nie daje szans na odwrót. Nie bez powodu podkreśliłem jedno ze słów, bo właśnie trafiłeś do tej licznej grupy. Następny odcinek oszukanych multikont/kont na zwierzęta w Expekt&Betclic pewnie niedługo.Dramat z tymi Polakami.
Z tego wynika, że na jeden budynek mieszkalny przypada tylko jeden gracz. Hehe, nieźle ????Sieć w bloku czy budynku ma jeden adres IP i widać jakiś sąsiad grał. Proste.
nas oszukasz, matke oszukasz, bukmachera czasem Ci sie uda też oszukać, ale siebie przecież nie oszukasz, więc po co dalej ciągniesz temat ?To Wy wymyślacie jakieś swoje chore teorie, dlatego tu robi się komedia. Ja wam opisałem sytuacje a Wy w zwiazku że mam liczbę 96 w nazwie, to robicie ze mnie gówniarza. Rozumiem, że gdybym miał liczbę 26, to miałbym wtedy 90 lat i też byłbym kłamcą? W regulaminie nie ma nic na temat jednego konta na jedno IP, chyba że jeśli chodzi o bonus, z którego nie skorzystałem. Coś tu jest dalej niejasnego? Prosiłem tylko o radę, co mogę dalej z tym fantem zrobić, a tu nagle dzieciarnia się zleciała i robi jeden wielki sajgon. Pozdrawiam tych, którzy serio chcą mi pomóc.
Słowo klucz: jeśli. To jest po pierwsze. Po drugie - warto jeszcze pomyśleć, czy na pewno pisze tak, jak było (jest naprawdę).Jeśli nie korzystał z bonusu to jakie znaczenie ma czy jego syn, ojciec, brat czy dziadek mieli konto? Nie twierdzę że nie było tutaj wałka, ale admin nie bardzo wyjaśnił sprawę.
Edit: napisałem również do sportsbookreview. Będę szukał pomocy wszędzie gdzie się da, bo ja wiem, że nie złamałem regulaminu i nie dam się zwyczajnie okradać.Fajnie, że jednak jest tu ktoś kto gada z sensem ???? Wysłałbym historię moich zakładów, jednak nie mogę bo KONTO ZAMKNIĘTE.
Napisałem do mga, opisując całą sytuację. Mam nadzieję że oni pomogą, ale będę musiał trochę poczekać na to, aż odpowiedzą.
Gdybym pierwszy zakład przegrał, a ze zwrotu wygrał to już dawno byłoby to wyjaśnione ze względu mojego IP, z którego ktoś już najwidoczniej korzystał i temat bym zamknął.
W ostatnich wiadomościach, jakie do mnie pisali to wklejali mi tylko regułki, że na jeden adres IP przypada jeden Cashback. Na tłumaczenie, że z bonusu nie skorzystałem i żądałem otwarcia konta, odpisali "Uprzejmie informuję, iż tak jak pisaliśmy w poprzednich wiadomościach do Pana, konto zostało zamknięte przez nasz Dział Bezpieczeństwa na stałe, bez możliwości ponownego otwarcia"
Czuję się jakbym pisał z komputerem...