Witam.
Mam problem podobny trochę do moich przedmówców. Mianowicie przestała działać mi stronka bet365. Strona ładuje się,ale tak jakby bez flasha. O dziwo mimo faktu, że nic nie instalowałem chwile wcześniej strona działała poprawnie.
Nie mogę się zalogować, przeinstalowanie flasha, zmiana przeglądarki i reset routera nie pomogły, inne stronki działają dobrze, co powinienem zrobić? Przez telefon stronka ładuje się normalnie ale przy logowaniu pojawia się komunikat " Nie możemy rozpoznać Twoich danych" Nie mogę też połączyć się z supportem, próbując wejść przez Usługi --> Pomoc pojawia się nowe okno po czym tak jakby zmieniany jest adres na
http://localhost/ i nie mogę się połączyć.
----------------------------------------------------------------------------------------
e.
Problem udało się rozwiązać.
Wygoglowałem stronę:
http://help.bet365.com/pl/contact
Rozpocząłem czat jako nowy klient (próbując rozpocząć czat jako klient mający konto byłem przekierowywany na localhost i dupa)
Po rozmowie na czacie wszystko zaczęło działać. Zapytałem co było przyczyną tych problemów usłyszałem tylko:
" Kiedy próbuje Pan wejść na daną stronę na komputerze jest to realizowane za pomocą wielu różnych serwerów w celu zlokalizowania odpowiedniego adresu. Czasami połączenie może zostać zerwane pomiędzy tymi serwerami co powoduje ten problem." "Nasza strona działa prawidłowo. Połącznie między Serwerami, za pomocą których jest Pan przenoszony na naszą stronę mogą czasami być przerwane."