>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

nie mogę wejść na stronę!

Status
Zamknięty.
dark1976 22,3K

dark1976

Użytkownik
witam,
ja niestety też, po zalogowaniu nie mogę wejść w listę kursową, prawdopodobnie coś padło , albo przeciążony serwer,
pozdrawiam
dark1976
 
xsebax 781

xsebax

Forum VIP
Ciekawe co teraz robi Pan expert, ktory poinformowac o watliwie korzystnej promocji raczyl ale o awarii nie wspomnial nawet slowa :zy3ou:

Mam w zwiazku z tym pytanie. Czy naprawde pracownicy firmy expekt.com nie uwazaja za sluszne i stosowne poinformowac swoich klientow o przyczynach i dacie wyeliminowania problemow z zalogowaniem sie?
 
expekt-betclic 293

expekt-betclic

Użytkownik
Drogi panie xsebax

Gdybym dostał informację o problemach technicznych na pewno bym uprzedził użytkowników forum. Jednak nie otrzymałem takiej wiadomości.
Z moich obserwacji wynika, iż problem jest z serwerem. Oficjalnych informacji nie posiadam.
Wydaje mi się, że jest to niespodziewana awaria serwera, w przeciwnym wypadku na pewno by poinformowali swoich klientów.
Pewnie prace naprawcze już są wykonywane.

O więcej informacji proszę pisać do supportu.

Pozdrawiam
 
krystyna 0

krystyna

Użytkownik
Z moich obserwacji wynika, iż problem jest z serwerem. Oficjalnych informacji nie posiadam.
Z moich zupelnie co innego.

Poza tym kto w taki sposob usuwa awarie ... fuszera i amatorlandia. Powinni zmienic frontend, &quot;przerwa techniczna, zapraszamy za tydzien&quot; ruch skierowac na inny server i nikt by sie nie czepial.
 
xsebax 781

xsebax

Forum VIP
Przepraszam, ale czegos tu nie rozumiem. Pracuje Pan w firmie expekt a nawet nie dostaje takich informacji jak powazna awaria systemu? Dla mnie jest to nie do pomyslenia abym reprezentujac jeden ze sklepow internetowych, bedac jego managerem nie dostal informacji o awarii. Tak wiec Panstwa polityka jest dla mnie totalnie nie zrozumiala.
Poza tym, to juz nie pierwszy taki przypadek. Nie potraficie uczyc sie na bledach?
Pozdrawiam
 
H 0

harry89

Użytkownik
czy nie da sie, chociaz orientacyjnie, okreslic kiedy awaria zostanie usunieta? chce wiedziec czy czekac, czy jechac autobusem do buka naziemnego...
 
xsebax 781

xsebax

Forum VIP
Bede lepszy od pracownika firmy, co jest smieszne.

Dear customer,




The http://www.expekt.com website is currently experiencing some denial of service* attacks. All our efforts are being used to alleviate this issue.

We have created a temporary system to service your requirements. If you cannot access http://www.expekt.com please try http://www.expekt.biz as a temporary measure.

You can be assured that all data, balances and transactions are 100% secure.

Kind regards,
CEO
Per Widerstrom


Czyli... wchodzcie prosze na strone:
http://www.expekt.biz
 
expekt-betclic 293

expekt-betclic

Użytkownik
Bede lepszy od pracownika firmy, co jest smieszne.
A kto panu napisał że jestem pracownikiem firmy? Moje zadania na forum są inne niż informowanie o problemach technicznych bukmachera.
Tak naprawdę jestem zewnętrznym przedstawicielem firmy, ale tak jak wcześniej napisałem nie w moim interesie są sprawy techniczne.
Tego typu sprawy proszę kierować na adres [email protected] , a nie pod moim imieniem na forum.

Pozdrawiam
 
fox71 2,2K

fox71

Forum VIP
Witam,Szanowny Kliencie
Dzial techniczny pracuje nad aplikacja strony serwisu. prosimy o cierpliwosc i wyrozumialosc. Wkrotce strona powinna poprawnie funkjonowac
Bardzo przepraszam za niedogodnosci z tym zwiazane
Pozdrawiam,Marcin Wilk Expekt.com Ltd

Odpowiedź otrzymałem natychmiast.


Mi juz wszystko działa....
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom