nalokson
Użytkownik
Witam
Od dłuższego czasu strona Expekt (ani żadna jej podstrona) nie otwiera mi się w telefonie komórkowym. Jest to o tyle dziwne, że każda inna strona (o wiele bardziej zaawansowana technicznie) otwiera mi się bez żadnego problemu. Na komputerze stacjonarnym problem nie występuje. Pisałem w tej sprawie do Expekt - przesłali problem do działu technicznego, ale na razie nie widzę odzewu. Co pawda polecili mi zaktualizować przeglądarkę itp, ale... przeglądarkę mam najnowszą (Opera), telefon Nokia 500, sieć Orange (ale nie wchodzę na internet przez Orange, a przez wifi). Zresztą czy to możliwe, że problem leży po stronie mojego telefonu, skoro... KAŻDA (mobilna i niemobilna) inna strona się otwiera szybko i bezbłędnie właśnie oprócz Expekt?
Z technicznego punktu widzenia wygląda to tak, że strona w ogóle się nie potrafi załadować - tak jakby nie było internetu.
W związku z tym chciałbym spytać czy ktoś spotkal się z podobnym problemem oraz jak temu zaradzić?
Od dłuższego czasu strona Expekt (ani żadna jej podstrona) nie otwiera mi się w telefonie komórkowym. Jest to o tyle dziwne, że każda inna strona (o wiele bardziej zaawansowana technicznie) otwiera mi się bez żadnego problemu. Na komputerze stacjonarnym problem nie występuje. Pisałem w tej sprawie do Expekt - przesłali problem do działu technicznego, ale na razie nie widzę odzewu. Co pawda polecili mi zaktualizować przeglądarkę itp, ale... przeglądarkę mam najnowszą (Opera), telefon Nokia 500, sieć Orange (ale nie wchodzę na internet przez Orange, a przez wifi). Zresztą czy to możliwe, że problem leży po stronie mojego telefonu, skoro... KAŻDA (mobilna i niemobilna) inna strona się otwiera szybko i bezbłędnie właśnie oprócz Expekt?
Z technicznego punktu widzenia wygląda to tak, że strona w ogóle się nie potrafi załadować - tak jakby nie było internetu.
W związku z tym chciałbym spytać czy ktoś spotkal się z podobnym problemem oraz jak temu zaradzić?

