M
0
moniaxriva
Użytkownik
Otóż, z racji, że powstające programy się przeciągają, praktycznie nic się nie dzieje, a gość robiący jeden z nich nie umie napisać nic "po polsku" i kręci z tym programem, postanowiłem napisać nowy program.
Już niebawem (7-14 dni), zostanie on opublikowany w tym temacie.
Nie będzie on zbierał danych ze statystyk, gdyż nie ma dostępu do takich baz danych, a wyciąganie ich ze stron internetowych jest trudne, jest przestępstwem i przy nich pracują setki ludzi, uaktualniając dane, ale zaoferuje ciekawe funkcje...
Mianowicie:
1. Wprowadzasz sam wyniki ostatnich x meczów
2. Wprowadzasz formę zawodników, tak, określasz ją w sposób procentowy lub w skali od 1-5, zaznaczasz przy zawodniku, czy jest obrońcą, napastnikiem, bramkarzem, pomocnikiem, itp.
Jeśli masz mało czasu, nie musisz wprowadzać formy, zostanie ona pominięta, a obliczenia wykonane według wyników ostatnich meczów...
3. To samo robisz dla drużyny przeciwnej
4. Określasz, kto gra u kogo (mecz wyjazdowy, u siebie)
5. Wprowadzasz kurs Twojego bukmachera
6. Program konfrontuje formę jednej drużyny z drugą, np. wysoką formę napastników, pomocników jednej drużyny, z formą obrońców, bramkarza drugiej drużyny, następnie na podstawie otrzymanego wyniku, wyniku poprzednich meczów, określenia u kogo grają, program wylicza procentowe prawdopodobieństwo za pomocą wzoru.
7. Funkcja drukowania danych, zapisu do pliku .txt
Język programu - C++
Kurcze, koniec fuszerki dzieciaków od Delphi :razz:
Na początek programik tylko do piłki nożnej, po wykonaniu tenis, tylko tam trzeba troszke bardziej pomyśleć i dodać parametry zawodników...
Już niebawem (7-14 dni), zostanie on opublikowany w tym temacie.
Nie będzie on zbierał danych ze statystyk, gdyż nie ma dostępu do takich baz danych, a wyciąganie ich ze stron internetowych jest trudne, jest przestępstwem i przy nich pracują setki ludzi, uaktualniając dane, ale zaoferuje ciekawe funkcje...
Mianowicie:
1. Wprowadzasz sam wyniki ostatnich x meczów
2. Wprowadzasz formę zawodników, tak, określasz ją w sposób procentowy lub w skali od 1-5, zaznaczasz przy zawodniku, czy jest obrońcą, napastnikiem, bramkarzem, pomocnikiem, itp.
Jeśli masz mało czasu, nie musisz wprowadzać formy, zostanie ona pominięta, a obliczenia wykonane według wyników ostatnich meczów...
3. To samo robisz dla drużyny przeciwnej
4. Określasz, kto gra u kogo (mecz wyjazdowy, u siebie)
5. Wprowadzasz kurs Twojego bukmachera
6. Program konfrontuje formę jednej drużyny z drugą, np. wysoką formę napastników, pomocników jednej drużyny, z formą obrońców, bramkarza drugiej drużyny, następnie na podstawie otrzymanego wyniku, wyniku poprzednich meczów, określenia u kogo grają, program wylicza procentowe prawdopodobieństwo za pomocą wzoru.
7. Funkcja drukowania danych, zapisu do pliku .txt
Język programu - C++
Kurcze, koniec fuszerki dzieciaków od Delphi :razz:
Na początek programik tylko do piłki nożnej, po wykonaniu tenis, tylko tam trzeba troszke bardziej pomyśleć i dodać parametry zawodników...