>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Poker na Telefon ????

spike761 37

spike761

Użytkownik
Witam,

Orientuje sie ktos moze czy jakies pokerroomy oprocz Bwin polecaja sie na telefony...Moze ktos cos poleci dobrego ....a drugie moje takie pytanie czy np. na PDA bedzie mozna grac w pokera...Bo teraz jestem malo na kompie,bo wyjechalem i chcialbym przez cos zaczac pykac sobie ???? ???? Bardzo bylbym wdzieczny za odp ????

Pozdroo,

D 3

donas

Użytkownik
Grałem na PDA w cake poker, ogólnie bardzo fajnie tylko można było grać tylko za kasę a nie turnieje i sit&amp;go, ale teraz może już się zmieniło bo dawno nie grałem.

spike761 37

spike761

Użytkownik
a mam jeszcze pytanie czy np. partypoker albo inny poker pojdzie na windows mobile 6.1 tym nowszym ???? jest to wazne bo mysle sobie takie fajne urzadzenie zakupic i pykac ????

N 0

neeken123

Użytkownik
Poker na komórke
Witam, poszukuje jakiegoś kasyna z możliwością grania przez komórkę w pokera (na prawdziwe pieniądze oczywiście), narazie poznałem bwin i betsson, tylko nie posiadają zbyt dobrych turniejów freeroll. Czy znacie jakieś inne kasyna, gdzie można grać w pokera przez komórkę?

Pozdrawiam

K 84

kpk25

Użytkownik
A czy da się taki pokerroom zainstalować na telefonie który posiada androida? :] Dokladnie na Samsungu Galaxy Mini?

suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Pewnie tak
Informacja z 21.07.2011
Ongame uruchamia oprogramowanie pokerowe dla systemu Android
EGRmagazine informuje, że sieć Ongame uruchamia pokerową aplikację dla systemu Android, a pierwszym poker roomem, który nabył licencję na to oprogramowanie jest Bwin. Klienci będą mogli grać tylko przy jednym stole na stawkach do 3 $ / 6 $ no-limit Hold&#39;em, 5 $ / 5 $ pot-limit Hold&#39;em i
5 $ / 10 $ fixed-limit Hold&#39;em.
Ongame opisuje tę aplikację jako &#39;produkt dla okazjonalnych graczy&#39;, a zatem głównymi odbiorcami mają być osoby grające typowo dla zabawy. Znakomitą wiadomością jest to, że produkt ten nie jest przeznaczony wyłącznie dla użytkowników z Austrii, Francji i Wielkiej Brytanii, jak to ma miejsce w przypadku oprogramowania dla iPhone&#39;ów.
(pokerstrategy)
[URL='http://www.egrmagazine.com/article_images/articledir_3361/1680707/1_feature.png[/img']http://www.egrmagazine.com/article_images/articledir_3361/1680707/1_feature.png[/img[/URL]]
Ongame has launched a cash poker app on the Android, with bwin the first licensee to take the product live.
The launch follows the company’s January’s roll-out of an iPhone client, with bwin again its first licensee, although Android users will not have to go through the device’s ‘marketplace’ to access the new version.This means, unlike with the iPhone product, it is not restricted to the three markets of [B]Austria, France and the UK[/b].
There are no major differences between the iPhone and Android versions, both of which only allow for single-table play, although the new product does allow players to pre-select their actions at the table.
Fredrik Kjell, Ongame’s head of poker, told [I]eGaming Review[/i] that the network hopes to roll out the product with more licensees later this year, although he was unable to disclose any names at this stage.
He also revealed that the network’s developers are “constantly keeping an eye on the tablet market” with the potential for multi-tabling on such devices in mind.
Kjell expressed his confidence that the removal of restrictions on the number of markets will increase player numbers, as will the shutdown of Full Tilt - home to the only other real-money poker product on Android devices.
“If you like playing poker on your phone you have no real alternative to our product and I can see more people playing with Ongame, particularly now we have the Android client which is open to everyone. It’s not even been submitted to the Android marketplace [which means] it’s more or less global for the dot.com environment,” he said.
Currently the Android client only allows no-limit, pot-limit and limit hold’em, with maximum stakes of $3/$6, $5/$5 and $5/$10 respectively, and Kjell believes this suits the casual players at whom it is targeted.
“For me it’s a pure casual player product, primarily because you can only play one table,” he explained, adding that “We’re looking at a lot of different things right now - for example, we’ve only got cash games at the moment and not tournaments.”
He was hopeful the impending sale of the Ongame network would not have an adverse impact on the product, which he described as “an Ongame-driven development [with] an Ongame team”.
“If the new owner wants to change the strategy then anything can happen, but I’m very enthusiastic about the mobile product so far and don’t see any reason why we wouldn’t keep developing our mobile product,” Kjell explained.
With new licensees expected this autumn, and a continued drive towards encouraging more network members to go mobile, Kjell clarified that some members were likely to opt solely for the Android product, some just for the iPhone product, and others for both.
“It depends really on where they have their core business,” he said. “Several of the bigger operators will elect to go for both, although those with focus away from the three markets where we have an iPhone product might just go for Android.”

EGRmagazine.com

K 84

kpk25

Użytkownik
Suchoparek czyli mozna grac tylko przy wyzej wymienionych stolikach tak? A na przykład turniejów multi nie da się grać? :razz:
A wogole to jak to jest? Bo to oprogramowanie łaczy sie z netem, czyli to ciagnie kase za kazdym razem kiedy gram? Chyba za free to jedynie na Wifi nie?
Nie mam pojęcia ????

buk-katowice 59

buk-katowice

Użytkownik
Suchoparek czyli mozna grac tylko przy wyzej wymienionych stolikach tak? A na przykład turniejów multi nie da się grać? :razz:
A wogole to jak to jest? Bo to oprogramowanie łaczy sie z netem, czyli to ciagnie kase za kazdym razem kiedy gram? Chyba za free to jedynie na Wifi nie?
Nie mam pojęcia ????
Ale z ciebie mózg koleś. Jak chcesz Mieć za free? to że grasz freeroll to nie znaczy że za połączenie z internetem nie płacisz! normalnie impulsy nabijane są .

Do góry Bottom