>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Proxy / Vkontakte

sawas 27

sawas

Użytkownik
Zapewne są osoby na forum, które mają kolegów/koleżanki/rodzinę w Rosji czy nawet całym byłym ZSRR (gł. Białoruś i Ukraina). Odpowiednikiem &quot;naszej-klasy&quot; czy bardziej &quot;fotki&quot; jest u nich m.in. serwis Vkontakte.ru . Są inne, np. Odnoklassniki, ale mnie interesuje tylko Vkontakte.
Admini z tego serwisu (ponoć z racji wielu ataków ze strony polskich użytkowników) zablokowali niektóre adresy IP, w tym mój 77.253.xxxx
Żeby wejść na Vkontakte muszę korzystać z bramek proxy - najczęściej używam adresów z tej strony: http://www.samair.ru/proxy/ . Nie znam się na tym - jedynie tyle, co wyczytałem w necie próbując rozwiązać ten problem. Więc szukam takiego adresu wśród tych proxy, który jest niezablokowany na Vkontakte po czym mogę w miarę normalnie korzystać z tego serwisu, ale gdy chcę wejść z tego samego proxy na drugi dzień to już oczywiście nic nie działa..
No więc zwracam się do kogoś, kto jest bardziej obeznany w tym temacie - jak obejść te ruskie zabezpieczenia? Jakieś dobre, trwałe proxy czy coś, nie wiem..
 
bad-motherfucker 0

bad-motherfucker

Użytkownik
malo z******ch ryjow masz na fotce?
malo z******ch ryjow masz na fotce?
leże .... ahahah
sorry za OT ale nie mogłem :mrgreen:
malo z******ch ryjow masz na fotce?
A wiesz, że tym zdaniem mogłeś obrazić kogoś bardzo mi bliskiego? Pomyśl trochę zanim cokolwiek napiszesz..
Kiedyś korzystałem z sieci TOR aby mieć dostęp do amerykańkich serwisów, może tobie też pomoże, poczytaj tu: http://www.torproject.org/index.html.pl
Spróbuję ;) Dzięki ????
Witam
Chce wyplacic kase z expekta sposobem karta kredytowa/debetowa. Tym samym sposobem wplacalem kase.
Na 1 stronie tego tematu pisze ze: &quot;minimalna kwota wypłaty tym sposobem to 4zł&quot;