vader
Forum VIP
No i powoli robi się jasne jak organizatorzy imprez mają zamiar omijać prawo.
Baqu już pisał o tym.
Kluczowe zdania
Agencja reklamowa to pewnie jakiś krzak. Nawet jak dostaną karę to okaże się, że agencja padła i egzekucja bezskuteczna :]
Organizatorzy różnych imprez jakoś mogą sobie poradzić. Ale kluby już sobie nie poradzą.
Baqu już pisał o tym.
Kluczowe zdania
Organizatorzy mówią, że nie ponoszą odpowiedzialności. Oni wynajęli agencję reklamową. O solidarnej odpowiedzialności nie może być mowy bo przecież solidarnej odpowiedzialności się nie domniemywa a jedynie może wynikać z ustawy.Władze Polskiej Ligi Koszykówki nie boją się konsekwencji. - Liga podpisała umowę z agencją reklamową, sprzedając prawa do powierzchni reklamowej w czasie meczu. Agencja sprzedała te miejsca, między innymi firmie bukmacherskiej, za co wzięła pełną odpowiedzialność. Mamy to zapisane w umowie. Liga nie podpisywała bezpośrednio kontraktu z firmą bukmacherską. Agencja szukając środków, by móc się wywiązać z umowy z ligą, znalazła takiego, a nie innego sponsora.
Agencja reklamowa to pewnie jakiś krzak. Nawet jak dostaną karę to okaże się, że agencja padła i egzekucja bezskuteczna :]
Organizatorzy różnych imprez jakoś mogą sobie poradzić. Ale kluby już sobie nie poradzą.