kojocik89
Użytkownik
Witam,
Czy ktoś spotkał się z zawarciem dwóch takich samych zakładów w tym samym czasie (zakład stawiany na żywo)? Dodam, że kupon zawarty został z komputera a nie z aplikacji mobilnej więc nie ma tu mowy o podwójnym kliknięciu. Co najśmieszniejsze otrzymałem taką oto odpowiedz od STS:
Po weryfikacji Pańskiego zgłoszenia przez Dział Techniczny, otrzymaliśmy informację, że zawarte kupony są przyjęte prawidłowo i nie odnotowaliśmy problemów z ich powieleniem. Jeśli mimo to utrzymuje Pan, że zawarte zakłady zostały powielone systemowo może to wynikać z całkowicie innej sytuacji w związku z tym konieczne będzie przesłane pisemnej reklamacji na adres nasze spółki ponieważ najpewniej przyczyna jest inna i wymaga osobnego trybu analizy przez Dział Techniczny.
Wymagać reklamacji pisemnej żeby łaskawie Dział techniczny zbadał problem? Chyba komuś sodówka do głowy uderzyła po 1 kwietnia. Nie dość, że ze strona co chwile są jakieś problemy to jeszcze łaskę robią,rozpatrzą reklamacje. Wnioski zostawiam Wam ...
Czy ktoś spotkał się z zawarciem dwóch takich samych zakładów w tym samym czasie (zakład stawiany na żywo)? Dodam, że kupon zawarty został z komputera a nie z aplikacji mobilnej więc nie ma tu mowy o podwójnym kliknięciu. Co najśmieszniejsze otrzymałem taką oto odpowiedz od STS:
Po weryfikacji Pańskiego zgłoszenia przez Dział Techniczny, otrzymaliśmy informację, że zawarte kupony są przyjęte prawidłowo i nie odnotowaliśmy problemów z ich powieleniem. Jeśli mimo to utrzymuje Pan, że zawarte zakłady zostały powielone systemowo może to wynikać z całkowicie innej sytuacji w związku z tym konieczne będzie przesłane pisemnej reklamacji na adres nasze spółki ponieważ najpewniej przyczyna jest inna i wymaga osobnego trybu analizy przez Dział Techniczny.
Wymagać reklamacji pisemnej żeby łaskawie Dział techniczny zbadał problem? Chyba komuś sodówka do głowy uderzyła po 1 kwietnia. Nie dość, że ze strona co chwile są jakieś problemy to jeszcze łaskę robią,rozpatrzą reklamacje. Wnioski zostawiam Wam ...