłata 1:8 (czyli łącznie 9).
6. Split: dwie dowolne, stojące obok siebie liczby, np 1 i 2 czy też 1 i 4. Wygrane są w stosunku 1:17 (czyli łącznie 18).
7. Liczba: obstawienie konkretnej liczby, największe ryzyko, ale i największa wygrana w razie szczęścia, bo aż 1:35 czyli z obstawionej złotówki dostajemy z powrotem 36 zł. Obstawiać można wszystkie liczby, w tym zero.
Zero: to liczba, która nie posiada żadnej wartości względem zakładów zewnętrznych, czyli np obstawianiu kolorów. Jeśli padnie zero gracze obstawiający kolumny, tuziny, kolory, 1-18 itd, itp przegrywają, wygrywa krupier (
kasyno). Zero można obstawiać tylko w postaci Splitu (dwie liczby, czyli 0-1, 0-2 oraz 0-3), nietypowego sixline (czyli 0-1-2-3) oraz jako samodzielną liczbę.