Witam
Mam taki problem który jest w trakcie rozwiązywania, wczoraj odwiedziłem moneybookers bo nie robiłem tego od dawien, wszystko wporzadku zleciłem z jednego buka wpłate na mb i dzisiaj doszła, chce się zalogować nie poprawne hasło no i tak x3 po czym zablokowali konto, byłem pewien ze dobrze wpisywałem dane, okej włanczam formularz przpominający hasło a tu wyskakuje ze zły kod pocztowy albo data urodzin, to sie wkurzyłem i wysłałem im skan dowodu a no odpowiedzieli ze jeśli będzie sie zgadzało to przyślą nowe hasło aaa i dopisek ze data urodzin została skorygowana bo była zła, dziwi mnie jak mogła być zła jak już kiedyś wypłacałem oraz potwierdzałem konto skanem. No nic będe czekał.. miał ktoś tak z was ?? mnie dziwi ze problemów nie robili jak kasy na koncie nie było.... pozdrawiam
Mam taki problem który jest w trakcie rozwiązywania, wczoraj odwiedziłem moneybookers bo nie robiłem tego od dawien, wszystko wporzadku zleciłem z jednego buka wpłate na mb i dzisiaj doszła, chce się zalogować nie poprawne hasło no i tak x3 po czym zablokowali konto, byłem pewien ze dobrze wpisywałem dane, okej włanczam formularz przpominający hasło a tu wyskakuje ze zły kod pocztowy albo data urodzin, to sie wkurzyłem i wysłałem im skan dowodu a no odpowiedzieli ze jeśli będzie sie zgadzało to przyślą nowe hasło aaa i dopisek ze data urodzin została skorygowana bo była zła, dziwi mnie jak mogła być zła jak już kiedyś wypłacałem oraz potwierdzałem konto skanem. No nic będe czekał.. miał ktoś tak z was ?? mnie dziwi ze problemów nie robili jak kasy na koncie nie było.... pozdrawiam