Witam.
Mam problem z doładowaniem konta. Zrobiłem przelew i za kilka minut przyszedł email od transferuj.pl:
'Wykryto przychodzącą płatność tytułem XXX(nr ref. xxx) na kwotę xxx zł dla Fortuna zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. w dniu 2015-08-08 10:45:39. Wpłata nie została przyjęta z powodu niezweryfikowanego numeru konta nadawcy dla podanego tytułu płatności. Środki zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych.''
Sprawdziłem wszystko się zgadza. Tytuł, numery kont itp
Mam problem z doładowaniem konta. Zrobiłem przelew i za kilka minut przyszedł email od transferuj.pl:
'Wykryto przychodzącą płatność tytułem XXX(nr ref. xxx) na kwotę xxx zł dla Fortuna zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. w dniu 2015-08-08 10:45:39. Wpłata nie została przyjęta z powodu niezweryfikowanego numeru konta nadawcy dla podanego tytułu płatności. Środki zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych.''
Sprawdziłem wszystko się zgadza. Tytuł, numery kont itp