>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Nieautoryzowany przelew

N 15,9K

norbertb

Użytkownik
Nosz widelec... no to niezły hardcor. Miejmy nadzieję, że to jakaś grubsza akcja i teraz już zapewne przydzielają skradzioną kasę do odpowiednich użytkowników ;)
 
P 0

piterro4321

Użytkownik
Dostałem maila od skrilla i mam pytanie odnośnie pkt 10 do osób które odzyskały pieniądze. Zgłaszając sprawę na policje nie kopne do wałsnej brami jak poproszą o wyciąg z konta a widnieją tak operacje głównie bukmacherskie nie legalne u nas ? Oto treść maila :
Witam ponownie,
Abyśmy mogli dalej rozpatrzyć Państwa sprawę prosimy udzielić odpowiedzi na pytania poniżej:

1. Prosimy potwierdzić, które operacje nie są przez Państwa zrobione; prosimy o podanie daty, kwoty i numeru operacji
2. Czy otrzymali Państwo jakieś podejrzane wiadomości, w których proszono o podanie Państwa hasła lub danych osobowych? Takie wiadomości mogą nie dotyczyć witryny Skrill, ale może zostali Państwo poproszeni o kliknięcie na podany link w celu otrzymania odrębnej specjalnej wiadomości albo zresetowania hasła do innego internetowego konta
3. Czy pobierali Państwo jakieś aplikacji mobilne dla swojego iPhona czy urządzenia z systemem Android? Jeśli tak to jakie?
4. Czy używają Państwo tego samego hasła do swojej skrzynki pocztowej jak i do innych kont/serwisów?
5. Czy są Państwo członkami forów tematycznych? Jeśli tak to czy Państwo używają tego samego hasła do forum/emaila/Skrill i innych kont internetowych? (Poker albo forum związane z hazardem, komunikatory internetowe/Facebook)
6. Czy kiedykolwiek logowali się Państwo, używając publicznej sieci na przykład w kawiarenkach internetowych?
7. Czy członkowie rodziny lub współlokatorzy mogą mieć dostęp do Państwa hasła?
8. W jaki sposób/gdzie Państwo przechowują swoje dane do konta Skrill (na przykład notatnik, email lub komputer)?
9. Jak często skanują Państwo swój komputer programem antywirusowym? Prosimy o przesłanie kopii ostatniego skanowania jako załącznik w formacie .txt Prosimy zauważyć, że nie akceptujemy zrzutów z ekranu (screenshots). Jeżeli potrzebują Państwo pomocy w uzyskaniu logu skanowania, prosimy skontaktować się z supportem swojego programu antywirusowego. W przypadku jeśli nie mają Państwo zainstalowanego programu antywirusowego to prosimy o potwierdzenie.
10. Czy zgłosili Państwo sprawę do Policji zgodnie z punktem 6.2 naszych Warunków Umowy? Jeśli tak to prosimy o przesłanie kopii zgłoszenia także do nas. Prosimy zauważyć, że kopia zgłoszenia będzie niezbędna do dalszego rozpatrzenia sprawy. Sprawa powinna być zgłoszona w lokalnym posterunku Policji osobiście przez Państwa.

Prosimy mieć na uwadze, że odpowiedź na wszystkie pytania powyżej jest niezbędna.

Należy pamiętać, że świadome podawanie niewiarygodnych odpowiedzi lub świadome podawanie niepełnych informacji na temat istotnych faktów może być traktowane jako oszustwo lub próby oszustwa i będzie zgłaszane do odpowiednich organów.
 
P 0

piterro4321

Użytkownik
Dostałem maila od Skrilla w związku ze sprawą kradzieży z konta odnośnie opisania dokładnie całej sytuacji jednym z pkt jest przesłanie dowodu zgłoszenia sprawy na policję aby postępowanie mogło się dalej toczyć i teraz pytanie do was czy nie kopne do własnej bramki jak zgłoszę sprawę na policji a oni będą chcieli wyciąg z konta a tam same transakcje bukmacherskie ?
 
hawkeyesti 1,7K

hawkeyesti

Forum VIP
podłączę się do tematu parę dni temu miałem problem z logowaniem do konta, musiałem odzyskać i zmienić hasło a mam bankową pewność że nie pomyliłem hasła, konto mam zabezpieczone tokenem więc g... mogli zrobić ale zbiegłoby się to z opisywanymi przelewami, ktoś miał podobny problem do mojego?
 
mentoss 0

mentoss

Użytkownik
podłączę się do tematu parę dni temu miałem problem z logowaniem do konta, musiałem odzyskać i zmienić hasło a mam bankową pewność że nie pomyliłem hasła, konto mam zabezpieczone tokenem więc g... mogli zrobić ale zbiegłoby się to z opisywanymi przelewami, ktoś miał podobny problem do mojego?
Tak, ta sama sytuacja. Tylko ja na zresetowanie hasła czekam już od 3 dni. Niby jest sprawa założona ale bez odpowiedzi. Opisałem im to że poproszę zresetowanie hasła bo automatycznie nie mogłem i cisza. U Was też tak długo trwało?
 
M 0

misieq88

Użytkownik
Zapomniałem dopisać, do posta który czeka na akceptację moderatora(odnośnie podobne sytuacji nieuprawnionego dostępu do konta i przelania 463zl, na różne konta), że dziś mogą wystąpić problemy z wejściem w ogóle na stronę Skrilla gdyż aktualizują system. Nie będę pisał jeszcze raz tego samego, mam nadzieję, że moderator doda tego posta (ewentualnie wykasuje e-mail&#39;e, które podałem, gdyż nie mam 10ciu postówna tym forum)
Ok na razie strona Skrill działa.

EDIT: Piterro i co powiedział prawnik odnośnie &quot;zgłoszenia sprawy na policję&quot;, też dostałem te same pytania.
Co do logów z ostatniego skanowania to jutro muszę pisać do supportu mojego oprogramowania antywirusowego
 
N 15,9K

norbertb

Użytkownik
Moja sprawa została zamknięta. Opiszę powoli:
1 lutego 10:00 - kradzież środków
1 lutego 11:30 - zgłoszenie kradzieży
8 lutego 19:00 - wysłałem dokumenty (wcześniej nie wysyłałem, bo chciałem się dowiedzieć czy pieniądze są od złodzieja zabrane - niestety dopiero 5 lutego się dowiedziałem, że dopiero jak wyślę dokumenty to sprawa ruszy dalej). Zrobiłem to 3 dni później. Po 24-48h miałem dostać odpowiedź od działu bezpieczeństwa.
9 lutego 10:00 - odpowiedź od działu bezpieczeństwa otrzymana wcześniej - kasa zwrócona, zakładanie tokenu w trakcie. Kwota prawie 9000.
Nie otrzymałem tych 10 pytań zawartych z policją. Życzę każdemu powodzenia oraz służę pomocą. Bo wiem jak to jest ciężko z takimi sprawami... a szczególnie pytanie z policją.
 
P 0

poppe

Użytkownik
Haha to juz wiem dlaczego zdziwony dzisiaj dostaje meila od nich, aby w celu bezpieczenstwa w ciagu 24 h zmienic sobie haslo, wlaczyc jakas dwu etapowa weryfikacje w ustawieniach konta, i drugi meil z dokumentem do podpisania, ze ja jako sprzedawca (moje konto skrill sluzy tez do przyjmowania platnosci sklepowych) nie bede skrilla ciagnal do odpowiedzialnosci za logowania sie na konto z roznych IP, i ze zalecaja wlaczyc w ustawieniach rowniez opcje Restrykcji IP, ciekawe ciekawe, jak ktos ma ADSL i Orange, to jak ma sobie to wlaczyc... chyba na jedno logowanie, bo pozniej po zmianie IP juz sobie na konto nie wejdzie lol ... ???? to pewnie dla tego wyslali to, po tych ostatnich wlamaniach, gestych i czestych przez Ruskich ????
 
M 0

modeltoja

Użytkownik
Myślę, że zamiast opcji z blokowaniem ip (no chyba, że ktoś ma statyczne) transakcje wykonywane z innych krajów niż zwykle powinny być automatycznie prześwietlane/opóźnianie.
Ja nadal czekam na weryfikację. Jeśli ktoś już ma zamknięta sprawę, mógłby proszę podać swoje odpowiedzi (jeśli odpowiadał) oraz wynik? Sam straciłem kasę, zgłosiłem w przeciągu 60 minut, z tym, że np. nigdy nie miałem antywirusa (tylko firewalle) i nie wiem jak to rozegrać. Jutro lecę zgłosić na policję.
pozdro
 
M 0

misieq88

Użytkownik
Tylko pytanie za 100 punktów czy otrzymywałeś na Skrilla płatności z bukmacherów/kasyn/poker roomów ?? Bo jeśli tak to po zgłoszeniu na policję, raczej kopniesz do własnej bramki, gdyż w Polsce te rzeczy są nielegalne. Jedynie te w kasynach (opodatkowane) czy u bukmacherów naziemnych lub sts czy totomix online ewentualnie fortuna bo tu również wygrane są opodatkowane.
Ja wysłałem i czekam na odpowiedź od Skrilla zobaczymy co napiszą mam nadzieję, że zwrócą mi pieniądze, gdyż kwota nie była tak duża jak całej reszty - niecałe 500 zł.
 
mpm1990 18

mpm1990

Użytkownik
Tu nie chodzi o to co przyszło z bukmacherów tylko o konto skrill które legalnie możesz prowadzić w Polsce .
Ja też miałem sytuację z 10 pytaniami na wszystkie odpowiedziałem następnie zgłosiłem sytuację na policję , 2 h posiedziałem spisaliśmy protokół dostałem zaświadczenie z komendy przesłałem do Skrilla i czekam na odpowiedź co z moim sianem , 3100 zł - wyczyścił mnie ruski gej.

[email protected] ???? dla niego za moje nerwy i stresy .
 
L 147

luminat

Użytkownik
Czyszczą wam konta, bo:
1) zmienili warunki przelewów, teraz już nie trzeba potwierdzać datą urodzenia
2) to ważniejsze: wszędzie używacie takich samym haseł i z jednej bazy wyciekły emaile i hasła. Tą metodą brute force ruski logują się na Skrilla i sprawdzają czy któraś para (email i hasło) będzie się zgadzać. I wtedy was okradają. Po prostu płacicie za własną głupotę, to samo hasło na różnych kontach, stronach i portalach. Jakbyś mieli hasło unikatowe tylko dla Skrilla - nie powielające się nigdzie indziej (u żadnego bukmachera, forum bukmacherskim i innym tematycznym, bo prawdopodobnie z bazy związanej z tematem hazardu wyciekło), to do takich sytuacji by nie doszło.
 
N 15,9K

norbertb

Użytkownik
W pełni się podpisuje pod punktem nr 2. Nie wiedzieć czemu, dzień wcześniej proszono mnie o zmianę hasła na koncie Skrill. Zmieniłem owe hasło na te które miałem niemal wszędzie. I przepłaciłem głupotą, na całe szczęście wszystko się skończyło dobrze po szybkiej interwencji. Tym razem hasło do Skrilla jest w pełni oryginalne oraz ponad 10-znakowe z dwuczynnikową weryfikacją poprzez Google Authenticator przez co, że nie dość iż brutek się spali zanim schakuje mi hasło a dwa, że jak napotka Google Authenticatora to chyba hacker popełni samobójstwo ;)
 
M 0

misieq88

Użytkownik
A ja się nie zgodzę z punktem drugim, ponieważ hasło do Skrilla miałem inne niż do innych serwisów, poza tym kombinacje liter małych/dużych, cyfr, symboli czy znaków specjalnych. i nie było to hasło 5-6 znakowe - tylko 14 znakowe... więc już nie opowiadajmy, że tak łatwo shakować. Norbert a czy miałeś te pytania odnośnie policji ?? Zgłaszałeś ??
No właśnie mam problem ze skanami logowania, gdyż mój operator antywirusowy dał mi logi ze skanami w formacie .LOG a nie .txt i nie wiem co teraz zrobić.
@mpm1990 - Czy mógłbyś mi na pw napisać o co Cię policja pytała ?? Co im mówiłeś, bo też muszę zgłosić. Chociaż kwota jest nieporównywalnie mniejsza od kwot które Wam skradziono. Ale na ten moment to jedyny mój zarobek.
 
N 15,9K

norbertb

Użytkownik
Norbert a czy miałeś te pytania odnośnie policji ?? Zgłaszałeś ??
Przeczytaj jeszcze raz mój post. Napisałem tam, że nie zatem niczego nie zgłaszałem. Nie chcę niczego od nowa tłumaczyć, myślę że wystarczy raz przeczytać post nr #30 aby zrozumieć a w razie dodatkowych pytań proszę pytać.
Ja załatwiłem z angielskim supportem, ponieważ polski był akurat nieczynny. Na polski trafiałem gdy mnie tylko informował &quot;na czym stoi sprawa, a zazwyczaj stała w miejscu&quot;. Może dlatego mi nie wysyłali tych pytań. Jak również nie pisałem maili, tylko w przypadku wysłania dokumentów pod [email protected] oraz na wszelki wypadek poprzez formularz kontaktowy. Może warto spróbować w ten sposób, jestem też ciekawy odpowiedzi @mpm1990.
 
mpm1990 18

mpm1990

Użytkownik
Moja sprawa ciągnie sie juz równy tydzien , 3 dzien czekam na info po wysłaniu zaświadczenia , jesli fanatyk 1984 dostał zwrot przez włam i przesłanie na ruskie konto to i ja oczekuje ze zwrócą . Szczerze troche mnie juz to denerwuje bo nie wiem co oni tam tydzien czasu sprawdzają , pozatym silver VIP do czegoś zobowiązuje .
 
wonderkido 17,7K

wonderkido

Użytkownik
Nawet jak nie dostałeś odpowiedzi, to ich tam &#39;molestuj&#39; bo trochę się guzdrzą... wiedząc że masz silvera.
 
Do góry Bottom