Dostałem maila od
skrilla i mam pytanie odnośnie pkt 10 do osób które odzyskały pieniądze. Zgłaszając sprawę na policje nie kopne do wałsnej brami jak poproszą o wyciąg z konta a widnieją tak operacje głównie
bukmacherskie nie legalne u nas ? Oto treść maila :
Witam ponownie,
Abyśmy mogli dalej rozpatrzyć Państwa sprawę prosimy udzielić odpowiedzi na pytania poniżej:
1. Prosimy potwierdzić, które operacje nie są przez Państwa zrobione; prosimy o podanie daty, kwoty i numeru operacji
2. Czy otrzymali Państwo jakieś podejrzane wiadomości, w których proszono o podanie Państwa hasła lub danych osobowych? Takie wiadomości mogą nie dotyczyć witryny
Skrill, ale może zostali Państwo poproszeni o kliknięcie na podany link w celu otrzymania odrębnej specjalnej wiadomości albo zresetowania hasła do innego internetowego konta
3. Czy pobierali Państwo jakieś aplikacji mobilne dla swojego iPhona czy urządzenia z systemem Android? Jeśli tak to jakie?
4. Czy używają Państwo tego samego hasła do swojej skrzynki pocztowej jak i do innych kont/serwisów?
5. Czy są Państwo członkami forów tematycznych? Jeśli tak to czy Państwo używają tego samego hasła do forum/emaila/
Skrill i innych kont internetowych? (
Poker albo forum związane z hazardem, komunikatory internetowe/Facebook)
6. Czy kiedykolwiek logowali się Państwo, używając publicznej sieci na przykład w kawiarenkach internetowych?
7. Czy członkowie rodziny lub współlokatorzy mogą mieć dostęp do Państwa hasła?
8. W jaki sposób/gdzie Państwo przechowują swoje dane do konta
Skrill (na przykład notatnik, email lub komputer)?
9. Jak często skanują Państwo swój komputer programem antywirusowym? Prosimy o przesłanie kopii ostatniego skanowania jako załącznik w formacie .txt Prosimy zauważyć, że nie akceptujemy zrzutów z ekranu (screenshots). Jeżeli potrzebują Państwo pomocy w uzyskaniu logu skanowania, prosimy skontaktować się z supportem swojego programu antywirusowego. W przypadku jeśli nie mają Państwo zainstalowanego programu antywirusowego to prosimy o potwierdzenie.
10. Czy zgłosili Państwo sprawę do Policji zgodnie z punktem 6.2 naszych Warunków Umowy? Jeśli tak to prosimy o przesłanie kopii zgłoszenia także do nas. Prosimy zauważyć, że kopia zgłoszenia będzie niezbędna do dalszego rozpatrzenia sprawy. Sprawa powinna być zgłoszona w lokalnym posterunku Policji osobiście przez Państwa.
Prosimy mieć na uwadze, że odpowiedź na wszystkie pytania powyżej jest niezbędna.
Należy pamiętać, że świadome podawanie niewiarygodnych odpowiedzi lub świadome podawanie niepełnych informacji na temat istotnych faktów może być traktowane jako oszustwo lub próby oszustwa i będzie zgłaszane do odpowiednich organów.