>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Problem z wpłatą

arestides1 0

arestides1

Użytkownik
Witam
Dziś o godzinie 10.37 zleciłem wpłatę na moje konto Moneybookers w wysokości 40.80 zł. Problemem jest fakt że miałem do zapłaty 40.36 zł. Pieniądze nie doszły i nie wiem czy wogóle dojdą. Czy miał ktoś podobny problem ? Co mam zrobić w takiej sytuacji ?
 
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
A skąd dokonałeś wpłaty, z banku, poczty, bukmachera?
Przelew międzybankowy nigdy nie dojdzie w kilkadziesiąt minut.
 
S 42

szuwi1

Użytkownik
Ogolnie chyba jakas lipa jest z wyplatami z MB na konto bankowe. Jakas awaria podobno jest, maja problemy techniczne. Ja zlecilem wyplate w srode i do tej pory jej nie otrzymalem, a zawsze byla na drugi dzien, a nawet tego samego.
 
arestides1 0

arestides1

Użytkownik
Marcin pomógł mi we wszystkim. Sprawnie i szybko kasą na koncie się znalazła. Dziękuję jeszcze raz za pomoc Marcinie.
 
mietek_rzul 3

mietek_rzul

Użytkownik
ja mam problem taki że wpłaciłem na poczcie kasę na moneybookers w piątek 18.06 i do tej pory jej nie ma a minął już cały tydzień, czy wie ktoś co się mogło stać ?
 
mietek_rzul 3

mietek_rzul

Użytkownik
napisałem nie ma odpowiedzi :;/:
że się tak zapytam co mam wpisać w &quot;nazwa banku wysyłającego&quot; itd jak wpłacałem na poczcie ?? Proszę o odpowiedź.

 
radzio_xp 311

radzio_xp

Użytkownik
Mam trochę inny problem, ale nie chce zakladać nowego wątku - ładnych parę razy wpłacałem kasę na mb i zawsze robiłem to na jeden nr konta, który mieli w niejakim BRE Banku. Przedwczoraj wpłaciłem jakieś grosze z konta, ale dziwnie długo szły, więc postanowiłem wejść na konto mb i sprawdzić o co k&#39;mon. Tam dopiero zobaczyłem, że zmienili bank i nr konta na który należy dokonywać wpłat. Czy w takim razie moja pieniądze do nich dotrą? Nie wiecie czy tamto konto jest jeszcze dla tej firmy aktywne? Niby chodzi o głupie pięćdziesiątkilka złotych, ale szkoda je tak głupio stracić... :|
 
mietek_rzul 3

mietek_rzul

Użytkownik
Mi na maila takie coś odpisali:
&quot;Informujemy, iz czasowo mamy problem techniczny z zaksiegowaniem środków wplaconych na nasze konto bankowe w banku Bre.&quot;
i też czekam w hu.... i jeszcze dłużej
 
itan 21

itan

Użytkownik
Witam wszystkich,mam problem z wpłatą na konto.Na początku czerwca wpłacałem i wszystko po 1 dniu doszło,a teraz od 23 czerwca czekam,bank wysłał a kasa nie dotarła.Dzisiaj zauważyłem że zmienili konto,i co teraz z moją kasą,przepadła ,gdzie się z tym udac ,może ktoś wie??
 
strikeforce 0

strikeforce

Użytkownik
Itan, też mam taki problem tylko pierwszy raz wpłacałem na MB.Wpłaciłem 21 czerwca i czekam dalej, po 5-6 dniach wszedłem w &quot;Centrum obsługi klienta&quot; --&gt; &quot;wpłaty&quot; --&gt;&quot;Wpłaty przelewem bankowym&quot; --&gt; &quot;Zleciłem przelew bankowy na moje konto Moneybookers , lecz pieniądze jeszcze nie wpłynęły&quot; i tam wypełniłem formularz, przysłali mi o to takiego maila:
Dziękujemy za napisanie do Centrum obsługi klienta Moneybookers.
Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale dokonanego depozytu. Po skontaktowaniu się z odpowiednim działem będziemy mogli zaksięgować Pańską transakcję na naszym portalu jak najszybciej.
Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie Moneybookers a następnie przejść do zakładki „Pomoc drogą elektroniczną” &gt; „Konto/bezpieczeństwo&#39;”&gt; „Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów”. Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to xxxxxxxxx. Po otrzymaniu niezbędnych informacji postaramy się rozwiazać problem najszybciej jak to tylko możliwe.
Wysłałem im dokumenty 28 czerwca ale dalej nie dostałem odpowiedzi, powoli zaczynam się denerwować, ponieważ czekam już na wpłatę prawie 2 tygodnie.
 
itan 21

itan

Użytkownik
Po kontakcie z centrum obsługi i wysłaniu skanu wpłaty zaksięgowali mi tą kasę,9 dni to nie 5,ale przeprosili za to.
 
Do góry Bottom