Witam
Zleciłem 10 października 2011 wypłatę w Betsson na konto bankowe kwoty ok 2 tys zł. Ostatni raz wypłacałem w maju 2011. Otrzymałem e-mail:
"
Dziękujemy za wybranie Betsson. Nasza firma zobowiązana jest przez Lotteries and Gaming Authority (firma która wydała naszą licencję) aby zweryfikować tożsamość oraz adres zamieszkania naszych klientów. W związku z tym prosilibyśmy o załączenie wymaganych dokumentów, używając naszej bezpiecznej formy załączania dokumentów online.
Wszystkie wymagane przez nas dokumenty widoczne są w zakładce „Moje konto” a następnie „Wyślij dokument”. W tej zakładce znajdziesz więcej informacji na temat tych dokumentów oraz procesu weryfikacji. Kliknij na „Wymagane dokumenty” (czerwone) lub „Wyślij pliki do zatwierdzenia” (zielone) aby wyświetlić listę dokumentów oraz załączyć je bezpośrednio do naszej bezpiecznej bazy danych.Dzięki temu, że dostarczysz nam wszystkie wymagane dokumenty, upewnisz się że przyszłe Twoje wypłaty nie będą opóźnione. Jeżeli nie otrzymamy wymaganych dokumentów w ciągu 48 godzin od momentu wysłania tego maila, zlecona wypłata
zostanie anulowana i środki zwrócone na konto gracza.
"
więc zalogowałem się na swoje konto aby załączyć dokumenty. Niestety podstrona dla dokumentów jest niedostępna (przekroczono limit czasu połączenia). Napisałem do Betsson trzy e-maile oraz rozmawiałem z
live chatem, treść:
10/12/2011 08:41:26PM
System: "Witamy w Obsłudze Klienta Betsson."
10/12/2011 08:41:41PM
Sesja rozpoczęta przez agenta (Klaudia)
10/12/2011 08:41:41PM
Ja: "Witam Brak dostępu do Państwa serwera du.betsson.com uniemożliwia przesłanie dokumentów do weryfikacji konta i wypłaty środków."
10/12/2011 08:43:04PM
Agent (Klaudia): "Witam"
10/12/2011 08:45:45PM
Ja: "Powyżej opisana sytuacja trwa już drugi dzień."
10/12/2011 08:46:20PM
Ja: "Dostęp do serwera wpłat jest bezproblemowy."
10/12/2011 08:46:32PM
Agent (Klaudia): "muszę to sprawdzić"
10/12/2011 08:47:13PM
Ja: "Pracuję dla banku jako informatyk i podchodzę do tego od strony technicznej ???? "
10/12/2011 08:47:34PM
Agent (Klaudia): "rozumiem"
10/12/2011 08:51:35PM
Agent (Klaudia): "może spróbuje pan innej przeglądarki"
10/12/2011 08:52:26PM
Ja: "wysłałem ping do serwera wypłat. Jest on niedostępny."
10/12/2011 08:55:13PM
Ja: "czyli nie da się połączyć za pomocą jakiejkolwiek przeglądarki"
10/12/2011 08:55:35PM
Ja: "i podobnie nie da się załączyć dokumentów"
10/12/2011 08:55:56PM
Agent (Klaudia): "Będę musiała tą sprawęprzesłaćdo działu technicznego"
10/12/2011 08:56:31PM
Ja: "wczoraj i dziś wysłałem e-mail, dotyczący tej sprawy"
10/12/2011 08:57:25PM
Ja: "z opisanym problemem. Będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. We wczorajszym e-mailu otrzymałem
informacje, że w ciągu 48 h powinienem przesłać dokumenty."
10/12/2011 08:59:13PM
Agent (Klaudia): "czy ma pan mozliwosc skorzystania z komputera w innym miescu?"
10/12/2011 08:59:20PM
Agent (Klaudia): "mozliwe ze to problem z siecia"
10/12/2011 08:59:32PM
Agent (Klaudia): "niestety nie mozna teraz przesylac droga mailowa"
10/12/2011 09:01:32PM
Ja: "jutro spróbuję połączyć się za pomocą sieci mobilnych iPLUS-a lub Orange"
10/12/2011 09:01:40PM
Agent (Klaudia): "ok"
10/12/2011 09:01:48PM
Agent (Klaudia): "mozliwe ze siec cos blokuje"
10/12/2011 09:02:03PM
Agent (Klaudia): "a jak sie panu nie uda to przeslemy zapytanie do dzialu platnosci co z tym fantemzrobic"
10/12/2011 09:02:30PM
Agent (Klaudia): "teraz i tak juz dzial platnosci nie pracuje"
10/12/2011 09:03:00PM
Agent (Klaudia): "Czy jeszcze mogęw czymś pomóc?"
10/12/2011 09:03:00PM
Ja: "dziękuję za pomoc"
10/12/2011 09:03:11PM
Agent (Klaudia): "Nie pomogłam zbytnio"
10/12/2011 09:03:25PM
Agent (Klaudia): "ale mam nadzieję że problem uda się rozwiązać"
10/12/2011 09:03:34PM
Ja: "Na pewno ???? "
10/12/2011 09:03:36PM
Agent (Klaudia): "pozdrawiam i życzę miłego wieczoru"
10/12/2011 09:03:37PM
Ja: "Dobranoc"
10/12/2011 09:03:38PM
Agent (Klaudia): " ???? "
10/12/2011 09:03:45PM
Sesja zakończona
Żadnej odpowiedzi na e-maile nie otrzymałem. A strona z załączeniem dokumentów nadal niedostępna. Natomiast gdy się kliknie "Wpłać pieniądze" wyświetlana jest moja ostatnia dyspozycja i zielony napis "Księgowanie wypłaty"
Będę wdzięczny za uwagi i pomoc co zrobić.