>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Problem ze złożeniem zakładu

K 10

kgmarcin

Użytkownik
Witam. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem, ale jeżeli tak nie jest to wychodzi na to, że cała ta firma Betfair to jedna wielka porażka???? . Chciałem puścić kupon (Multizakład), na którym miał się znaleźć Ruch Chorzów z Polonią Bytom oraz Korona Kielce z Wisłą Kraków. Wchodzę więc w tym celu w Multizakłady, po kolei wybieram ligę itp. i na liście widnieją mecze z piątku i soboty, bez niedzieli :? na sobotniej liście brakuje meczu Korony z Wisłą.
screen http://min.us/lmGe8g
Myślałem, że w ogóle nie ma możliwości obstawieniu tych meczy, ale jak wchodzę w pojedyncze zakłady to bez problemu wyświetlają się wszystkie mecze. Podobna sytuacja jest podczas próby obstawienia (czerwonej kartki, liczby goli etc. ) Na pojedynczych zakładach wszystko bez problemu można obstawić natomiast na Multi tylko 1, X lub 2. Może mi ktoś wyjaśnić co robię źle ? A może to wina ich systemu?
Btw. Ma ktoś może kontakt do tej całej śmiesznej firmy ? Nie rozumiem jak można nie mieć Live supportu oraz podanego e-maila na stronie..
 
G 30

gareth

Użytkownik
Ma ktoś może kontakt do tej całej śmiesznej firmy ? Nie rozumiem jak można nie mieć Live supportu oraz podanego e-maila na stronie..
Nie pomogę Ci w problemie bo nie znam się na multi zakładach, ale chciałbym się odnieść do powyższego zdania.
Betfair ma moim zdaniem najlepszy support ze wszystkich buków. Wiem coś o tym. Najłatwiej jest do nich zadzwonić. Są bardzo pomocni.
E-mail masz podany oczywiście na stronie (w zakładce &quot;About Us&quot; i dalej &quot;Contact Us&quot;) i to ślicznie ładnie. Możesz jeszcze szybciutko wejść na forum i zadać pytanie do serwisu Betfair. Mają swoją kategorię. Dział jest monitorowany non stop choć odpowiedzi możesz nie dostać od razu gdy jest wiele pytających.
Wszystko to opieram na doświadczeniu z wersją brytyjską. Nie wiem czy da się po naszemu, ale czasy takie że trzeba się uczyć języków obcych.

Aha. Nie bierz nic do siebie. Pewno jesteś zdenerwowany i rozumiem ciebie. Ja mam to samo z Ebay. Popierdzielona strona i ciągle muszę do nich dzwonić (ale można sobie pogadać z Amerykankami, zajebisty akcent). Ja bardzo cenię sobie betfair. Długa historia.
 
J 18

_jarl_

Użytkownik
Betfair jest giełdą zakładów i ze swojej natury najlepiej nadaje się do zakładów pojedynczych. Jeśli grasz single to oferta jest naprawdę dobra, ale na zakłady akumulowane zawsze jest bardzo ograniczona. Jeśli koniecznie chcesz dawać na kupon więcej niż jedno zdarzenie to spróbuj innych bukmacherów (nie giełdy i nie azjatyckich).
 
K 10

kgmarcin

Użytkownik
Dzięki za odpowiedzi. Zdecydowałem się tylko i wyłącznie na tego buka ze względu na zwrot 30 Euro w przypadku 1-szej przegranej. Otrzymałem także odpowiedź od supportu :
Drogi Marcinie,
Dziękujemy za nadesłany email.
Właśnie otrzymaliśmy informację, iż niedzielne mecze Ekstraklasy będą dodane w przeciągu następnych dwóch godzin.
Jednocześnie informujemy, iż w Multizakładach nie możan obstawiać na czerwone kartki czy dokładny wyniki. W Multizakładach dostępne są jedynie kursy meczu i powyżej/poniżej 2.5 gola.
Aby uzyskać więcej szczególowych informacji prosimy o kontakt na poniżej podany email/adres.
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta Betfair
Co do wypowiedzi użytkownika Gareth nie zgadzam się z opinią, że Betfair ma najlepszy support. Widocznie grałeś tylko w kilku bukach ;) Wystarczy przykład Betsafe, gdzie jest LiveSupport oraz w przypadku odpowiedzi na maila dłuższej niż 15 minut, otrzymujesz 30 zł .
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
przypadku odpowiedzi na maila dłuższej niż 15 minut, otrzymujesz 30 zł .
Równie dobrze mogliby obiecywać spotkanie z Yeti. Multum osób czekało znacznie dłużej na odpowiedź i zawsze znajdował się jakiś powód, żeby pieniędzy nie wypłacić. A to nie dostali maila lub dostali go z opóźnieniem, a to mieli problemy techniczne, a to pytanie z maila nie kwalifikowało się do gwarancji.

W jednym zdaniu mowa o tym, że gwarancja obowiązuje 24/7, a w kolejnym okazuje się, że tylko w godzinach pracy supportu (pon-pt 11.00-1.00).
 
Do góry Bottom