>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem

buleczka 4,2K

buleczka

Forum VIP
Już od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem otworzenia takiego tematu. Nazwa nie jest przypadkowa. Będę starał się wykazać, że nie trzeba znać się na danej dyscyplinie/lidze, żeby móc na niej zarabiać ;). Wystarczy grać wysokie kursy wg ustalonych wcześniej schematów. Na pierwszy ogień idzie polska Ekstraklasa - liga wyrównana, w której każdy z każdym może wygrać. Założenia są następujące:

1) Gram na drużyny z kursem &gt;= 3,50.
2) Nie gram remisów, podpórek czy zakładów bez remisu - tylko 1 lub 2.
3) Typy gram po ogłoszeniu składów, na godzinę przed meczem, chyba że zapowiadają się duże spadki na kilka dni przed spotkaniem.
4) Płaska stawka.

Nie wyrobiłem się z utworzeniem tego tematu na inaugurację sezonu, nie miałem jak bo byłem w pracy i jedynie na szybko pograłem typ na Wisłę Płock po kursie 3,60, który jak wiadomo okazał się zwycięski. Typu oczywiście nie będę wliczał do statystyk. Na dzisiaj będą typy na Pogoń i Jagiellonię.

Chciałbym też przestrzec niektórych. Granie na wysokie kursy wymaga cierpliwości. Jeśli ktoś traktuje bukmacherkę jako szybki sposób na wzbogacenie się i zrobienie miliona ze 100 zł, to lepiej żeby dał sobie spokój niż wylewał tu później swoje żale. Mam w planach podobne projekty dotyczące Premier League i tzw. &quot;syndrom pucharów&quot;. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś dobrego i ostatni człon w nazwie tematu okaże się prawdziwy ;)
 
Otrzymane punkty reputacji: +6
randomizerr 423

randomizerr

Użytkownik
Ekstraklasa #7
Legia - Śląsk 2 @ 5,96 Pinnacle 10j
Tego typu szkoda mi najbardziej, bo mimo, ze nie jestem jakims fanem pilki noznej, czy antyfanem Legii, to marzylo mi sie, aby Legionisci przegrali.