flash juz zainstalowany, java również. ciasteczke również wyczyszczone. ściągam nowy IE.Szanowny Panie, prosze usunac wszystkie tymczasowe pliki cookie z Pana komputera, po czym wylaczyc go i wlaczyc, problem powinien zniknac, jezeli nie, prosze sprawdzic ustawienia przegladarki, byc moze Pan dysponuje starsza wersja i stad takie klopoty, zalecamy korzystanie z najnowszej wersji np. ie 7.0 sp1. do pobrania z windowsupdate.microsoft.com
Prosze takze sprawdzic, czy przegladarka obsluguje polaczenia szyfrowane SSL.
Mozliwe rowniez, ze wersja Flash jaka Pan posiada w swoim komputerze, rowniez nie jest najnowsza wersja, polecamy skorzystanie i pobranie nowszej wersji z tego linku:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgiP1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=English
Prosze rowniez sprawdzic czy ma Pan zainstalowana najnowsza wersje oprogramowania Java, do pobrania ze strony: http://www.java.sun.com http://www.java.com/en/index.jsp
W zasadzie napisał wszystko :Nic nie napisałeś...
Czyli wewnętrzny błąd serwera, który może wynikać z wielu przyczyn, podstawowe kroki - wyczyścić cache przeglądarki, zresetować ją, oprogramowanie bezpieczeństwa na chwilę wyłączyć z działania (wszystkie procesy w menedżerze zadań tej aplikacji). Gdy program wyłączony, wtedy zresetować przeglądarkę i spróbować jeszcze raz.Application Error (500)
No bo to są właśnie podawane kody błędu, które dają ogólny obraz problemu, a potem trzeba dochodzić przyczyny. Na pamięć wszystkich kodów nie znam, ale od tego są zbiory internetowe.Wywnioskowałeś to z tego: "Application Error (500)"?
Bo to jest taka standardowa odpowiedź, gdyż dużo błędów wynika z powodu użytkownika, więc jednak wypada na początek właśnie sprawdzić swoją stronę, przeglądarka, opr. anty. itd. I pewnie support na początek nawet nie patrzy na kod błędu, tyko wysyła formułkę a jeśli dalej nic, to wtedy przekazują problem dalej do odpowiednich służb.Skoro wina leży po stronie expekta to widać, że tę formułkę z Javą, ciasteczkami itd. wysłali na zasadzie "odwal się". Nieważne pewnie co by napisał i tak by dostał kolega taką samą odpowiedź... trochę słabo... :-?
????Poland - Support
do mnie
pokaż szczegóły 12.11 (2 dni temu)
Witam serdecznie,
Pana konto gracza zostalo zamkniete juz zgodnie z Pana zyczeniem.