>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Pytanie o limity

pielaszyna 14

pielaszyna

Użytkownik
Nie bardzo wiedziałem gdzie spytać także jako sam jestem początkujący zdecydowałem się tutaj. Głównie mi chodzi jak wygląda mniej więcej sprawa z limitami u bukmacherów? Bo kilka razy widziałem jak ktoś o tym wspomniał i czy w praktyce tutaj komuś się to zdarzyło. I czy ogółem ktoś z was miał problemy z bukiem z powodu np dużej wygranej lub ,że grał np ciągle &quot;to samo&quot;? Z góry dziękuje ????
 
delikwent 36

delikwent

Użytkownik
witam kolego, wystarczyło 2minuty przeszukac forum i znalazłbyś interesujące Ciebie odpowiedzi na zadane tu pytania. mogłes chociaz napisać jakie to wg Ciebie są duże wygrane i co oznacza granie ciągle &quot;to samo&quot;? jeśli chcesz budować swoj bankroll graniem &quot;na to samo&quot; ( nie wiem czy dobrze sie domyslam ) to szybciej skonczysz niz zacząłeś. widzisz buk moze Cie zlimitowac za granie surebetami ( to tez jest na forum ), polecam Ci buka bet365 i Unibet gdzie mozesz grać na prawde za duze stawki a nikt Ci nie narzuci zadnych limitow jak i nie bedziesz miał problemów z wypłatami ???? pozdrawiam i korzystaj z opcji szukam
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
naajlepszyy 13

naajlepszyy

Użytkownik
A ja tu na forum, nie mając jeszcze konta, czytając Dyskusje na Tematy Bukmacherskie dowiedziałem się że na Bet365 zdarzają się limity częściej niż mogłoby się wydawać i najlepszą opcją na unikanie limitów są buki azjatyckie. Na własnej skórze tego nie testowałem więc uciąć ręki sobie nie dam, nawiązuje tylko do buków azjatyckich ponieważ o nich udało mi się tu na forum usłyszeć w samych superlatywach jeśli chodzi o limity.
 
pielaszyna 14

pielaszyna

Użytkownik