>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Pytanie o program komp do zliczania statystyk

enddo 0

enddo

Użytkownik
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy stworzenie/napisanie programu komputerowego który sam zliczał by sumy pkt w koszykówce(mogą być też inne sporty) odnośnie zakładów parzyste/nieparzyste.

1. Było by ciężką praca?
2. Cena takiego programu(nie znam się na pisaniu programów)?
3. Czy dodatkową opcją mogło by być stawianie zakładów u bukmacherów przez ten program


z góry dziękuję ????
 
enddo 0

enddo

Użytkownik
Na niektórych portalach statystycznych masz przecież prezentowane bilanse Odd/Even dla kilku dyscyplin, w tym dla kosza - więc nie wyważaj kolego otwartych ( w tym zakresie ) drzwi ????

Np. tu &gt;&gt;&gt; http://nba.nowgoal.com/cn/SinDou.aspx?SclassID=1&amp;amp;matchSeason=2011-2012



.
Jak stworzylem ten temat i go zaakceptowalem to pomyslalem wlasnie o Tobie Edi, że podasz jakas stronke z tym zwiazanym, lecz nie o to mi chodzi.
Moze faktycznie zle sie wyrazilem chodzi mi aby na stronie bylo pokazane ostanie 3-5-10ostanich meczy z parzyste nieparzyste jako serie;p
 
V 0

virtuso

Użytkownik
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy stworzenie/napisanie programu komputerowego który sam zliczał by sumy pkt w koszykówce(mogą być też inne sporty) odnośnie zakładów parzyste/nieparzyste.

1. Było by ciężką praca?
2. Cena takiego programu(nie znam się na pisaniu programów)?
3. Czy dodatkową opcją mogło by być stawianie zakładów u bukmacherów przez ten program


z góry dziękuję ????
Wiem o co Ci chodzi ale wątpię by ktoś się bawił w napisanie takiego programu
 
yar000 9,6K

yar000

Użytkownik
[...]
3. Czy dodatkową opcją mogło by być stawianie zakładów u bukmacherów przez ten program

z góry dziękuję ????
... a propos &quot;stawiania&quot;, to jeszcze pewnie po flaszkę miałby biegać ;)