>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Pomoc przy tworzeniu programu

G 0

grzesioo1987

Użytkownik
Hej!

Z racji tego, iż nie udzialałem się na forum w postaci topiców/postów - wypada się przywitać - więc witam wszystkich mniej i bardziej zaawansowanych typerów!

Bukmacherką zajmuję się z przerwami od kilku lat, głównie piłką nożną. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie idea stworzenia programu (tudzież algorytmu), który w oparciu o statystyki &quot;wspomagałby&quot; typowanie. Chciałbym też otworzyć portal, za pomocą którego podawane byłyby (bezpłatnie) typy w oparciu o tę analizę.

Spisałem wszystkie swoje pomysły, zacząłem już &quot;coś&quot; tworzyć w arkuszu kalkulacyjnym (na dobry początek) - ale wiadomo, że to nie wystarcza.

Dlatego zwracam się tutaj o pomoc do Was. Jeśli ktokolwiek interesuje się tematyką piłki nożnej, śledzi informacje i nieobce są mu statystyki piłkarskie niech się odezwie. Fajnie byłoby, gdyby znalazła się tutaj też osoba znająca się na bazach danych oraz na programowaniu (chociażby w małym stopniu).

Do sceptyków: wiem, istnieją w sieci już od dawna portale ze statystykami i inne programy, które wspomagają typowanie. Po co więc &quot;marnuję&quot; na to czas? Dla satysfakcji, nabrania doświadczenia oraz stworzenia czegoś fajnego. I własnego. Jeśli ktoś chciałby pomóc w jakimkolwiek stopniu - będę wdzięczny. Oby idea się rozwinęła.

Z góry dzięki za wszelką pomoc i podpowiedzi. ????

Pozdr!
 
M 0

michalos

Użytkownik
Hej!

Z racji tego, iż nie udzialałem się na forum w postaci topiców/postów - wypada się przywitać - więc witam wszystkich mniej i bardziej zaawansowanych typerów!