>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Odwołanie rządu

wojtas84 90

wojtas84

Użytkownik
Witam, Panowie mam do Was pytanie, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość odwołania rządu. Dziś przypadkowo usłyszałem stwierdzenie, że przy zerowej frekwencji wyborczej jest możliwość odejścia tej całej elity i UE ustala nowych rządzących. Nie znam się na tym i może kogoś znającego temat to pytanie rozsmieszy. Ja jednak chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakakolwiek szansa na pozbycie się tego dziadostwa. Nie mówię oczywiście o zamieszkach na ulicach. Proszę kogoś o odpowiedź
 
sumada90 18K

sumada90

Forum VIP
Nie ma czegoś takiego jak minimalna frekwencja. Ile pójdzie tylu będzie. Nawet kilka osób wystarczy chyba.
Frekwencja jak frekwencja ale mnie bardziej zdziwiło zdanie:
Dziś przypadkowo usłyszałem stwierdzenie, że przy zerowej frekwencji wyborczej jest możliwość odejścia tej całej elity i UE ustala nowych rządzących.
To byłoby bardzo interesujące ???? Jak za dwa lata Tusk będzie mówił, żeby nie iść na wybory to znaczy, że to prawda ????

Gdzie to słyszałeś? W telewizji?
 
chelseafc 0

chelseafc

Użytkownik
Nie ma czegoś takiego, jest próg wyborczy ale dla parii politycznych. Minimalna frekwencja wymagana jest w referendach np teraz zeby odwołac HGW z tego co pamiętam musi głosować minimum 389 tys z ogólnej puli wyborców uprawnionych do głosowania.
 
yar000 9,6K

yar000

Użytkownik