Itan, też mam taki problem tylko pierwszy raz wpłacałem na MB.Wpłaciłem 21 czerwca i czekam dalej, po 5-6 dniach wszedłem w "Centrum obsługi klienta" --> "wpłaty" -->"Wpłaty przelewem bankowym" --> "Zleciłem przelew bankowy na moje konto Moneybookers , lecz pieniądze jeszcze nie wpłynęły" i tam wypełniłem formularz, przysłali mi o to takiego maila:
Dziękujemy za napisanie do Centrum obsługi klienta Moneybookers.
Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale dokonanego depozytu. Po skontaktowaniu się z odpowiednim działem będziemy mogli zaksięgować Pańską transakcję na naszym portalu jak najszybciej.
Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie Moneybookers a następnie przejść do zakładki „Pomoc drogą elektroniczną” > „Konto/bezpieczeństwo'”> „Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów”. Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to xxxxxxxxx. Po otrzymaniu niezbędnych informacji postaramy się rozwiazać problem najszybciej jak to tylko możliwe.
Wysłałem im dokumenty 28 czerwca ale dalej nie dostałem odpowiedzi, powoli zaczynam się denerwować, ponieważ czekam już na wpłatę prawie 2 tygodnie.