>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Problem z wejściem na strone

P 0

piotrek421

Użytkownik
Od kilku dni nie moge wogule wejść na strone Expekt.com Za każdym razem wyświetla mi się takie coś

As you might be aware of the Dutch lower court has ordered one of our competitors to seize to offer its services to residents of the Netherlands. Expekt.com completely disagrees with this decision which we belive is wrong in its interpretations of the laws and against the most fundamental ideas of the European Union. This is indeed also the opinion of the Advocate General of the European Court of Justice.
Expekt.com has decided to temporarily stop offering our services while these unclarities are beeing sorted out, which we belive will be done very shortly.
This means that you as a customer can still use our free service and you can of course deposit or withdraw money as usual.
We are sorry for the inconvenience that this might cause you. We will of cause act to prevent this unjustice and will keep you informed of the progress.
Best Regards
Per WiderstrĂ&amp;para;m
CEO
Expekt.com

Dodam że prubowałem z wszystkich znanych mi przeglądarek internetowych. Nie pomogło również formatowanie dysku. Prosze o pomoc bo już naprawde nie wiem co mam zrobić.

Z góry dzięki za odpowiedź.

R 0

robert-20790

Użytkownik
Przeciez caly szkielet expektu jest chyba z X wieku. Jedyna jaka zmiana tam zaszla to oprawa graficzna i tylko na glownej stronie. Zaklady live nadal sa takie brzydkie ze nawet tam nei obstawiam.
Czesto w expekt strona wyswietla sie w bledach czy to iexplorer czy opera i firefox.

piotrek2222 0

piotrek2222

Użytkownik
Włąśnie teraz sie psuje:/

Pewnie myślą cwaniaki jak moje kupony wygrane przekręcić ????

(tożart niech pan expert się nie oburza ????

endriu19 0

endriu19

Użytkownik
przeważnie to ja nawalałem na stronkę ale od tego czasu, około miesiąca nie mam żadnych problemów, może to zależy od przeglądarki, ja mam najnowszego firefox i wszystko jest extra :-D

Do góry Bottom