mam przedłużyłem umowę z 512kb/s na 1mb/s od 1grudnia zmiana miała nastąpić miałem wtedy zrestartować modem i powinno być ok jest 6 i żadnej poprawy nie ma ktoś wie o co może tu chodzić?
dzwoniłem nastepnego dnia mowia ze naprawia w ciagu najblizszych chwil i przepraszaja potem powiedzieli ze naprawione zebym modem zrestartowal no i znowu to zrobilem dalej dupa. Nie wiem moze zle go restartuje ale chyba wyjecia zasilacza z gniazdka nie mozna spieprzyc(za przeproszeniem)
W takiej sytuacji nie ma co się czaić tylko należy się wybrać do najbliższego biura klienta i tam postawić sprawę jasno, ze ciebie to nie obchodzi tylko chcesz mieć 1 mb i tyle, nie ma co się z nimi bawić.
W takiej sytuacji nie ma co się czaić tylko należy się wybrać do najbliższego biura klienta i tam postawić sprawę jasno, ze ciebie to nie obchodzi tylko chcesz mieć 1 mb i tyle, nie ma co się z nimi bawić.
Ja mam sytuacje ze z 1MB na 2MB mialem przejsc 1listopada bylem juz u nich 3 razy oczywiscie mowili ze jutro juz bedzie ???? . jest 7 grudnia a ciagle mam 1MB. nastepnym razem jak pojde to bede chcial sie umowic z wiceprezesem na spotkanie, ponoc przyjmuje we wtorki. Wtedy mu wygarne za co ja place!!!
ja dzownilem dzis i powiedzieli mi ze nie zmienili bo czegos tam nie wstukali itp a jak bylem bylem w biurze uprzejma pani mowila ze wszytsko jest juz zrobione jutro ide jeszcze ja place ja wymagam